TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת מסחר

null, 15/5/23
שלום לכולם,

הפצצה המתקתקת של מחדל חוב פוטנציאלי על ידי ממשלת ארה"ב נמצאת במרכז עניין המשקיעים שוב השבוע.  הנשיא ג'ו ביידן, יו"ר בית הנבחרים קווין מקארתי ומנהיגי קונגרס אחרים מתכננים להיפגש בשלישי כדי לחדש את המשא ומתן על התקציב לאחר דחיית השיחות שנקבעו ליום שישי.
בינתיים, שרת האוצר ג'נט ילן אמרה שהדיונים מתקדמים, כך דיווח הוול סטריט ג'ורנל. היא מתכננת להיפגש עם בנקאים בכירים כדי לדון במגבלת החוב.
מנכ"ל ג'יפי מורגן (JPM), ג'יימי דימון, אמר שהבנק הקים "חדר מלחמה" שבודק נסיבות חירום אם מגבלת החוב לא תועלה בזמן. דימון כבר הזהיר כי השווקים ייתפסו בפאניקה כאשר ארה"ב מתקרבת למחדל אפשרי של החוב הריבוני שלה.
כמה קולות דוביים בוול סטריט, כולל מייקל ווילסון של מורגן סטנלי, הזהירו כי הוויכוח על הגבלת החוב עלול לעורר תנודות חדות בשוק המניות.
רוב הלקוחות "מאמינים שזה ייפתר בסופו של דבר, אבל לא בלי תנודתיות בטווח הקרוב", כתב וילסון בהערה.

עונת הרווחים נמשכת עם חברות בולטות שעומדות לדווח, כולל הקמעונאים וולמארט (WMT), טרגט (TGT) והום דיפו (HD) וענקיות הטכנולוגיה הסינית עליבאבא (BABA)

מניות מגלן מידסטרים (MMP) עלו ביום שני ב-13% לאחר שמפעילת הצינורות אונאוק (OKE) הסכימה ביום ראשון לרכוש את המתחרה הקטנה יותר תמורת כ-18.8 מיליארד דולר כולל חוב.

סופיי (SOFI) צנחו ביותר מ-10% לאחר שחברת השירותים הפיננסיים קיבלה הורדת המלצה. סופיי עשויה להתקרב לנקודת מפנה לגבי הכנסות העמלות מבקשות הלוואות ומכירות, מה שמזהיר שהכנסות העמלות עלולות לרדת באופן משמעותי.

המדד התעשייתי של דאו ג'ונס מנסה לצמצם את רצף ההפסדים שלן 5 הימים (וירידה של 10 מ-11 האחרונים) בעוד שהנאסד"ק מגיע עם רצף עליות של 3 שבועות לאחר עלייה של +0.4% בשבוע שעבר.

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il