TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

לקראת פתיחת שבוע המסחר

null, 23/7/23
שלום לכולם,

עונת הרווחים תופסת תאוצה השבוע עם 150 חברות S&P שעומדות לדווח.
רשימת השמות הכבדים שידווחו כוללת את מיקרוסופט (MSFT), מטה (META), בואינג (BA) וקוקה קולה (KO).

חוץ מדיווחי הרווחים עוד במרכז המשא ומתן בין יונייטד פרסל (UPS) לאיגוד העובדים "אינטרנשיונל ברדרהוד אוף טימסטרס" על חוזה עבודה חדש שמכסה כ-340,000 עובדים שצריך להתחדש בראשון לאוגוסט. לפוטנציאל השביתה יש השלכות כלכליות רחבות, כאשר UPS מטפלת בערך ב-25 מיליון חבילות כ- 7% ממחזור החבילות בארה"ב. עסקים ובתים. UPS ואיגוד Teamsters אמורים לחדש את השיחות ב-25 ביולי.

הפדרל ריזרב צפוי להעלות את הריבית ברבע אחוז לאחר ההקפאה ביוני. בעוד שהאינפלציה והכלכלה שניהם מתקררים, ההצהרה של הפד צפויה לשמור על הנחיות הריבית הקיימות ולהדגיש כי היא תישאר תלויה בנתונים. הבנק המרכזי האירופי צפוי להעלות את הריבית שלו ברבע אחוז ולא ישלול העלאת ריבית נוספת בספטמבר.

דוחות הרווחים:

יום שני - דומינוס פיצה (DPZ), ווירפול (WHR) אן אקס פי סמיקונדקטור (NXPI)

יום שלישי - קימברלי קלארק (KMB), מיקרוסופט (MSFT), ויזה (V), טקסס אינסטרומנטס (TXN), וריזון (VZ), ג'נרל אלקטריק (GE), אלפבית (GOOG) ג'נרל מוטורס (GM)
ציטוט אנליסט "מיקרוסופט ממוקמת היטב להפיק תועלת מהצמיחה של הבינה המלאכותית, כאשר פלטפורמת ה-Azure שלה אמורה למלא תפקיד מרכזי במערכות בינה מלאכותית עתידיות ועשויות לייצר הכנסה שנתית של 150 מיליארד דולר"

יום רביעי - מטה (META), קוקה קולה (KO), יוניון פסיפיק (UNP), בואינג (BA), איי טי אנד טי (T) צ'יפוטלה (CMG) תרמו פישר (TMO)
ציטוט אנליסט: "יידרש דוח רווחים מדהים לרבעון השני של 2023 כדי לתגמל את בעלי המניות, אבל עם השקת זרם הכנסות חדש דוח מדהים בהחלט יכול להיות בקלפים"

יום חמישי - מאסטרקארד (MA), אבבי (ABBV), מקדונלד'ס (MCD), קומקאסט (CMCSA), פורד (F) אינטל (INTC), טוטאל אנרג'יס (TTE), בריסטול מאיירס סקוויב (BMY)

יום שישי - אקסון מוביל (XOM), פרוקטר אנד גמבל (PG), שברון (CVX) סנטן (CNC)
ציטוט אנליסט: "יש לי תחזית שורית עבור מניית אקסון מוביל, בהתחשב בכלכלה חזקה מהחזויה של 2023 והסיכויים משתפרים שמחירי הנפט הגולמי והגז הטבעי יעלו מהיום"

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il