TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירה בפתיחת שבוע מסחר מקוצר

null, 20/6/23
שלום לכולם,

שבוע מסחר מקוצר התחיל בירידות בכל מדדי המניות העיקריים אשר רשמו עליות חזקות בשבוע שעבר לאחר שהפד עצר את מחזור העלאת הריבית הממושך שלו
השווקים מחכים לעדותו של יו"ר הפד, ג'רום פאוול בפני ועדת בית הנבחרים שתתחיל ביום רביעי, בציפייה לרמזים אם קובעי המדיניות יחדשו את מסע העלאת הריבית שלהם ביולי. מספר בכירי הפד ינאמו היום.
סין וארה"ב הסכימו לייצב את היריבות העזה ביניהן, כך שהיא לא תפנה לעימות, אבל לא הצליחו לייצר שום פריצת דרך משמעותית במהלך ביקור נדיר בבייג'ינג של שר החוץ האמריקני אנטוני בלינקן.

עליבאבא (BABA)ירדו ב-2.3% לאחר שענקית המסחר האלקטרוני הסינית הודיעה כי המנכ"ל דניאל ג'אנג יפרוש מתפקידו, על מנת להתרכז בעסקי מודיעין הענן של החברה.
החשיבות של יחידת הענן של עליבאבא נחשפה, כאשר ענקית המסחר האלקטרוני הסינית הודיעה מוקדם יותר כי היו"ר והמנכ"ל הנוכחי דניאל ג'אנג יפרוש מתפקידו לאחר שמונה שנים כדי לעמוד בראש יחידת המפתח. "זה הזמן הנכון עבורי לעשות מעבר, לאור החשיבות של Alibaba Cloud Intelligence Group כשהיא מתקדמת לקראת ספין-אוף מלא", אמר ג'אנג בהצהרה שפרסמה עליבאבא. עליבאבא הודיעה במרץ כי החברה תעבור מבנה מחדש לשש קבוצות עסקיות, בכוונתה לרשום אותן בפוטנציה בשנה הקרובה.

פדקס (FDX) לפני התוצאות הרבעוניות של ענקית המשלוחים, כאשר משקיעים מחפשים לראות אם קיצוץ בעלויות יעזור לה להדביק את המתחרה יונייטד פרסל סרוויס (UPS)

בואינג (BA) יורדת 2.7%- לאחר עסקת ענק של איירבוס עם אייר אינדיה, בעסקת מכירת המטוסים הגדולה ביותר. עוד נאמר מבואינג ביום ראשון שיצרנית המטוסים מצפה להגדיל את הייצור של ה-737 MAX הנמכר ביותר שלה ל-38 מטוסים בחודש "די בקרוב".

פלנטיר (PLTR) יורדת מעט לאחר שריימונד ג'יימס הוריד את עמדתה כלפי חברת ניתוח הנתונים ל"ביצועים טובים יותר" מ"קנייה חזקה", תוך ציון ירידה בהערכת ה"פרימיום" שלה לאחר ריצה חזקה מאז ההדפסה ברבעון הראשון.

אוויס (CAR) עלתה ב-6% לאחר שמורגן סטנלי שדרגה את חברת השכרת הרכב התקציבית ל'עודף משקל' מ'משקל שווה', ואמרה כי המניה עשויה להוסיף לעליות החזקות שנראו השנה.

פייפאל (PYPL) עלתה ב-2% לאחר שחברת התשלומים אמרה שחברת ההשקעות KKR (KKR) תרכוש עד 40 מיליארד אירו מהרכישה שלה כעת, ותשלם הלוואות מאוחרות יותר באירופה

קניה לא רשמית (לא תופיע בטבלת האונליין) בסיכון גבוה מהרגיל (דירוג D) אך עם יחס רווח הפסד גדול במיוחד
סימול: MNSO
MINISO Group Holding Limited
קניה: עד 16.2$
סטופלוס: 14.3$
יעד רווח: 24$

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il