TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת מסחר ועדכון סטופים

null, 20/7/23
שלום לכולם,

המדדים פותחים בירידות כאשר טסלה (TSLA) החלה את הרווחים ברבעון השני למניות צמיחה מגה-קאפ ומניות טכנולוגיה בנימה קודרת,
בעוד נטפליקס (NFLX) יורדת כאשר ההכנסות הרבעוניות שלה החמיצו את הערכות האנליסטים.

מנכ"ל טסלה, אילון מאסק, אותת ביום רביעי להורדת מחירים נוספת בכלי רכב חשמליים כדי להגביר את הביקוש ב"זמנים סוערים", גם כאשר מלחמת המחירים הכוללת שלו סוחטת את שולי הרווח של החברה.
מניות יצרנית המכוניות החשמליות ירדו ב-4.5% לאחר הערותיו של מאסק, אפילו כשטסלה עלתה על הערכות הרווח הרבעוניות.
"השווקים קיוו שעיקר ההפחתות בוצעו במחצית הראשונה וקיוו שהרווחים אכן יתחילו להתאושש במחצית השנייה, אבל זה מוטל כעת בספק", אמר ג'ושוע וורנר, אנליסט שוק ב-City Index.

תביעות האבטלה יורדות לשפל של חודשיים של 228,000, מה שמראה ששוק העבודה עדיין חזק. תביעות האבטלה עולות בדרך כלל כאשר הכלכלה נחלשת ומתקרב מיתון.

הנאסד"ק התקדם ב-37.2% עד כה השנה, בתמיכת עלייה במניות טכנולוגיה על אופטימיות על הבינה המלאכותית, כלכלת ארה"ב עמידה ומלאת תקווה שהפדרל ריזרב בארה"ב מתקרב לסוף מחזור הריבית האגרסיבית שלו.

הדאו רשם ביום רביעי את רצף העליות הארוך ביותר שלו זה כמעט ארבע שנים, כאשר המשקיעים העריכו את הרווחים של גולדמן זאקס (GS), בעוד שהבנקים האזוריים הגדולים בארה"ב זינקו כאשר הפיקדונות שלהם התייצבו והרווחים בריבית נטו עלו לאחר המשבר הבנקאי מוקדם יותר השנה.

נטפליקס NFLX ירדה ב-7.7% לאחר שתחזית ההכנסות הרבעונית של חברת הסטרימינג נפלה מההערכות בוול סטריט, בעוד שאנליסטים אמרו שליוזמותיה החדשות לרווחים ייקח זמן להניב תשואות.

איי בי אם (IBM) עולה 3% לאחר דוח מעורב. הכנסותיה ברבעון השני החמיצו את הציפיות בוול סטריט ביום רביעי, שנגררו על ידי ירידה במכירות מחשבי המיינפריים שלה, כאשר עסקים קיצצו בהוצאות הטכנולוגיה.

 ג'ונסון אנד ג'ונסון ( JNJ) טיפסה ב-2.2% לאחר שקונצרן הבריאות העלה את תחזית הרווח השנתית שלו, כשהוא מתבסס על החוזק של עסקי המכשור הרפואי והביקוש לתרופות הסרטן שלו.

יונייטד איירליינס UAL התקדמה ב-2.9% בשדרוג תחזית הרווח לשנה כולה לאחר שפרסמה את הרווחים הרבעוניים הגבוהים ביותר אי פעם על ביקוש גואה לנסיעות בינלאומיות.

המניות של יצרנית השבבים הטייוואנית TSMC נפלו ב-2.2% לאחר שהזהירה על ירידה של 10% במכירות ב-2023.


בתיק האונליין:

קידום סטופ ACGL למחיר קניה 76.3$
קידום סטופ CMC למחיר 53.6$
קידום סטופ OTTR למחיר 82.5$

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il