TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת שוק לקראת שבוע המסחר

null, 22/5/23
שלום לכולם,

עוצמה במגזר הטכנולוגי ובנקים אזוריים סייעו לדחוף את מדדי שוק המניות בארה"ב למעלה למרות אי הוודאות בתקרת החוב. שרת האוצר ג'נט ילן אמרה למנהלי הבנקים שייתכן שיידרשו מיזוגים נוספים כדי לחזק את כוחו של המגזר.

מדד נאסד"ק 100 הגיע לשיא של 13 חודשים, וה-S&P500 הגיע לשיא של 8 חודשים. מדדי שוק המניות של יפן הגיעו שניהם לשיאים של 33 שנים.

קמעונאים ממשיכים לצייר תמונה זהירה של הצרכן האמריקאי. הום דיפו HD קיצצה את התחזית, וטרגט TGT הציעה תחזית מעורבת. וולמארט WMT אכן הצליחה לנצח ולהעלות את התחזית שלה, כשהיא מעודדת על ידי ביקוש חזק למוצרי מכולת.
מדיסון סקוור גארדן אנטרטיינמנט MSGE דיווחה על מערך התוצאות הראשון שלה כחברה עצמאית, עם מניות שהגיעו לשיאים חדשים.

החזרה למניות הביג טק סייעה לשוק הרחב במהלך השנה. העליות בביג טק תודלקו מההתלהבות מבינה מלאכותית, במיוחד עם השימוש המהיר ב-ChatGPT.
"נראה שה-SPX נפרד יותר ויותר ממגמות צרכניות מואטות וממדדים מרכזיים אחרים (פרט למדד נאסדק הטכנולוגי בשל פרמיית האינטליגנציה המלאכותית.
"אנחנו מאמינים מאוד שבינה מלאכותית תשנה את העולם", כתב ג'ים ריד מדויטשה בנק. "הדברים שראינו מ-chatGPT וקראנו עליהם בנוגע לטכנולוגיה מצביעים על כך שהוא הולך להיות משנה-משחק. ChatGPT הושק ב-30 בנובמבר בשנה שעברה וכפי שניתן לראות זה עולה בקנה אחד עם הזינוק בעשרת המגה בארה"ב -cap מניות טק."
דויטשה בנק מגדיר את ה-10 הללו כ:
מיקרוסופט (MSFT), אפל (AAPL), אלפבית (GOOG) (GOOGL), מטה (META), ויזה (V), מאסטרקארד (MA), אנבידיה(NVDA), נטפליקס (NFLX) ) אדובי (ADBE)

מניות מיקרון טכנ' (MU) ירדו במסחר לפני השוק לאחר שסין אסרה על מפעילי תשתית מקומיים גדולים לרכוש שבבים מתוצרת חברת המוליכים למחצה האמריקאית.
המהלך נתפס כהסלמה האחרונה במתיחות בין בייג'ינג לוושינגטון בנוגע לאספקת מוליכים למחצה, כאשר שתי המדינות ציטטו חששות לביטחון לאומי סביב סחר בטכנולוגיה החשובה כל כך.
משרד החוץ של סין מתח ביקורת על ה-G7 על כך ש"דיכא את הפיתוח של מדינות אחרות".

סמסונג, יצרנית הסמארטפונים הגדולה בעולם, השעתה את הבדיקה לאפשרות החלפת גוגל בבינג של מיקרוסופט MSFT במכשירים הניידים שלה. הכותרות עזרו להעלות את GOOG לשיאים חדשים של 52 שבועות.

באינסטגרם מבית META מכינים את המתחרה לטוויטר לשחרור הקיץ. המשתמשים יוכלו להיכנס עם שם המשתמש והסיסמה שלהם באינסטגרם, והעוקבים, הביוגרפיה והאימות שלך יעברו מהאפליקציה הראשית.

החוזים העתידיים על הנפט הגולמי בארה"ב ירדו ב-0.04% ל-71.66 דולר לחבית, בעוד שחוזה הברנט ירד ב-0.07% ל-75.53 דולר לחבית.
שני החוזים עלו בכ-2% בשבוע שעבר. המהלך סיים ארבעה שבועות רצופים של ירידות כבדות שנבעו מחששות מהאטת הצמיחה בסין, יבואנית הנפט הגדולה בעולם, וכן מההשלכות הכלכליות הפוטנציאליות של ברירת מחדל בארה"ב.

המשקיעים יצפו שוב בהתמודדות עם תקרת החוב של ארה"ב כשהאיום של מחדל ממשלתי כלשהו הופך לממשי יותר. נשיא ארה"ב ג'ו ביידן ויו"ר בית הנבחרים קווין מקארתי ייפגשו מאוחר יותר היום כאשר מחוקקים בוושינגטון נאבקים להגיע לעסקה להעלאת תקרת החוב של יותר מ-31 טריליון דולר ולהימנע ממחדל פוטנציאלי מזיק. שניהם תיארו את שיחתם ביום ראשון כחיובית, אך נותרו דאגות מכך שאולי לא ייכרת הסכם לאחר שהשיחות נתקעו בסוף השבוע.
משרד האוצר הזהיר כי לממשלת ארה"ב עלול להיגמר הכסף לשלם את החשבונות שלה כבר ב-1 ביוני, והוסיף כי ההשפעה של התרחשות כזו עלולה להימשך לתוך הכלכלה העולמית.

כמה פקידי פדרל ריזרב סקפטיים לגבי הפסקת העלאות הריבית. הנאומים השבוע של בכירי הפד הצביעו על שיח הולך וגובר בשאלה האם על הוועדה להעלות את הריבית ברבע אחוז נוסף בפגישה ביוני או לעצור כפי שהשוק מצפה.
מוקדם יותר החודש הם הצביעו פה אחד להעלאת שיעור המדד ל-5-5.25% תוך איתות על הפסקה אפשרית קדימה. עם זאת, האינפלציה הראשית נשארת הרבה מעל היעד של 2% שלהם, וההתקדמות של אינפלציית הליבה כלפי מטה הואטה לזחילה. מספר דוברי הפד ינאמו היום.

דיווחי הרווחים השבוע
שני - גלובאל-אי אונליין (GLBE) זום וידאו (ZM)
שלישי - לואוס (LOW), אינטואיט (INTU), בי ג'ייז הולסייל (BJ), אוטוזון (AZO), דיקס ספורטינג גודס (DKS), פאלו אלטו נטוורקס (PANW), וויליאמס סונומה (WSM)
רביעי - בנק מונטריאול (BMO), קוהלס (KSS), אנלוג דיווייס (ADI), אנבידיה (NVDA), סנופלייק (SNOW) אמריקן איגל (AEO)
חמישי - רויאל בנק אוף קנדה (RY), בסט ביי (BBY), דולר טרי (DLTR), ראלף לורן (RL), אוטודסק (ADSK) קוסטקו (COST)
שישי - ביג לוטס (BIG)

בתיק האיתותים:
PODD יוצאת בסטופ
נרים סטופ למחיר קניה לצאת מסיכון ב:  STC, OTTR
אמזון AMZN חצי יצא ביעד מלא וחצי בסטופ 110$
גוגל GOOG חצי כמות להרים סטופ ל 118$

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il