TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת מסחר

null, 15/8/23
שלום לכולם,

פתיחה שלילית למרות הפגנת חוסן צרכני מתמשך בארה"ב, כאשר סין ציירה תמונה עגומה עבור הכלכלה השנייה בגודלה בעולם. המהלכים הוסיפו לחץ לאוגוסט עגום עבור המניות לאחר שהמדדים עברו יום ריבאונד חיובי אתמול, כשהנאסד"ק עלה במעל 1%.

הום דיפו (HD) פתחה את שבוע הרווחים הקמעונאיים והיכו את ההערכות אך הזהירו מפני "לחץ מתמשך" על הצרכנים, שכן החברה אמרה שהם נסוגים מפרויקטים של שיפוץ בתים.
טרגט (TGT) ביום רביעי, בעוד וולמארט (WMT) מדווחת ביום חמישי.

סין דיווחה על ירידה נוספת בבריאות כלכלתה, הבנק המרכזי של סין הוריד באופן בלתי צפוי טווח של ריביות מפתח במטרה להמריץ את הצמיחה בכלכלה המקרטעת שלו.  יש לציין שהיא גם השעתה את פרסום נתוני האבטלה לצעירים.

המכירות הקמעונאיות ביולי עלו על ההערכות בוול סטריט בסימן נוסף לכך שהצרכן האמריקאי ממשיך להפתיע לטובה. המכירות הקמעונאיות עלו ביולי ב-0.7% לעומת החודש הקודם, יותר מההערכות של וול סטריט לצמיחה של 0.4%.
המכירות ללא רכב וגז גדלו ב-1.0%, הרבה מעל ההערכות של 0.3%.הדו"ח, שפורסם על ידי מחלקת המסחר, מציע תמונת מצב של הוצאות הצרכנים בתקופה שבה הנתונים הכלכליים הגיעו חזקים מהצפוי וגורמים לכלכלנים לדחות או לבטל את תחזיות המיתון שלהם.
המכירות במוצרי ספורט ותחביבים עלו ב-1.5% מיוני, בעוד ששירותי מזון ומקומות שתייה עלו ב-1.4%.
מהצד השני, חנויות הרהיטים יורדות ב-1.8%, והמוצרים האלקטרוניים והמכירות בחנויות מוצרי חשמל ירדו ב-1.3%.

עונת הגשת דוח 13F כבר כאן, מה שנותן למשקיעים הזדמנות לראות אילו קרנות גידור עם נכסים מנוהלים של לפחות 100 מיליון דולר קנו ומכרו במהלך הרבעון השני.
ברקשייר האת'ווי של ווארן באפט (BRK.B) הוסיפה אחזקות חדשות בבוני בתים כמו די אר הורטון (DHI), אן וי אר (NVR) לנאר (LEN), תוך הקטנת אחזקות באקטיויז'ן (ATVI), שברון (CVX) ומקסון (MCK).
חברת Scion Asset Management של מייקל ברי נטשה עמדות במניות הבנקים ובעליבאבא (BABA).
שימו לב שפוזיציות לונג ואופציות נחשפות בהגשות, אך פוזיציות שורט לא נכללות בהצהרות.

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il