TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירה לקראת שבוע המסחר

null, 25/6/23
שלום לכולם,

נכנסים לשבוע האחרון של הרבעון השני במצב קצת יותר זהיר מכיוון שחששות המיתון קפצו שוב לקדמת הבמה. עם מעט פרסומים כלכליים הסוחרים עשויים לשים דגש על עדותו של יו"ר הפדרל ריזרב, ג'רום פאוול, בה הוא סימן שהעלאות ריבית נוספות צפויות. ביום שישי פרסום נתוני מאי על מדד המחירים לצריכה אישית, מד האינפלציה המועדף על הפדרל ריזרב.

המשקיעים גם ישימו עין על ההתפתחויות ברוסיה על רקע החששות מההשפעה הפוטנציאלית על מחירי הסחורות, לאחר ניסיון התקוממות בשבת. "אם תישאר אי ודאות לגבי מנהיגות ברוסיה, משקיעים עשויים לנהור לנכסי מקלט", אמר גנאדי גולדברג, ראש אסטרטגיית ריבית בארה"ב ב-TD Securities בניו יורק.

למרות האזהרות ברקע המשקיעים יצפו לסגור חודש, רבעון ומחצית חזקה של 2023 בנימה גבוהה לאחר שרשמו שבוע גרוע. למרות זאת עד עכשיו במהלך המחצית הראשונה של השנה, נאסד"ק בעלייה של כ-28% כאשר ה-S&P עומד על עליות מעל ל-13%.

השנה התחילה בפרץ של אופטימיות על ההתאוששות של סין עם חוסן רב יותר בכלכלה העולמית והקלה על כך שהאינפלציה הראתה שיא. מאז, משבר בנקאות בארה"ב, קריסת קרדיט סוויס והמאבק לבלימת האינפלציה גרמו לששת החודשים האחרונים להרגיש כמו תקופה ארוכה בשווקים.
ההייפ סביב בינה מלאכותית (AI) הפך את ביג טק למדד בעל הביצועים הטובים ביותר של 2023.
באופן מפתיע, בהתחשב בסערה במגזר, הנכס היחיד שאפילו התקרב לתשואות של ביג טק הוא הביטקוין.

סין תפרסם את מדדי מנהלי הרכש ליוני ביום שישי, כאשר הנתונים צפויים להוסיף לנרטיב שההתאוששות בכלכלה השנייה בגודלה בעולם מאבדת מומנטום.
סין חתכה את מדדי ההלוואות העיקריים שלה בשבוע שעבר, כאשר הרשויות ניסו לחזק את הצמיחה, אך החששות משוק הנדל"ן גרמו לכך שההקלה לא הייתה גדולה כמצופה.
חדשות רעות יכולות להיתפס כחיוביות, אם הסוחרים יראו בכך דרך לדחוף את הרשויות להציע יותר תמיכה לכלכלה - כל עוד היא תגיע בסופו של דבר.
אבל הסבלנות פוחתתכאשר כמה בנקי השקעות גלובליים חתכו את תחזיות הצמיחה של התוצר המקומי הגולמי לסין לשנת 2023 כבר לאחר שנתוני מאי החמיצו את התחזיות.

דיווחי רווחים השבוע
יום שני, 26 ביוני - קרנבל קרוז (CCL)
יום שלישי, 27 ביוני - וולגרינס בוטס אליאנס (WBA), מנצ'סטר יונייטד (MANU) ג'פריס (JEF)
יום רביעי, 28 ביוני - מיקרון טכנו' (MU), ג'נרגל מילס (GIS) ובלקברי (BB)
יום חמישי, 29 ביוני - נייקי (NKE), פייצ'קס (PAYX), מקורמיק (MKC)
יום שישי, 30 ביוני - קונסטליישן ברנדס (STZ)

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il