TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 27/4/15
בוקר יום שלישי 27.4.2015

וול סטריט -

עזבנו את ה S&P ביום שלישי האחרון ערב העצמאות כאשר הוא עומד על 2100 לערך
במהלך ארבעת הימים האלה הוא עלה מאוד לאיטו וגרד את ה 2120 מלמטה
כיום הוא עומד על 2117 כשבארבעה ימים הוא הוסיף 0.83% לערך
בסקירות קודמות ציינתי את רמת ה 2120 כבעלת חשיבות וכרמה שהמדד צפוי לגרד מלמטה
כמו כן ציינתי שכל טיפוס יהיה בקצב איטי מאוד ...ממש זחילה
זה מה שקורה בפועל ...תנועה מטה מתקנת תהיה חדה הרבה יותר מכל תנועה עולה
מדד הנסדאק חצה את ה 5050 אבל לא בצורה משכנעת
במקרה האופטימי שזה מה שניראה כרגע -
ה S&P יצליח לחצות את ה 2120 ולהשיג את ה 2180 עד ה 2200
הנסדאק ישיג במקרה כזה את ה 5200
עדיין קיימת סבירות שהמדדים שוב יסוגו לאיזור דשדוש תחתון
ב S&P זה 2080 עד 2060 - כלומר כלל לא בטוח שהוא יצלח את ה 2120 השבוע

ברקע - עונת הדוחות שלא ניראית מפחידה למרות התחזיות המוקדמות ולמרות הדולר
וזה על רקע דלילות בנתוני המקרו

סיכום:
ה S&P נימצא ממש על פרשת דרכים
או שהוא ממשיך בטיפוס איטי מאוד גם היום בלילה וחוצה את ה 2120 לכיוון 2140
או שכבר הלילה הוא זולג חזרה לאיזור ה 2060 עד 2080
למעשה כבר חודשיים הוא נע בטווח 2040/60 עד 2120
הנטייה שלו כרגע היא אופטימית קלה להמשך טיפוס ועשויה להשתנות הלילה


מדד המעו"ף כמעט ולא זז אתמול כשהוא מוסיף 0.26% בלבד לרמת ה 1687
מרבית מניות המדד אומנם עלו כולל תמיכה מצד מניות הבנקים
אבל פריגו וטבע לבדן הן כוח מספיק חזק ואתמול הן הכבידו ביחד בשיעור של כ 0.4%
כלומר לולי הן המדד מן הסתם היה כבר מתקרב ל 1700

לסיכום:
האיזור הנוכחי 1684 עד 1694 הוא איזור צומת דרכים שקצת דומה ל 2120 ב S&P
במידה והמדד יחצה את רמות 1692 ו 1694 אפשר יהיה לומר שהוא בדרכו ל 1710
במידה והוא ייכשל בזה הוא יסוג לרמות ה 1650/60
בשלב זה שומרים על אופטימיות זהירה וחדשנית עד שיוכח בפועל
למעשה המדד נע כבר חצי חודש בין 1664 ל 1690 בסוג של דשדוש לאחר גל עולה ארוך


מדד 75 - ללא שינוי משמעותי עמד על האפס אתמול
אני נוטה מעט לחשוד בו שהוא לא ימשיך במומנטום העולה שלו באופן ישיר
כלומר שקודם הוא יזלוג לאיזור ה 870/80
אבל יעד כללי שלו נישאר 940
אפשר לומר כך -
הדאקס + מדד 75 - שניהם פחות עוצמתיים כרגע
ושניהם מעט רומזים על תנועה יורדת מינורית...כלומר הם צדדי חולשה בצומת הדרכים הכללית בהם נימצאים מדד המעו"ף + וול סטריט


מדד הבנקים - הגיע אתמול ל 1380 וסגר חלש את היום...הוא אומנם סגר אותו חיובי אבל חלש
זה מתווסף לסגירה במדד 75 ולרמז שנותן מדד 75
כלומר תיתכן תנועה יורדת מתקנת במדדים


הבוקר הארבירטאז חסר משמעות
חוזה S&P איננו משמעותי כרגע גם הוא וניסחר סביב קו האפס
הדאקס חוזר להיסחר היום והוא צפוי להיסחר מעורב
הדאקס סגר את השבוע על 11811
אני עדיין מצפה שהוא יחזור ל 11200 אבל מצבו הנוכחי משדר עדיין שהוא בתוך תיקון
זה תיקון שיכול להוביל אותו ל 11100
כרגע הוא לא ניראה לי בשל ליצור מהלך עולה לשיא חדש
וכמובן אשמח אם התמונה תשתנה היום לטובה בו
היום אין נתוני מקרו משמעותיים -
הנתון המשמעותי היום הוא הריבית שתיקבע על ידי בנק ישראל
ההערכות הן שהיא לא תשונה שוב כלפי מטה אלא תישאר ללא שינוי
אבל הפתעות תמיד יש
השבוע שני הנתונים היותר חשובים בארה"ב הם -
ביום שלישי - מדד אימון הצרכנים
ביום רביעי - התמ"ג
נתון התמ"ג האמריקאי הוא בעל חשיבות בפרט בזמן הנוכחי כאשר כל עניין העלאת הריבית מרחף ברקע


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1684 עד 1692
הפתיחה לא אמוה להיות משמעותית אלא סביב איזור הסגירה של אתמול
המדד צפוי עדיין לדשדש בטווח צר כאשר ירידה מ 1682 היא סימן שלילי שעלול להוביל לכיוון 1660...מנגד כל עלייה מעל 1694 מספקת רמז חיובי
מעל 1694 זה רמז עבה לחציית ה 1700 בואכה 1710


יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il