TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

לקראת שבוע המסחר

null, 6/8/23
שלום לכולם,

קצב דיווחי הרווחים מואט השבוע, אם כי עדכונים פוטנציאליים מעוררי מגזר מגיעים מסקיי וורקס (SWKS), יו פי אס (UPS), דיסני (DIS) ועליבאבא ( BABA).

עד היום קצת פחות מ-80% מחברות S&P500 עלו על תחזיות הרווח למניה ברבעון השני בקונצנזוס האנליסטים, בעוד שרק 59% מהחברות ניצחו את הציפיות בשורת ההכנסות. אחוז ההכנסות הנוכחי ברמה הנמוכה ביותר מזה שלוש שנים.

וויפייר (W) קלוגס (K) עורכות אירועי משקיעים, בעוד ועידת ההאקרים Def Con תעניק למערכות בינה מלאכותית מבחן נקודות תורפה.

בגזרה הכלכלית האירוע המרכז הוא דוח מדד המחירים לצרכן של יולי שיפורסם ביום חמישי -10 באוגוסט ודוח מדד מחירי היצרן בשישי -11 באוגוסט.
המסלול לטווח הקרוב של מניות עשוי להיות תלוי אם נתוני האינפלציה של יום חמישי יראו שהמחירים לצרכן מתמתנים.
המשקיעים גם עוקבים מקרוב אחר מסלול התשואות של משרד האוצר, שהרעיד את השווקים בימים האחרונים על ידי עלייה לשיאים בשנה האחרונה בעקבות הורדת דירוג האשראי של ארה"ב על ידי פיץ'.
עליית תשואות על אג"ח, הנחשבות בין ההשקעות הבטוחות בעולם מכיוון שהן מגובות על ידי ממשלת ארה"ב, יכולה להפחית את הביקוש למניות.
נתוני התעסוקה בארה"ב של יום שישי הראו כי בעוד שגידול התעסוקה נמשך בקצב מתון ביולי, צמיחת השכר נותרה מהירה מהצפוי, מה שמעורר חששות כי הפד עשוי לשמור על ריבית גבוהה יותר למשך זמן רב יותר.

קידום סטופ לחצי שני מי שמחזיק OTTR ל 85$

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il