TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת מסחר והעלאת סטופים

null, 10/5/23
שלום לכולם,

הנאסד"ק הוביל עליות במדדים המרכזיים בפתיחה (שהתקררו במהלך המסחר) ונוגע בשיא של 8 חודשים, לאחר נתונים המראים עלייה מעט נמוכה מהצפוי באינפלציה בחודש שעבר המצביעה על כך שהעלאות הריבית המהירות של הבנק הפדרלי הניבו תוצאות.
מדד המחירים לצרכן (מדד המחירים לצרכן) של משרד העבודה עלה באפריל ב-4.9% לעומת שנה שעברה, לעומת הצפי לעלייה של 5%. מדד המחירים לצרכן בחודש אפריל עלה ב-0.4% לאחר עלייה של 0.1% במרץ.
סוחרי החוזים העתידיים של קרנות הפד מתמחרים כעת הפסקת ריבית בפגישת הבנק המרכזי של יוני, ופחות מ-10% סיכוי להעלאה נוספת של רבע אחוז.
"השוק מתמחר קיצוץ של הפד החל מהקיץ הזה. בעוד שהאינפלציה מואטת, היא לא מואטת בקצב שיצדיק קיצוץ בריבית קרנות הפד בכל עת לפני הרבעון הרביעי של 2023", אמר מתיו פאלאצולו, אסטרטג השקעות בכיר.

השיחות על העלאת תקרת החוב של הממשל הפדרלי בארה"ב של 31.4 טריליון דולר נכנסו לשלב חדש כאשר כמה סימנים של פשרה אפשרית הופיעו לאחר ישיבת הבית הלבן ביום שלישי.

אלפבית (GOOG) עלתה ב-1.3% כאשר מקיימת את הכנס השנתי שלה וחושפת שילוב בינה מלאכותית במוצרים שלה כדי לענות על התחרות האחרונה של מיקרוסופט.
אלפבית ביצעה השקעות משמעותיות ב-AI, שצפויה להניב הזדמנויות בחיפוש, במודעות ומעבר לכך. במרץ חשפה החברה את מתחרה ChatGPT, בארד. מאז, החברה הפכה את בארד לחזק יותר.
גוגל הודיעה כי בארד יכול לעזור בפיתוח תוכנה ובמשימות תכנות, כולל יצירת קוד. היא גם הציגה פתרון אבטחה חדש.

טוויליו (TWLO) צנחה כ-15% בעקבות תחזית חברת התוכנה למכירות של 980 עד 990 מיליון דולר ברבעון השני, מתחת לתחזיות האנליסטים של 1.05 מיליארד דולר.

יצרנית הנפט והגז אוקסידנטל (OXY) ירדה ב-3.6% לאחר שרווחיה ברבעון הראשון נפלו מהערכות האנליסטים.

ליבנט (LTHM) עולה 5.4% לאחר שכורה הליתיום האוסטרלית Allkem Ltd הסכימה להתמזג עם חברת הייצור הכימיקלים בארה"ב כדי ליצור חברה של 10.6 מיליארד דולר.

אייר בי אנד בי ABNB איבדה 10% מאחר שחברת הזמנת השכרת נופש ראתה פחות הזמנות ברבעון השני.

ריביאן RIVN זינקה ב-4.6% לאחר שיצרנית EV גברה על הערכות התוצאות ברבעון הראשון וחזרה על תחזית הייצור השנתית שלה.

טבע הישראלית TEVA יורדת כ 5.5%- רשמה ירידה ברווח ברבעון הראשון ונפלה בהרבה מההערכות שכן הרווח למניה של 0.40 דולר פיספס את התחזית של 0.56 דולר.

העלאת סטופים בגוגל ואמזון למחיר קניה

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il