TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת מסחר ומניות

null, 21/6/23
שלום לכולם,

מדדי המניות בארה"ב בירידות רוחביות, אם כי יש כמה נקודות עוצמיה במגזרי הסחורות. האנרגיה, החומרים והתעשיות הובילו את הירידות בשוק ביום שלישי, אך הם מובילים את העליות היום, יחד עם מוצרי צריכה. הטכנולוגיה והתקשורת יורדו אך עדיין המובילים לשנה.

התמקדות בשוק על יו"ר הפד פאוול, שמעיד כעת בפני ועדת בית הנבחרים האמריקאית למדיניות מוניטרית וכלכלה (נואם שוב מחר בבוקר). לפני הערות פאוול, ההצהרה שהוכנה של הפד הראתה שפאוול חוזר על כך שפקידי ממשלה רואים את הריביות מעט גבוהות יותר עד סוף השנה, להורדת האינפלציה חזרה ל-2% יש עוד דרך ארוכה ושהפד מחויב מאוד להוריד את האינפלציה ל-2%.

האינפלציה בבריטניה עלתה בחודש שעבר לקראת פגישת המדיניות של הבנק המרכזי של אנגליה מחר, שם צפויה העלאת ריבית נוספת.

איי אם די AMD  יורדת 5%- אמרה שהיא מתכננת להשקיע 135 מיליון דולר באירלנד במשך ארבע שנים כאשר מתייחסים לדור הבא של AI, מרכז נתונים, רשתות ותשתיות תקשורת

אינטל INTC  יורדת 3.2%- אמרה כי תמכור 20% מהמניות שלה ב-IMS Nanofabrication לחברת ההשקעות הפרטיות Bain Capital בעסקה שתעריך את היצרן האוסטרי של שבבים בכ-4.3 מיליארד דולר.

אמזון AMZN יורדת 1.1%- אמרה שהיא תקייים את אירוע הקניות שלה ב-Prime Day ב-11-12 ביולי (ג'פרי העלתה את מחיר היעד שלה מ-$135 ל-$150, שומר על המלצת קנייה)

טרגט TGT תיקנה חזרה סביב 0% לאחר ירידה בפתיחה, אמר כי שבוע ה-Target Circle, המכירה הגדולה ביותר של העונה, תתקיים ב-9-15 ביולי באופן בלעדי לחברים.

למעוניינים להוסיף הגנה לתיק או מי שעם הרבה פוזיציות אפשר להצטרף לתעודת SH.

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il