TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת מסחר

null, 1/6/23
שלום לכולם,

המדדים פתחו שלילי ועברו לעליות בתוך יום המסחר.

מחדל חובות של ארה"ב הממשמש ובא, ששר האוצר ג'נט ילן הזהירה כי יכול להגיע כבר ביום שני, החל להכביד על השווקים במהלך השבוע האחרון.

"המועד האחרון להעלאת תקרת החוב מתקרב במהירות, והסבירות להפעיל תגובת שוק שלילית עם השלכות כלכליות חמורות רק תגדל ככל שנתקרב לתהום", אמר מנכ"ל Business Roundtable, ג'ושוע בולטן, בהצהרה לאחר ההצבעה בבית הנבחרים. "אנו קוראים לסנאט לחסל את האיום במחדל על ידי העברת הצעת החוק הדו-מפלגתית הזו בהקדם האפשרי", הוסיף.

במישור הכלכלי, 235,000 תביעות אבטלה הוגשו בשבוע שהסתיים ב-27 במאי. כלכלנים ציפו ל-235,000 תביעות.

מה שעולה חייב לרדת... אלא אם כן יש לך יהלום... סדקים מתחילים להופיע בעליית מניות הבינה המלאכותית האחרונה, כאשר C3.ai AI צנחה ב-22% לאחר שנתנה תחזית מאכזבת (כעת מתקנת ל-9%-)
המנכ"ל טום סיבל אמר כי החברה לא "נוטה לשנות את הציפיות" סביב ההנחיה שלה, בהשוואה לדחיפה הגדולה שקיבלה מניית אנבידיה (NVDA) בעקבות "ההנחיות שומטות הלסת" שפרסמה בשבוע שעבר.
שחקני בינה מלאכותית ויצרניות שבבים אחרות ירדו גם הם לאחר כמה ריצות מרשימות, אבל התנועה האחרונה עשויה להצביע על כך שלא כל החברות שוות בכל הנוגע ל"מחזור הבינה המלאכותית".
למשקיעים יש קצת למידה מעמיקה לעשות בתחום הבינה המלאכותית השנה, במיוחד כשהם מסדרים את הרשימה ההולכת וגדלה של חברות שמצטרפות לטרנד.
הדבר האמיתי שיש לקחת בחשבון הוא עד כמה חברה תצליח לנצל ולהפיק רווחים מהיצע הבינה המלאכותית שלה לאחר שהעליה הבועתית תרגע ותנודות המחירים העצומות ייפסקו.
השוק שולח איתות ברור שהבינה המלאכותית כאן כדי להישאר, שכן לטכנולוגיה הזו יש פוטנציאל לשנות את האופן שבו חברות עושות עסקים.
הרוב המכריע של מומחי וול סטריט מאמינים שאנבידיה (NVDA) נותרה קנייה ברורה על רקע הביקוש ל-AI GPU וכוחו של מחשוב מקביל לדומיננטיות של AI.

סיילספורס (CRM) וגם קראודסטרייק (CRWD) בירידות.
סיילספורס ירדה ביותר מ-6% כאשר המשקיעים ראו צמיחה של 36% בהוצאות ההון ברבעון.
מניית קראודסטרייק ירדה בכמעט 10% כאשר תחזית הרווח לשנה כולה הגיעה בקצה הנמוך של ציפיות האנליסטים.
הרווחים הקמעונאיים המשיכו לספק תמונה מעורבת על הוצאות הצרכנים.
נורדסטרום (JWN) עלתה על ציפיות האנליסטים והניעה את המניות ליותר מ-6% עליה
לעומתה מייסי'ס (M) משמיעה נימה אחרת וירדה ב-5% לאחר שהפחיתה את תחזית המכירות והרווח למניה לשנה כולה.
"תכננו את השנה בהנחה שהבריאות הכלכלית של הצרכן תאתגר, אבל החל מסוף מרץ, מגמות הביקוש נחלשו עוד יותר בקטגוריות שלנו", אמר יו"ר ומנכ"ל מייסי ג'ף ג'נט בשיחת המשקיעים.
במגזר הפלדה מחקר של Wolfe הוריד את דירוג יו אס סטיל (X) מ"ביצועי שוק" ל"ביצועי חסר"
בתעופה סאות'ווסט LUV העלתה את ההתחזיות לסוף הרבעון השני וחזרה על תחזית 'רווח יציב'

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il