TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 3/5/15
בוקר יום ראשון 3.5.2015

וול סטריט -

ה S&P איבד ביום חמישי כאחוז ונגע ב 2080
זו בערך הרמה שהערכתי שהוא ירד אליה במסגרת תהליך ההתכנסות שלו
ביום שישי הוא כבר עלה חזרה את האחוז הזה שאיבד ביום שישי
אין סיבה מהותית לזיגזג הזה
וול סטריט עדיין בעיצומה של עונת הדוחות שאיננה חלשה כפי שציפו שתהיה
נכון לעכשיו ה S&P עומד על 2108 ולכאורה בעמדת פריצה נוחה שוב של 2120
כאשר סיכוי סביר שהיא תיפרץ לכיוון 2140
השבוע חוזרים לדו"ח התעסוקה ומאוד סביר שהוא זה שיכתיב את הכיוון
עד כאן זה החלק הטוב או הסביר

הבעיה היא - אני מזהה איום מעט ניסתר מצד ה VIX
כלומר הוא יבר לידי ביטוי אבל התזמון שלו עשוי להיות רק לאחר מהלך פורץ של 2120
או אולי סביב דו"ח התעסוקה ביום שישי
כלומר יש מצב שנחזה בפריצה קדימה של 2120 כבר השבוע ועוד לפני דו"ח התעסוקה
אבל מאיזור 2140 או 2160 עד 2180 תהיה חזרה ל 2080 ומטה
וזה במקרה הטוב והסביר יותר
במקרה הפחות טוב והפחות סביר מתבצעת פריצת סרק תוך יומית של 2120 וזליגה מטה


מדד המעו"ף איבד במהלך השבוע החולף כ 2.3% וסגר על 1644
טבע ופריגו - אלו שהעלו אותו הן אלו שהורידו אותו
כאשר היה סיוע משני גם ממניות הבנקים
בערך מהרמה הנוכחית במעו"ף 1644 באה הקפיצה מצד פריגו שהטיסה את המדד קרוב ל 1680 בדיוק ביום ראשון לפני שבועיים
המדד חזר בעצם לאותה הנקודה כאשר גם פריגו איבדה בהדרגה את כל הזינוק שלה

לסיכום:
המדד עומד על 1644
מלמעלה נימצאת 1658 עד 1664 ויכול מאוד להיות שלפחות 1658 תושג כבר היום היום לאור ההתנהלות בוול סטריט בסופ"ש
האם זה אומר שהסייקל היורד הסתיים ?
התשובה היא שכלל לא בטוח ...ישנם אינדיקטורים שמעלים חשד שלא
מלמטה עדיין קיימת אפשרות להשגת 1620
צריך לראות את התמונה מחר וביום שלישי בוול סטריט בהתאם למה שכתבתי לעיל לגביה


מדד 75 ניבלם באיזור ה 860
באופן כללי אני נותר עם יעד 940 לגביו


הבוקר הארביטראז כמעט חסר משמעות
אבל בכל זאת הבנקים צפויים לתת למדד את הפתיחה הירוקה שלו ככל הניראה
הדאקס סגר את יום חמישי בצורה סבירה אופטימית קלה על 11454
יש מצב שהדאקס ניבלם ומצא את התחתית שלו
גם הדולר ניבלם ב 3.84 הרמה שאותה הערכתי כבלימה שלו
מניח שהוא יחזור לאיזור הדשדוש שלו כלפי מעלה סביב ה 3.95
מבחינת המקרו -
יש אומנם נתונים לאורך השבוע
אבל סביר שמה שירכז עניין זה דו"ח התעסוקה האמריקאי
גם לא ברור מה תהיה ההשפעה שלו בכל תוצאה שהיא
דו"ח רע הרי דוחק הצידה את העלאת הריבית השנה
אני מעריך שנקודתית בסיטואציה הנוכחית במדדים
דו"ח טוב יתן דחיפה קדימה ודו"ח רע יעשה את ההיפך נקודתית


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1646 עד 1658
הפתיחה עשויה להיות מינורית אולי סביב 1646
אבל יש מצב שלאחריה המדד יחתור ל 1658 ויישר קו עם חו"ל בעצם
פחות סביר שנטיראה את המדד שלילי היום


יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה




- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il