| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 27/4/15 בוקר יום שלישי 27.4.2015וול סטריט - עזבנו את ה S&P ביום שלישי האחרון ערב העצמאות כאשר הוא עומד על 2100 לערך במהלך ארבעת הימים האלה הוא עלה מאוד לאיטו וגרד את ה 2120 מלמטה כיום הוא עומד על 2117 כשבארבעה ימים הוא הוסיף 0.83% לערך בסקירות קודמות ציינתי את רמת ה 2120 כבעלת חשיבות וכרמה שהמדד צפוי לגרד מלמטה כמו כן ציינתי שכל טיפוס יהיה בקצב איטי מאוד ...ממש זחילה זה מה שקורה בפועל ...תנועה מטה מתקנת תהיה חדה הרבה יותר מכל תנועה עולה מדד הנסדאק חצה את ה 5050 אבל לא בצורה משכנעת במקרה האופטימי שזה מה שניראה כרגע - ה S&P יצליח לחצות את ה 2120 ולהשיג את ה 2180 עד ה 2200 הנסדאק ישיג במקרה כזה את ה 5200 עדיין קיימת סבירות שהמדדים שוב יסוגו לאיזור דשדוש תחתון ב S&P זה 2080 עד 2060 - כלומר כלל לא בטוח שהוא יצלח את ה 2120 השבוע ברקע - עונת הדוחות שלא ניראית מפחידה למרות התחזיות המוקדמות ולמרות הדולר וזה על רקע דלילות בנתוני המקרו סיכום: ה S&P נימצא ממש על פרשת דרכים או שהוא ממשיך בטיפוס איטי מאוד גם היום בלילה וחוצה את ה 2120 לכיוון 2140 או שכבר הלילה הוא זולג חזרה לאיזור ה 2060 עד 2080 למעשה כבר חודשיים הוא נע בטווח 2040/60 עד 2120 הנטייה שלו כרגע היא אופטימית קלה להמשך טיפוס ועשויה להשתנות הלילה מדד המעו"ף כמעט ולא זז אתמול כשהוא מוסיף 0.26% בלבד לרמת ה 1687 מרבית מניות המדד אומנם עלו כולל תמיכה מצד מניות הבנקים אבל פריגו וטבע לבדן הן כוח מספיק חזק ואתמול הן הכבידו ביחד בשיעור של כ 0.4% כלומר לולי הן המדד מן הסתם היה כבר מתקרב ל 1700 לסיכום: האיזור הנוכחי 1684 עד 1694 הוא איזור צומת דרכים שקצת דומה ל 2120 ב S&P במידה והמדד יחצה את רמות 1692 ו 1694 אפשר יהיה לומר שהוא בדרכו ל 1710 במידה והוא ייכשל בזה הוא יסוג לרמות ה 1650/60 בשלב זה שומרים על אופטימיות זהירה וחדשנית עד שיוכח בפועל למעשה המדד נע כבר חצי חודש בין 1664 ל 1690 בסוג של דשדוש לאחר גל עולה ארוך מדד 75 - ללא שינוי משמעותי עמד על האפס אתמול אני נוטה מעט לחשוד בו שהוא לא ימשיך במומנטום העולה שלו באופן ישיר כלומר שקודם הוא יזלוג לאיזור ה 870/80 אבל יעד כללי שלו נישאר 940 אפשר לומר כך - הדאקס + מדד 75 - שניהם פחות עוצמתיים כרגע ושניהם מעט רומזים על תנועה יורדת מינורית...כלומר הם צדדי חולשה בצומת הדרכים הכללית בהם נימצאים מדד המעו"ף + וול סטריט מדד הבנקים - הגיע אתמול ל 1380 וסגר חלש את היום...הוא אומנם סגר אותו חיובי אבל חלש זה מתווסף לסגירה במדד 75 ולרמז שנותן מדד 75 כלומר תיתכן תנועה יורדת מתקנת במדדים הבוקר הארבירטאז חסר משמעות חוזה S&P איננו משמעותי כרגע גם הוא וניסחר סביב קו האפס הדאקס חוזר להיסחר היום והוא צפוי להיסחר מעורב הדאקס סגר את השבוע על 11811 אני עדיין מצפה שהוא יחזור ל 11200 אבל מצבו הנוכחי משדר עדיין שהוא בתוך תיקון זה תיקון שיכול להוביל אותו ל 11100 כרגע הוא לא ניראה לי בשל ליצור מהלך עולה לשיא חדש וכמובן אשמח אם התמונה תשתנה היום לטובה בו היום אין נתוני מקרו משמעותיים - הנתון המשמעותי היום הוא הריבית שתיקבע על ידי בנק ישראל ההערכות הן שהיא לא תשונה שוב כלפי מטה אלא תישאר ללא שינוי אבל הפתעות תמיד יש השבוע שני הנתונים היותר חשובים בארה"ב הם - ביום שלישי - מדד אימון הצרכנים ביום רביעי - התמ"ג נתון התמ"ג האמריקאי הוא בעל חשיבות בפרט בזמן הנוכחי כאשר כל עניין העלאת הריבית מרחף ברקע טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1684 עד 1692 הפתיחה לא אמוה להיות משמעותית אלא סביב איזור הסגירה של אתמול המדד צפוי עדיין לדשדש בטווח צר כאשר ירידה מ 1682 היא סימן שלילי שעלול להוביל לכיוון 1660...מנגד כל עלייה מעל 1694 מספקת רמז חיובי מעל 1694 זה רמז עבה לחציית ה 1700 בואכה 1710 יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |