| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 30/4/15 בוקר יום חמישי 30.4.2015 יום פקיעה שבועיתוול סטריט - יום מתוח עבר אתמול על וול סטריט שני דיווחים מרכזיים היו אתמול 1. לפני פתיחת המסחר נתון התמ"ג הצביע על האטה בצמיחה 2. בחלק האחרון של המסחר בלילה נקבעה הריבית כולל נאומה של ילין סביב העניין סעיף 1 היה סיבה מספקת ללחוץ את המדדים הם אכן פתחו שלילי והתנהלו שלילי סביר עד לשעה 21:00 בשעה 21:00 ניקבע הריבית שכצפוי לא שונתה במקביל דיברה ילין - היה בדבריה דבר מעט חריג שבו היא לא נקבה כלל לוח זמנים להעלאת הריבית...בעיקרון הציפיות הן שהריבית תעלה עוד השנה העלאה ראשונה בקצב איטי הפעם גם זה ניכנס לספק אפשר לומר שזה מן המתקה של נתון התמ"ג שפורסם בצהריים כרגע - הפד מתרץ את הנתונים החלשיים כנקודתיים ...השפעות של מזג האויר וכדומה...ואגב גם אובאמה אמר לא מזמן שמזג האויר הפך למסוכן לכלכלה בכל אופן ה S&P סיים שלילי...אבל שלילי מינורי ביחס למה שכבר היה בו לסיכום: ה S&P עומד על 2106 ומלמעלה נימצאת עדיין 2120 עונת הדוחות שברקע גם היטא לא מספקת סיבה מספקת לגל עולה מעל 2120 שורה תחתונה - למרות ההמתקה שנתנה ילין בלילה...אני חשדן על פניו ה S&P ניראה כאילו הולך לפרוץ קדימה את 2120...אבל לאחר שני ימי המסחר האחרונים...אני חושד שהוא דוקא מחפש תירוץ להתאורר כלפי מטה לא ניראית לי ההתנהלות שלו בלילה האחרון ויש לחשוד בו בזליגה ל 2080 2060 ואין לזה סימן חד אלא חשד בלבד סופ"ש ישפוך אור על העניין הזה מדד המעו"ף איבד גובה גם אתמול כשהוא יורד 0.68% וסוגר על 1648 בניגוד לשלשום רוב מוחלט של מניות המדד היו אתמול אדומות בסידרי גודל שונים עד 2% כאשר טבע היחידה והמשפיעה היתה מעט ירוקה במעיו תיקון מחצית מההשפעה השלילית על המדד באה ממניות הבנקים שניכנסו לתיקון סביר לסיכום: אתמול ציינתי שכל סגירה מתחת 1662 משמעותה שלילית לטווח הקצר ומעלה את הסבירות ל 1640 עד 1620 בפועל המדד לא סגר סביב 1660 אלא כבר ירד ל 1648 יש מה לדבר על 1620 בשלב זה כחלק מהסייקל המתקן במדד מדד 75 איבד אתמול עוד 0.77% וסגר על 867 אני מקווה לראות אותו ניבלם ב 860 או ב 850 אבל קו אדום נימצא סביב ה 840 ויעד כללי נותר עדיין 940 הבוקר הארביטראז לא משמעותי למסחר חוזה S&P לא משמעותי כרגע גם הוא הדאקס סגר אתמול בירידה מעל 3% עד 11433 אני מאמין שהוא ילך לבקר ב 11000 כחלק מתיקון כללי בו ושם הוא צפוי להיבלם סביב האיזור ההוא הדולר - ביומיים האחרונים הוא ביקר כמעט ב 3.84...זו הרמה שעליה דיברתי כיעד לתיקון שלו בפועל בנק ישראל תומך בו ומחזיק אותו שלא יפול מתחת מקרו - ב 11:00 לערך - נתוני תעסוקה מגרמניה ב 12:00 - נתוני האינפלציה באירופה (נתון חשוב לתקופה) ב 13:00 - שיעור האבטלה אצלנו בישראל כחלון מונה לשר האוצר - לא שזו הפתעה או משהו שלא היה ידוע מלכתחילה ולא נילקח בחשבון...אבל סביר שמניות הבנקים לא יקבלו אותו בירוק טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1642 עד 1656 אני נוטה להעריך יום מסחר מעורב כאשר הפתיחה עצמה כלל לא ידועה מראש עקב יום פקיעה שבועית במידה והפתיחה בפקיעה תהיה ירוקה אז יש לחשוד כל הזמן בהמשך זליגה מטה ולא לתת אימון בירוק הזה יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |