TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת מסחר

null, 31/5/23
שלום לכולם,

המסחר מתנהל בירידות שערים בכל המדדים

תשואות האג"ח ממשיכות לרדת כאשר עסקת תקרת החוב ממשיכה להתקדם בגבעת הקפיטול.
כאשר אפשרות מחדל מחוץ למשחק התשואה ל-10 שנים ירדה ל-3.65%.
הסכם תקרת החוב שנוהל על ידי הנשיא ג'ו ביידן ויו"ר בית הנבחרים קווין מקארתי עבר את מבחן המפתח הראשון כאשר הוא קיבל את אישור הוועדה לחוקי הבית בראשות הרפובליקאים וזה פינה את הדרך להגשת העסקה בפני בית הנבחרים ביום רביעי.
השעון מתקתק מכיוון שהקונגרס חייב להעביר את העסקה כדי למנוע מחדל קטסטרופלי עד ה-5 ביוני. מה שנקרא X Date הוא שבו לארה"ב ייגמר הכסף לשלם את החובות שלה, כך הזהירה שרת האוצר ג'נט ילן.
לאור הנתונים הכלכליים האחרונים, השווקים מתמחרים עלייה רבע אחוז נוסף בריבית בפגישת הפד של יוני (ב-13-14 ביוני)

"הפחתת סכנת ההכחדה מבינה מלאכותית צריכה להיות בראש סדר העדיפויות העולמי לצד סיכונים אחרים בקנה מידה חברתי כמו מגפות ומלחמה גרעינית".
המשפט הוצג במכתב חדש שפרסם המרכז לבטיחות בינה מלאכותית, עליו חתום מנכ"ל OpenAI, סם אלטמן, וכן בכירים ממיקרוסופט (MSFT), גוגל (GOOG,GOOGL) ועוד כמה חברות ואוניברסיטאות.
OpenAI קיבלה מיליארדי דולרים מימון ממיקרוסופט, ששילבה את ChatGPT הפופולרי ברבים מהמוצרים והשירותים שלה.
מוקדם יותר החודש, סקר שנערך על ידי רויטרס/איפסוס מצא שכמעט שני שלישים מהאמריקאים חושבים שבינה מלאכותית מהווה סיכון לאנושות.  במרץ, גם אילון מאסק (TSLA) וסטיב ווזניאק (AAPL) כתבו מכתב שקרא להשהות למשך שישה חודשים בפיתוח כלים רבים של AI כדי לפתח תקני בטיחות חדשים לטכנולוגיה.

סופיי (SOFI) עלתה ביותר מ-4% בעקבות עסקת תקרת החוב. הצעת החוק תחזיר את החזרי הלוואות הסטודנטים הממשלתיות, לטובת חברת המימון האישי המקוונת.

הייץ' פי (HPQ) צנחו ביותר מ-5% לאחר שענקית המחשוב רשמה ביום שלישי רווחים רבעוניים טובים מהצפוי, אך דיווחה על מכירות שירדו יותר ממה שהעריכו אנליסטים.
מניית האם היולט פקארד (HPE) ירדה ב-7.5% מאחר שיצרנית הרשת וציוד אחר לא עמדה בציפיות.

אמריקן איירליינס גרופ (AAL) עלתה ב-0.8% לאחר שהחברה העלתה את תחזית הרווח לרבעון השני. נתונים הראו שהטיסות של סוף השבוע בחגים עלו לרמות גבוהות יותר מהרמות שלפני המגפה.

מניית אפל (AAPL) נסחרת בגבוה 52 שבועות בדרך לבדיקת רמת התנגדות בשיא כל הזמנים

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il