TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת מסחר

null, 24/5/23
שלום לכולם,

מדדי ארה"ב ממשיכים בירידות כאשר שיחות תקרת החוב בוושינגטון הגיעו למבוי סתום בנושאים מרכזיים, במיוחד הקיצוץ בהוצאות שדרשו הרפובליקנים, שכן הזמן אוזל כדי למנוע מצב של אי תשלום חוב ע"י ארה"ב (מצב שעלול לגרום לכאוס בשוק).
המשקיעים קיוו לפתרון תקרת החוב והשווקים מתחילים להרגיש את החשש ככל שמתקרב 1 ביוני.
במקביל,המשקיעים מצפים לפרסום פרוטוקול הפגישה של הפדרל ריזרב מישיבת המדיניות האחרונה שלו, אז העלה את הריבית בעוד רבע נקודת אחוז. מאז, גורמים רשמיים ציינו כי ייתכן שיהיה צורך להשהות ביוני כאשר הם מעריכים את התקדמות פעולותיהם עד כה לצינון האינפלציה.
נתון מפתח אחד יהיה הדו"ח של יום שישי על הוצאות הצריכה האישית, מדד לאינפלציה שנצפה מקרוב על ידי הפד בזמן שהוא קובע את המדיניות המוניטרית שלו.

מדד התנודתיות (VIX) עולה ב-10% לרמות הגבוהות ביותר שלו מאז ה-4 במאי. החוזים העתידיים על הנפט עולים כ- 1.5%.

הקמעונאות במוקד עם ANF, KSS, URBN עם עלייה בתוצאות הרווחים בעוד EXPR, PLCE, SCVL מאכזבים בתוצאות.
קוהלס (KSS) זינקה ב-10% לאחר שמפעילת חנות הכלבו דיווחה על תוצאות רבעוניות טובות מהצפוי, כולל רווח מפתיע

חברות התוכנה מעורבות לאחר תוצאות טובות של PANW שעולה 7%, אך כל העיניים נשואות למגזר השבבים וה-AI לפני רווחי אנבידיה NVDA הערב לאחר הסגירה.

ימי שיתוף הסיסמאות מסתיימים בנטפליקס (NFLX) בארה"ב, המניה מגיבה בעליה של 1.5%.
מה שהתחיל באמריקה הלטינית, אירופה ובמקומות אחרים הגיע לשוק האמריקאי. "חשבון נטפליקס מיועד לשימוש על ידי משק בית אחד", כתבה החברה בפוסט בבלוג. "כל מי שחי במשק הבית הזה יכול להשתמש בנטפליקס בכל מקום שהוא - בבית, בדרכים, בחופשה - ולנצל את היתרונות של תכונות חדשות כמו העברה של פרופיל וניהול גישה ומכשירים."
המודל החדש יאפשר למשתמשים לקנות חברויות נוספות בתעריף נמוך יותר, ורבים עשויים לראות מסך שונה בפעם הבאה שהם יתחברו.

כאשר מערכות בינה מלאכותיות תופסות תעשיות רבות בסערה, התגברו הקריאות לגבי הצורך להסדיר כלים מתפתחים ולטפל בחסרונות הפוטנציאליים של הטכנולוגיה. רק בשבוע שעבר העיד מנכ"ל OpenAI, היוצר של ChatGPT (בה מיקרוסופט MSFT השקיעה כ 13 מיליארד דולר), בפני הקונגרס על הצורך בהתערבות ממשלתית כדי להפחית את הסיכונים של מודלים של בינה מלאכותית חזקים יותר ויותר.
בעוד שהמחוקקים לא הגיעו לשום הצעה ספציפית בשימוע הבינה המלאכותית הראשון בגבעת הקפיטול, הועלו כמה רעיונות ועוד נמצאים כעת באופק. בתגובה ל"אחת הטכנולוגיות החזקות ביותר של זמננו", ממשל ביידן נוקט בצעדים חדשים ל"קידום בינה מלאכותית אחראית" כולל בהוראה, למידה, מחקר והערכה.
בדומה לכל טכנולוגיה חדשה יש מספר רעיונות לרגולציה שתעזור לרתום את הכלי לטובת הכלל, ובמקביל הייפ במניות שייתכן וכבר מגלמות בועה בדומה למניות הקנאביס לפני כחמש שנים.

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il