| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 3/5/15 בוקר יום ראשון 3.5.2015וול סטריט - ה S&P איבד ביום חמישי כאחוז ונגע ב 2080 זו בערך הרמה שהערכתי שהוא ירד אליה במסגרת תהליך ההתכנסות שלו ביום שישי הוא כבר עלה חזרה את האחוז הזה שאיבד ביום שישי אין סיבה מהותית לזיגזג הזה וול סטריט עדיין בעיצומה של עונת הדוחות שאיננה חלשה כפי שציפו שתהיה נכון לעכשיו ה S&P עומד על 2108 ולכאורה בעמדת פריצה נוחה שוב של 2120 כאשר סיכוי סביר שהיא תיפרץ לכיוון 2140 השבוע חוזרים לדו"ח התעסוקה ומאוד סביר שהוא זה שיכתיב את הכיוון עד כאן זה החלק הטוב או הסביר הבעיה היא - אני מזהה איום מעט ניסתר מצד ה VIX כלומר הוא יבר לידי ביטוי אבל התזמון שלו עשוי להיות רק לאחר מהלך פורץ של 2120 או אולי סביב דו"ח התעסוקה ביום שישי כלומר יש מצב שנחזה בפריצה קדימה של 2120 כבר השבוע ועוד לפני דו"ח התעסוקה אבל מאיזור 2140 או 2160 עד 2180 תהיה חזרה ל 2080 ומטה וזה במקרה הטוב והסביר יותר במקרה הפחות טוב והפחות סביר מתבצעת פריצת סרק תוך יומית של 2120 וזליגה מטה מדד המעו"ף איבד במהלך השבוע החולף כ 2.3% וסגר על 1644 טבע ופריגו - אלו שהעלו אותו הן אלו שהורידו אותו כאשר היה סיוע משני גם ממניות הבנקים בערך מהרמה הנוכחית במעו"ף 1644 באה הקפיצה מצד פריגו שהטיסה את המדד קרוב ל 1680 בדיוק ביום ראשון לפני שבועיים המדד חזר בעצם לאותה הנקודה כאשר גם פריגו איבדה בהדרגה את כל הזינוק שלה לסיכום: המדד עומד על 1644 מלמעלה נימצאת 1658 עד 1664 ויכול מאוד להיות שלפחות 1658 תושג כבר היום היום לאור ההתנהלות בוול סטריט בסופ"ש האם זה אומר שהסייקל היורד הסתיים ? התשובה היא שכלל לא בטוח ...ישנם אינדיקטורים שמעלים חשד שלא מלמטה עדיין קיימת אפשרות להשגת 1620 צריך לראות את התמונה מחר וביום שלישי בוול סטריט בהתאם למה שכתבתי לעיל לגביה מדד 75 ניבלם באיזור ה 860 באופן כללי אני נותר עם יעד 940 לגביו הבוקר הארביטראז כמעט חסר משמעות אבל בכל זאת הבנקים צפויים לתת למדד את הפתיחה הירוקה שלו ככל הניראה הדאקס סגר את יום חמישי בצורה סבירה אופטימית קלה על 11454 יש מצב שהדאקס ניבלם ומצא את התחתית שלו גם הדולר ניבלם ב 3.84 הרמה שאותה הערכתי כבלימה שלו מניח שהוא יחזור לאיזור הדשדוש שלו כלפי מעלה סביב ה 3.95 מבחינת המקרו - יש אומנם נתונים לאורך השבוע אבל סביר שמה שירכז עניין זה דו"ח התעסוקה האמריקאי גם לא ברור מה תהיה ההשפעה שלו בכל תוצאה שהיא דו"ח רע הרי דוחק הצידה את העלאת הריבית השנה אני מעריך שנקודתית בסיטואציה הנוכחית במדדים דו"ח טוב יתן דחיפה קדימה ודו"ח רע יעשה את ההיפך נקודתית טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1646 עד 1658 הפתיחה עשויה להיות מינורית אולי סביב 1646 אבל יש מצב שלאחריה המדד יחתור ל 1658 ויישר קו עם חו"ל בעצם פחות סביר שנטיראה את המדד שלילי היום יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |