TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת מסחר

null, 16/5/23
שלום לכולם,

המדדים נסחרים בירידות\שטווחים

וול סטריט מחפשת סימני תנועה במבוי הסתום של תקרת החוב, כאשר פגישה בין הנשיא ג'ו ביידן ליו"ר בית הנבחרים קווין מקארתי מאוחר יותר היום בוושינגטון. הפגישה תכלול את מנהיג הרוב בסנאט צ'אק שומר, מנהיג המיעוט בסנאט מיץ' מקונל והמנהיג הדמוקרטי בבית הנבחרים האקים ג'פריס. זה בא בעקבות פגישה בבית הלבן בשבוע שעבר שלא הצליחה לייצר פריצת דרך.

המכירות הקמעונאיות עלו באפריל ב-0.4%, לעומת החודש הקודם, המייצגות רק מחצית מהצמיחה שציפתה לוול סטריט. כלכלנים חזו שהמכירות יעלו ב-0.8% לעומת החודש הקודם לאחר ירידה מפתיעה במרץ.
חוזק בטכנולוגיה מסייע לקזז סימנים של ירידה בביקוש מצד הצרכנים.

שירותי הטכנולוגיה והתקשורת עלו ב-22%+ YTD בעוד שירותי בריאות, שירותים, פיננסים ואנרגיה נמצאים במינוס.
מחירי הדולר והנפט עולים מעט בזמן שהזהב והביטקוין יורדים.

הום דיפו (HD) רשמה רווחים רבעוניים נמוכים יותר, מכירות חלשות יותר, וקיצצה את הרווח ותחזית המכירות שלה לשנה, תוך שהיא מציינת רכות מתמשכת בקטגוריות של מכשירי חשמל.

הוריזון (HZNP) צנחה ב-17% על רקע דיווחים שוועדת הסחר הפדרלית מתכוננת להגיש תביעה כבר ביום שלישי כדי לחסום את העסקה של אמג'ן (AMGN) בסך 27.8 מיליארד דולר לרכישת יצרנית התרופות.

ברקשייר האת'ווי של וורן באפט העלתה את מחויבותה לבנק אוף אמריקה (BAC) ורכשה מניות חדשות בקפיטל וואן (COF)

ביידו (BIDU) עולה לאחר שענקית מנועי החיפוש הסינית פרסמה רווחים ברבעון הראשון שגברו על הערכות האנליסטים כאשר ההכנסות עלו ב-10%.

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il