TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירה לסופ"ש

null, 16/6/23
שלום לכולם,

החוזים העתידיים שטוחים\ירוקים מעט על רקע סימנים של כלכלה עמידה שהגבירה את התקווה שהפדל ריזרב יוכל לסיים את מסע העלאת הריבית שלו בקרוב.
המדדים העולמיים עולים לרמות הגבוהות ביותר מזה 14 חודשים כאשר קיבלו רוח גבית לעליות מהציפיות הגוברות שסין תצטרך להגביר את התמריצים שלה כשההתאוששות שלה מגמגמת.
מדד MSCI All-World עלה ביום שישי בכ-0.2%, לרמתו הגבוהה ביותר מאז אמצע אפריל 2022.

וירג'ין גלקטיק (SPCE( עולה ב-40% לאחר שהחברה הודיעה על תוכניות להתחיל בפעילות מסחרית בהמשך החודש. "טיסת החלל המסחרית הראשונה, 'גלקטיק 01', מתוכננת לטוס בין 27 ביוני - 30 ביוני 2023. טיסת החלל המסחרית השנייה, 'גלקטיק 02', בתחילת אוגוסט 2023, עם טיסות חודשיות צפויות לאחר מכן".
במהלך השנה האחרונה, מניות החברה ירדו בכ-30%, כאשר המשקיעים נרתעו מפעולות ספקולטיביות יותר על רקע העלאות הריבית של הפד. מאז השיא שלה בתחילת יוני 2021, המניה ירדה ביותר מ-80%.

בלאק רוק (BLK) הגישה ניירת ל-SEC כדי להקים תעודת סל ביטקוין נקודתית שתתקרא בשם iShares Bitcoin Trust; ההגשה מציינת את קוין בייס (COIN) כאפוטרופוס לאחזקות הביטקוין של תעודת הסל.

מיקרון (MU) מתכננת להשקיע ~604 מיליון דולר במהלך השנים הקרובות במתקן השבבים שלה בעיר הסינית שיאן, והיא גם מתקרבת לעסקה להתחייבות של $1 מיליארד דולר לבניית מפעל דומה בהודו.

אדובי (ADBE) עלתה ב-4.6% לאחר שענקית התוכנה עלתה על הציפיות הרבעוניות, כאשר מאמציה של יצרנית פוטושופ להגביר את הביקוש באמצעות אינטגרציות של בינה מלאכותית יצירתית השתלמו.

אינטל (INTC) עלתה ב-1.2% לאחר שיצרנית השבבים הודיעה על תוכניות להשקיע עד 4.6 מיליארד דולר במכלול מוליכים למחצה ומתקן בדיקה חדש בפולין, כחלק ממסע השקעות של מיליארדי דולרים ברחבי אירופה לבניית קיבולת שבבים.

מיקרוסופט (MSFT) עלתה ב-0.7%, ממשיכה במגמה החיובית שלה לאחר שענקית הטכנולוגיה הגיעה לשיא חדש, שכן אופטימיות בשוק לגבי סיכויי הבינה המלאכותית סייעה למניה לטפס לשווי שוק שיא של 2.59 טריליון דולר.

אנבידיה (NVDA) עלתה ב-1.6%, והמשיכה מעלה לאחר שמורגן סטנלי העלה את יעד המחיר על חברת התוכנה, וכינה אותה הבחירה המובילה שלה בתחום הבינה המלאכותית.

ניקולה (NKLA) עלתה ב-18.5% לאחר שבעל המניות והמייסד הבכיר של יצרנית המשאיות החשמליות, טרבור מילטון, דחק במשקיעים להצביע נגד ההצעה להגדיל את מספר המניות שהיא רשאית להנפיק וקרא לשינוי בהנהגה.

איירובוט (IRBT) טיפסה ב-23.5% לאחר שרגולטור התחרות בבריטניה אישר את הרכישה המתוכננת של אמזון (AMZN) ב-1.7 מיליארד דולר של יצרנית שואבי האבק Roomba.

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il