TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת מסחר ואפשרות שורט

null, 3/8/23
שלום לכולם,

מדדי המניות בארה"ב יורדים בשילוב עליית תשואות האג"ח.

דוחות רווחים מעורבים ונתונים כלכליים טובים יותר של ארה"ב (שמצביעים אפשרות העלאת ריבית נוספת מהפד) מובילים לירידת בשווקי המניות - מה שמוסיף לירידה הגדולה ביותר מזה חודשיים אתמול.

הפעילות בשוקי האג"ח מושכת את תשומת הלב של שוק המניות בימים האחרונים, כאשר הקצה הארוך של העקום מראה את התשואות עליות לרמות הגבוהות ביותר השנה, כאשר 10 שנים מגיעות לרמה של 4.18% והדולר מתאושש, לאחר שדירוג האשראי של ארה"ב חתך אתמול על ידי פיץ'.

וורן באפט אמר אמש "ברקשייר קנתה 10 מיליארד דולר אג"ח אמריקאי ביום שני האחרון. קנינו 10 מיליארד דולר במשרד האוצר האמריקאי ביום שני, והשאלה היחידה ליום שני הבא היא אם נקנה 10 מיליארד דולר בעוד 3 חודשים או 6 חודשים" בתגובתו ל-CNBC לאחר הורדת הדירוג של פיץ' בארה"ב אתמול.

מהצד השני, ביל אקמן אמר שהוא בשורט; אני אופתע אם לא נמצא את עצמנו עם אינפלציה עולמית מתמשכת של ~3% וגירעונות גדולים יותר ושיעורי מימון גבוהים יותר; גם קנייה חלקית כגידור מפני ההשפעה של שיעורי ריבית ארוכים גבוהים יותר על מניות

הבנק המרכזי של אנגליה העלה את הריבית בפעם ה-14, ברבע אחוז ל-5.25% - השיעור הגבוה ביותר מאז 2008.

דוחות הרווחים הם הסיפור הגדול עם עוד יום ענק של תוצאות מאפל (AAPL) ואמזון (AMZN) הלילה,
מחר דוח השכר הלא-חקלאי נתון שהשוק מצפה לראות את השפעתו.

מחירי הנפט עולים לאחר דיווחים לפיהם סעודיה תאריך את הקיצוץ הוולונטרי של מיליון חביות ליום בחודש נוסף כך שיכלול את ספטמבר.

אפשרות לשורט קצר (לא רשמי לא יופיע בטבלה, למי שמחפש קצת יותר סיכון ופוזיציות מגוונות)
OCSL
Oaktree Specialty Lending
שורט: 20.1
סטופלוס: 20.6
יעד רווח: 19.4
סיכון: D

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il