TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת מסחר

null, 30/5/23
שלום לכולם,

שבוע המסחר נפתח מעורב כאשר S&P והנאסד"ק עולים בעוד הראסל שטוח והדאו בירידה.

המשקיעים מתכוננים לשבוע של מריבות פוליטיות בוושינגטון לאחר שהנשיא ביידן ויו"ר בית הנבחרים קווין מקארתי הגיעו לפשרה על מגבלת החוב. שני הצדדים צריכים כעת לגייס מספיק קולות כדי לזכות באישור הקונגרס, למרות התנגדות מסויימת מצד מפלגת החירות הרפובליקנית והפרוגרסיביים במפלגה הדמוקרטית. הצעד עדיין עלול להיתקל בכמה מכשולים פרוצדורליים, שכן השעון מתקתק כדי למנוע מחדל קטסטרופלי עד ה-5 ביוני.

ההסכם מעלה את תקרת העסקה הנוכחית של $31.4T לשנת 2025, כלומר המגבלה על הלוואות ממשלתיות תוארך עד לאחר הבחירות הבאות לנשיאות. ההוצאה שאינה ביטחונית תוגבל ברמות הנוכחיות לשנת הכספים הבאה, וייגדלו רק ב-1% בשנת 2025. הקונגרס יצטרך גם לאשר 12 הצעות חוק שנתיות או להסתכן בפני חזרה למגבלות ההוצאות מהשנה הקודמת. שינויים אחרים שהיו מרכזיים בפשרה כללו הגבלת תלושי מזון כדי לעודד את הנמענים למצוא עבודה. ההסכם גם עוצר כספים להעסקת סוכני מס הכנסה חדשים ויזרז פרויקטי אנרגיה גדולים באמצעות אישור רפורמה. בנוסף, הפסקה בהחזרי הלוואות סטודנטים תסתיים באוגוסט, אם כי תוכנית "הסליחה על הלוואות סטודנטים" של ביידן תוכרע בסופו של דבר על ידי בית המשפט העליון. (מרוויחה מכך בעיקר סופיי SOFI אשר עולה מעל 4%)

שבוע גדול לנתוני שוק העבודה, כאשר דו"ח משרות פנויות יפורסם ביום רביעי והדו"ח המקיף של הממשלה על התעסוקה לחודש מאי צפוי לצאת ביום שישי בבוקר. הפדרל ריזרב ילמד את הנתונים בזמן שהוא יתכונן להיפגש בחודש הבא כדי להחליט על המהלך הבא בנושא הריבית. סוחרי חוזים עתידיים מצביעים על סבירות של 65% להעלאת הריבית של הפד בעוד רבע אחוז בחודש יוני.

יצרנית השבבים אנבידיה (NVDA) זינקה ב-4.8% לאחר שחשפה סדרה חדשה של מוצרים סביב בינה מלאכותית, כולל "מחשב על מבוסס בינה מלאכותית" חדש שיסייע לעמוד בביקוש של לקוחות.
שווי השוק שלה הצטרפה היום ל-AAPL, AMZN, GOOGL MSFT במועדון שווי שוק מעל טריליון דולר כאשר היא חוזה עלייה עצומה בהכנסות מעסקים הקשורים לבינה מלאכותית.

טסלה (TSLA) עלתה ב-3.5% כאשר המנכ"ל אילון מאסק מבקר בסין בפעם הראשונה מזה שלוש שנים, בפגישה עם שר החוץ ביום שלישי.

פורד F עולה כ 4.5% לאחר ששודרגה לקניה בג'פריס עם יעד מחיר של 16 דולר.

ממינהל אבטחת התחבורה נמסר כי נבדקו 9.8 מיליון נוסעים בשדות תעופה מיום שישי עד שני, מספר שעלה על סוף השבוע של החגים משנת 2019, לפני הקורונה.
אמריקן איירליינס (AAL) עלתה ב-1.4%, בעוד מניית יונייטד איירליינס (UAL) עלתה ב-1.4% וסאות'ווסט (LUV) עלתה ב-1%.

במגזר הביטחוני השלכות לאחר עסקת תקרת החוב: סיטיגרופ אמרה שההסכם מאפשר המשך צמיחה בטווח הקרוב בהוצאות הביטחוניות, מצפה שמניות הביטחון יגיבו בחיוב לחדשות ולאישור הקונגרס על העסקה בימים הקרובים.
מספר מניות ברשימת ה"קניה" של אנליסטים כגון: GD, LDOS, LMT, SAIC. BTIG
עוד נמסר מסיטי שההוצאות הביטחוניות אמורות לראות עלייה של ~3% בשנה הבאה שהיא עלייה חיובית בשורה העליונה ושינוי מתקרת החוב של 2011 שהחילה קיצוצים באופן אחיד.

קידום סטופ לרווח מינימלי ב STC ל 44.1$

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il