TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת מסחר

null, 14/8/23
שלום לכולם,

מדדי המניות בארה"ב מתאוששים מפתיחה חלשה

הפד יפרסם את הפרוטוקולים מפגישת המדיניות שלו ביולי ביום רביעי, שאמורה לסייע למשקיעים לאמוד את הסיכוי להעלאות ריבית נוספות לקראת המפגש השנתי שלו בג'קסון הול בסוף החודש.
מחר יפורסמו המכירות הקמעונאיות ליולי, בריאות ההוצאות הצרכניות, זאת כאשר המשקיעים ממתינים לרווחים רבעוניים ממספר קמעונאים גדולים במדינה.

וולמארט (WMT) עם רבעון חזק תדווח על תוצאות לפני פתיחת השוק ב-17 באוגוסט.
לאחר העליות האחרונות המניה עלולה לרדת תחת משקל הציפיות המוגברות אם הדיווח לא יהיה חיובי מאוד. במכפיל רווח של 24.5, מניית וולמארט נסחרת בפרמיה קלה מעל לממוצע ההיסטורי שלה של 21.9.

נשיא איגוד העובדים UAW, שון פיין, הרים כמה גבות במהלך נאום וידאו בשידור חי בפייסבוק בתחילת אוגוסט לנאמני האיגוד.
בשיחה של שעה, פיין, ותיק UAW סיפר לחברים מה הוא תכנן עבור שלושת יצרניות הרכב הגדולות - ג'נרל מוטורס (GM), פורד (F) , וסטלנטיס (STLA), לשעבר קרייזלר - במשא ומתן על החוזה השנה.
השורה התחתונה הייתה כזו: אחרי כל הקורבנות שהקריבו ה-UAW במהלך השנים, הימים האלו הסתיימו.
"אמרו לי שאני מטורף להעלות את הציפיות של החברים כל כך גבוה כשאנחנו מתחילים להתמקח", אמר פיין בנאום שלו. "אני מסרב לאפשר למעסיקים, למעמד המיליארדרים ולמכירות לשחק על הפחדים שלנו".
ההימור לא יכול להיות גבוה יותר עבור UAW ושלושת הגדולים. החוזה הנוכחי מסתיים ב-14 בספטמבר, אז עלולה להתרחש הפסקת עבודה אם הם לא יגיעו להסכם. פיין והנהגת UAW הנוכחית מאמינים שהאיגוד ויתר על יותר מדי בעבר.
מניות חברות הרכב ירדו בשבוע שעבר, בעיקר בגלל שבוול סטריט חוששים שהפסקת עבודה תשפיע באופן רציני על יצרניות הרכב.

עוד בתחום הרכב טסלה (TSLA) יורדת 1.2%- על רקע זאת שהורידה מחירים בסין מכיוון שיצרנית הרכב החשמלי מנסה להילחם בתחרות מוגברת ולפתות לקוחות שנזהרים מביצוע רכישות גדולות בכלכלה לא בטוחה.
המכירות של טסלה מתוצרת סין ירדו ב-31% מחודש יולי, הירידה הראשונה מאז דצמבר.

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il