TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 4/5/15
בוקר יום שני 4.5.2015

וול סטריט -

ה S&P איבד ביום חמישי כאחוז ונגע ב 2080
זו בערך הרמה שהערכתי שהוא ירד אליה במסגרת תהליך ההתכנסות שלו
ביום שישי הוא כבר עלה חזרה את האחוז הזה שאיבד ביום שישי
אין סיבה מהותית לזיגזג הזה
וול סטריט עדיין בעיצומה של עונת הדוחות שאיננה חלשה כפי שציפו שתהיה
נכון לעכשיו ה S&P עומד על 2108 ולכאורה בעמדת פריצה נוחה שוב של 2120
כאשר סיכוי סביר שהיא תיפרץ לכיוון 2140
השבוע חוזרים לדו"ח התעסוקה ומאוד סביר שהוא זה שיכתיב את הכיוון
עד כאן זה החלק הטוב או הסביר

הבעיה היא - אני מזהה איום מעט ניסתר מצד ה VIX
כלומר הוא יבר לידי ביטוי אבל התזמון שלו עשוי להיות רק לאחר מהלך פורץ של 2120
או אולי סביב דו"ח התעסוקה ביום שישי
כלומר יש מצב שנחזה בפריצה קדימה של 2120 כבר השבוע ועוד לפני דו"ח התעסוקה
אבל מאיזור 2140 או 2160 עד 2180 תהיה חזרה ל 2080 ומטה
וזה במקרה הטוב והסביר יותר
במקרה הפחות טוב והפחות סביר מתבצעת פריצת סרק תוך יומית של 2120 וזליגה מטה



מדד המעו"ף קיבל אתמול תנאי פתיחה סבירים
ארביטראז לא שלילי קרוב לאפס + בנקים במצב אופטימי לפתיחה
בפועל פתח המדד חיובי באיזור 1651/2
אבל לאחר מספר שעות הוא החל בהדרגה להיחלש
המוקר לחולשה שלו היו מניות הבנקים שביצעו תפנית מפתיעה
ביום בו המדד תלוי מאוד בקפריזה של הבנקים הם ביצעו את הסיבוב שלהם
וסה"כ הנחיתו את המדד עד 1634
מחזור המסחר היה נמוך מאוד ...אומנם זה היה יום ראשון אתמול ...אבל גם עבור יום ראשון זה היה נמוך לתקופה
לשם השוואה המחזור ביום ראשון שעבר היה כפול

לסיכום:
ביום חמישי ציינתי שקיימת סבירות שהמדד יפתח ביום ראשון מתחת 1640
כחלק מתהליך המימוש שלו
בפועל תנאי הפתיחה לא איפשרו פתיחה כזו
אבל בסקירת הבוקר אתמול כתבתי כך -
" יכול מאוד להיות שלפחות 1658 תושג כבר היום היום לאור ההתנהלות בוול סטריט בסופ"ש
האם זה אומר שהסייקל היורד הסתיים ?
התשובה היא שכלל לא בטוח ...ישנם אינדיקטורים שמעלים חשד שלא
מלמטה עדיין קיימת אפשרות להשגת 1620 "
שורה תחתונה קיבלנו את 1634
האם זה אומר שהסייקל היורד הסתיים ?
התשובה היא שלא ניראה לי...המדד עדיין יכול להשיג את 1624
סה"כ מדובר במימוש מאוד סביר לאחר הגל העולה והוא אפילו קמצני עד עכשיו
ולמרות זאת אני סבור שהמדד יחזור מעלה בהמשך הדרך ל 1660 מינימום


מדד 75 - המדד שאחראי על רוב השוק איבד אתמול עוד 0.54% וסגר באיזור ה 860
הרמה החשובה בו נימצאת ב 850 סביבה +-
ואני נותר עם הערכה עדיין ל 940


מדד הבנקים לאחר פתיחה חיובית איבד אתמול לא פחות מ 2%
המדד עומד כרגע על 1328 כאשר הרמה התומכת הקרובה שלו נימצאת ב 1320
לאחריה זה 1280


הבוקר הארבירטאז חסר משמעות
חוזה S&P בנטייה שלילית קלה כרגע
הדאקס סגר את יום חמישי בצורה סבירה אופטימית קלה על 11454
הוא ככל הניראה ייסחר היום מעורב ויראה בכל מקרה ירוק מסויים
אבל יש לציין שהוא עשוי לבצע זליגה נוספת עד 11000 או 11100 לפני שיחזור לעצמו
בדולר אין שינוי משמעותי ביחס לדברים שכתבתי לגביו אתמול
מבחינת המקרו -
היום בשעה 11:00 יפורסם מדד מנהלי הרכש בגרמניה
במוקד השבוע זה דו"ח התעסוקה האמריקאי ביום שישי
לא ברור מה תהיה ההשפעה שלו בכל תוצאה שהיא
דו"ח רע הרי דוחק הצידה את העלאת הריבית השנה
אני מעריך שנקודתית בסיטואציה הנוכחית במדדים
דו"ח טוב יתן דחיפה קדימה ודו"ח רע יעשה את ההיפך נקודתית
עוד על הפרק השבוע - הסוגיה היוונית כן או לא סיוע...באחד מנאומיה השבוע מרקל אולי הכינה את הקרקע להתגמשות לקראת יוון - בנאום היא ציינה את האחריות הגרמנית לפשעי המשטר הנאצי...בין היתר היא ציינה את החוב המוסרי ליוונים שגם הוא תוצאה של פשעי הנאצים...


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1628 עד 1642
המדד עשוי לפתוח חיובי וגם זה לא בטוח
בכל מקרה אני מאמין שהוא יחזור לבקר בנמוך של אתמול כלומר קצת מתחת 1634
בגדול עדיין קיימת סבירות ללחץ נוסף עד 1624 כפי שפירטתי לעיל


יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il