TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 30/4/15
בוקר יום חמישי 30.4.2015 יום פקיעה שבועית

וול סטריט -

יום מתוח עבר אתמול על וול סטריט
שני דיווחים מרכזיים היו אתמול
1. לפני פתיחת המסחר נתון התמ"ג הצביע על האטה בצמיחה
2. בחלק האחרון של המסחר בלילה נקבעה הריבית כולל נאומה של ילין סביב העניין
סעיף 1 היה סיבה מספקת ללחוץ את המדדים
הם אכן פתחו שלילי והתנהלו שלילי סביר עד לשעה 21:00
בשעה 21:00 ניקבע הריבית שכצפוי לא שונתה
במקביל דיברה ילין - היה בדבריה דבר מעט חריג שבו היא לא נקבה כלל לוח זמנים להעלאת הריבית...בעיקרון הציפיות הן שהריבית תעלה עוד השנה העלאה ראשונה בקצב איטי
הפעם גם זה ניכנס לספק
אפשר לומר שזה מן המתקה של נתון התמ"ג שפורסם בצהריים
כרגע - הפד מתרץ את הנתונים החלשיים כנקודתיים ...השפעות של מזג האויר וכדומה...ואגב גם אובאמה אמר לא מזמן שמזג האויר הפך למסוכן לכלכלה
בכל אופן ה S&P סיים שלילי...אבל שלילי מינורי ביחס למה שכבר היה בו

לסיכום:
ה S&P עומד על 2106 ומלמעלה נימצאת עדיין 2120
עונת הדוחות שברקע גם היטא לא מספקת סיבה מספקת לגל עולה מעל 2120
שורה תחתונה -
למרות ההמתקה שנתנה ילין בלילה...אני חשדן
על פניו ה S&P ניראה כאילו הולך לפרוץ קדימה את 2120...אבל לאחר שני ימי המסחר האחרונים...אני חושד שהוא דוקא מחפש תירוץ להתאורר כלפי מטה
לא ניראית לי ההתנהלות שלו בלילה האחרון ויש לחשוד בו בזליגה ל 2080 2060
ואין לזה סימן חד אלא חשד בלבד
סופ"ש ישפוך אור על העניין הזה


מדד המעו"ף איבד גובה גם אתמול כשהוא יורד 0.68% וסוגר על 1648
בניגוד לשלשום רוב מוחלט של מניות המדד היו אתמול אדומות בסידרי גודל שונים עד 2%
כאשר טבע היחידה והמשפיעה היתה מעט ירוקה במעיו תיקון
מחצית מההשפעה השלילית על המדד באה ממניות הבנקים שניכנסו לתיקון סביר

לסיכום:
אתמול ציינתי שכל סגירה מתחת 1662 משמעותה שלילית לטווח הקצר ומעלה את הסבירות ל 1640 עד 1620
בפועל המדד לא סגר סביב 1660 אלא כבר ירד ל 1648
יש מה לדבר על 1620 בשלב זה כחלק מהסייקל המתקן במדד


מדד 75 איבד אתמול עוד 0.77% וסגר על 867
אני מקווה לראות אותו ניבלם ב 860 או ב 850
אבל קו אדום נימצא סביב ה 840
ויעד כללי נותר עדיין 940


הבוקר הארביטראז לא משמעותי למסחר
חוזה S&P לא משמעותי כרגע גם הוא
הדאקס סגר אתמול בירידה מעל 3% עד 11433
אני מאמין שהוא ילך לבקר ב 11000 כחלק מתיקון כללי בו ושם הוא צפוי להיבלם סביב האיזור ההוא
הדולר - ביומיים האחרונים הוא ביקר כמעט ב 3.84...זו הרמה שעליה דיברתי כיעד לתיקון שלו
בפועל בנק ישראל תומך בו ומחזיק אותו שלא יפול מתחת

מקרו -
ב 11:00 לערך - נתוני תעסוקה מגרמניה
ב 12:00 - נתוני האינפלציה באירופה (נתון חשוב לתקופה)
ב 13:00 - שיעור האבטלה אצלנו בישראל

כחלון מונה לשר האוצר - לא שזו הפתעה או משהו שלא היה ידוע מלכתחילה ולא נילקח בחשבון...אבל סביר שמניות הבנקים לא יקבלו אותו בירוק


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1642 עד 1656
אני נוטה להעריך יום מסחר מעורב כאשר הפתיחה עצמה כלל לא ידועה מראש עקב יום פקיעה שבועית
במידה והפתיחה בפקיעה תהיה ירוקה
אז יש לחשוד כל הזמן בהמשך זליגה מטה ולא לתת אימון בירוק הזה


יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה


- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il