TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 28/4/15
בוקר יום שלישי 28.4.2015

וול סטריט -

ה S&P קיבל גג ב 2120 שוב ובעצם מיזה חששתי בסקירות מתחילת השבוע
לאחר יום שהיה ניראה ירוק לכאורה סגרו המדדים שלילי כאשר ה S&P מאבד כ 0.4% ונסוג ל 2108 חזרה לתחום הדשדוש שלו
אתמול ציינתי שסביר שהוא ייסוג חזרה לרמת 2080 במסגרת הדשדוש שלו
עם הדשדוש אין בעיה זה ככה כבר כמה חודשים...
הבעיה היא החשש המקנן מעבר לו כלפי מטה אבל כרגע זה לא קורה
למעשה הירידה בלילה אפילו הגיונית וסבירה לאור התנאים הקיימים
ראשית יש את דוחות אפל שבמהלך הלילה המתינו להם...אפל אגב גם הציגה לאחר המסחר דוח טוב וצפויה לטפס בלילה הקרוב
בנוסף יש את נתון מדד אימן הצרכנים
אבל המרכז של השבוע נימצא ביום רביעי עם נתון התמ"ג וחשיפת הפרוטוקלים על הריבית
כלומר אני מצפה שיום רביעי יהיה יום הכרעה
כרגע אני לא רואה את ה S&P פורץ קדימה לפחות עד אז אם בכלל


מדד המעו"ף איבד אתמול בסיכום יום 0.2% וסגר על 1684/5
ברקע עמדו שני גורמים מרכזיים
1. אי הורדת הריבית - גררה אחריה ירידה בדולר ומכאן השפעה שלילית על כל מניות הארביטראז שהכבידו ממילא על המדד
2. הסיפור של טבע פריגו ומיילן ומשחק המוחות בין המנכלים של החברות
מי תרכוש את מי ומי תימכר למי
טבע קיבלה דחייה ממיילן שהיא עצמה נידחתה על ידי פריגו
לכן כל הסיפור הזה נימצא כרגע במעין הקפאה אבל המניות הנ"ל מגיבות בשלילה
מי שהעלה את המדד עד כאן אלו בעיקר המניות הדואליות בסיוע הבנקים
והן אלו שגם יכבידו עליו

לסיכום:
המדד אומנם סגר יחסית סולידי שלילי רק מינוס 0.2%
אבל עולים הסיכויים שהוא הולך למימוש לקראת 1660
מצד שני עדיין אפשר לומר שהוא ככל הניראה לא אמר את המילה האחרונה ויחזור מעלה
לכבוש שיאים חדשים


הבוקר הארביטראז הוא שלילי 0.5% בעיקר כתוצאה מארבירטאז שלילי בטבע ופריגו
פריגו מושפעת מההחלטות שלה עצמה וטבע מההחלטה של מיילן
חוזה S&P לא ניראה נילהב מדוחות אפל וניסחר שלילי מינורי כרגע
הדאקס סגר אתמול חיובי מעל ה 12000 וכאמור אני מצפה שהוא יחזור לבקר במינימום 12200
יש לציין שהדאקס מנותק כרגע גם מת"א וגם מוול סטריט אבל סביר שהוא יפתח את הבוקר בתגובה לוול סטריט אתמול כלומר שלילי עד חצי אחוז אני מעריך
לאחר מכן יש מצב שהוא יעבור לחיובי...אם הוא לא יעבור לחיובי הוא יצור הזדמנות בהדרגה
תרחיש נוסף - הוא פותח חיובי אבל במצב כזה יש להתייחס אליו בכבדהו וחשדהו
הדולר - עדיין נע סביב ה 3.9 שקלים עם אפשרות לביקור ב 3.84
מבחינת המקרו -
בעיקר מדד אימון הצרכנים בשעה 17:00 בארה"ב

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1674 עד 1689
עקב הארביטראז השלילי המדד אמור להיות שלילי בפתיחה בטווח שציינתי
קשה לצפות מהמדד לחזור לעצמו כבר היום אבל הכל פתוח ואפשרי
יש אינדיקציות שלילית למדד ב 1676 וב 1666
עולה הסבירות שהוא הולך להשיג את האינדיקציות האלה במסגרת סייקל המימוש הנוכחי



יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il