TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירה לפני הפתיחה

null, 19/5/23

שלום לכולם,

החוזים העתידיים מחפשים להוסיף לעוצמה של אתמול, כאשר SPX בקצה העליון של הדישדוש.הנאסד"ק עלה ב-1.85% ונסגר בשיא חדש של 52 שבועות, על רקע עלייה נוספת במגזר הטכנולוגיה.

רשימה מכובדת GOOGL, AMAT, BKNG, AVGO, LRCX, META, MSFT, NVDA, ORCL, SNPS, TTWO היו חלק מהשמות שהגיעו לשיאים חדשים של 52 שבועות בטכנולוגיה.
בנוסף מספר חברות בניה (BZ, BLDR, EXP, MLM, PHM, TOL) הגיעו לשיאים של 52 שבועות למרות התשואות העולות של משרד האוצר והסיכויים להורדת ריבית השנה הצטמצמו לאחר נתוני משרות שוריים ביום חמישי.

המדדים עלו כאשר הסוחרים בוול סטריט המשיכו להתמקד במשא ומתן על תקרת החוב, המניות פרצו מטווח המסחר ההדוק האחרון שלהן, בצורה חדה כלפי מעלה. המניות האירופיות עולות ליום שני עם מדד ה-DAX הגרמני בדרך לשיא, כאשר מצב הרוח סביב תקרת החוב בארה"ב ממשיך להשתפר.

התשואה לשנתיים בארה"ב עלתה לכ-4.25.
המשך המכירה באגרות האוצר (כשהתשואות עולות) והעלייה בדולר באות על רקע שפע של זרזים אפשריים כמו חוזק מתמשך בשוק העבודה, תיאבון הסיכון גובר, אופטימיות לגבי עסקת הגבלת חוב.

בשווקים בעולם מדד הניקיי עלה ל-30,808 (הגבוה ביותר מאז 1990), באירופה, ה-DAX הגרמני ל-16,258 במסלול לשיא.

פוט לוקר (FL) צנחה ב-25% לאחר שקמעונאית ההנעלה דיווחה על תוצאות חלשות מהצפוי ברבעון הראשון שלה, וקיצצה את תחזית השנה כולה, תוך ציון הרקע המקרו-כלכלי הקשה.

דיר אנד קומפני (DE) עלתה ב-3.4% לאחר שיצרנית המכונות החקלאיות דיווחה על מספרים חזקים ברבעון השני והעלתה את תחזית הרווח הנקי שלה לשנת 2023, מכיוון שספר ההזמנות שלה נותר חזק.

וולט דיסני (DIS) ירדה ב-0.8% עם תוכנית הביטול של ענקית הבידור לבנות קמפוס תאגידי של כמעט מיליארד דולר במרכז פלורידה, כחלק מהמאבק המשפטי המתמשך שלה עם מושל פלורידה, רון דסנטיס.

רוס סטורס (ROST) ירדה ב-0.7% לאחר שהקמעונאי המוזל צפתה רווח ברבעון השני מתחת לציפיות, שנפגע מתגמולים ושכר גבוהים יותר של תמריצים, גם כשהיא העלתה את תחזית הרווח השנתית שלה.

אפלייד מטיריאלס (AMAT) ירדה ב-1.6% לאחר ש-KeyBanc אמרה כי אין לה הרבה מקום לעלות לאחר ריצה חזקה, גם לאחר שיצרנית כלי ייצור המוליכים למחצה חזתה הכנסות טובות מהצפוי ברבעון השלישי.

קטאלנט (CTLT) ירדה ב-5.3% לאחר שחברת הפארמה עיכבה את תוצאות הרבעון השלישי וקיבלה הודעה מ-NYSE על אי עמידה בתקני הרישום.

עליבאבא (BABA) ירדו ב-1.2% לאחר שענקית המסחר האלקטרוני הסינית פרסמה רווחים רבעוניים מאכזבים עקב הוצאות צרכניות איטיות במדינת הולדתה.

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות


- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il