TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירה לפני הריבית + מניות

null, 22/3/23
שלום לכולם,

החוזים העתידיים שטוחים לקראת סיום פגישת הפד והכרזת הריבית בהמשך.

לקראת פגישת המדיניות המוניטרית של הפדרל ריזרב , ציפו עד לפני שלושה שבועות הסוחרים שה-FOMC יעלה את הריבית בחצי אחוז מכיוון שהכלכלה נראתה איתנה באופן מפתיע.
אבל אז שלושה בנקים אמריקאים כשלו - סילברגייט (SI), סיליקון ואלי (SIVB) סיגנצ'ר בנק (SBNY) - והרביעי מתנדנד כשהעניינים לא נראים טוב כמו מדובר בפירסט רפבליק (FRC). ברקע קריסת הבנק האירופי קרדיט סוויס (CS)
זה עשוי לגרום לפד לחשוב מחדש על העלאת הריבית היום ולתוואי הריבית לחודשים הקרובים.
האינפלציה עדיין גבוהה והפוגה כעת יכולה לאותת על בעיות עמוקות יותר במערכת הבנקאית. מצד שני, יש חשש שהפד מתקדם יותר מדי ומהר מדי עם העלאות הריבית האגרסיביות שלו, ויש הרואים במשבר הבנקאות הנוכחי תוצאה ישירה מהידוק המדיניות המוניטרית.
בסופו של דבר, הדברים יסתכמו בשאלה האם בעיית היציבות הפיננסית הוגבלה לקומץ בנקים אזוריים שהוכלו בהצלחה, או שמשהו בשיטה נשבר - עם אפשרות שהמשבר יתהפך למשהו גדול יותר.
מעל 70% מאמינים שהמספר היום יהיה 0.25% כאשר כל הפתעה בוודאי תזעזע את השווקים, אז שימו לב לפרסום (בשעה 20:00 בערב אצלנו) וכן למסיבת העיתונאים של ג'רום פאוול חצי שעה לאחר מכן.
הפד עשוי להתחזק מסימנים לכך שהלחצים במגזר הבנקאות בארה"ב מתפוגגים, לפחות לעת עתה, לאחר ששרת האוצר ג'נט ילן הבטיחה עזרה נוספת מהממשלה, במידת הצורך.

מניות במרכז

נייקי (NKE), לאחר שדיווחה על ירידה של 11% ברווח עקב הורדת מחירים כדי לחסל מלאי עודף ברבעון האחרון. זאת למרות רווח למניה גבוה מהצפוי.

אלפבית האם של גוגל (GOOGL), לאחר שגוגל החלה להפיץ את בארד, פונקציית הבינה המלאכותית שהיא התגובה שלה ל-ChatGPT הנתמך על ידי מיקרוסופט MSFT.
אלפבית עשויה להיות מושפעת גם מעדויות בגבעת הקפיטול לגבי טיקטוק (בעלים של יוטיוב)

בואינג (BA) קיבלה הזמנה גדולה מ Japan Airlines

גיים סטופ (GME) מזנקת ביותר מ-40% לאחר רווח של 0.16 דולר מול הערכות של 0.13 דולר ברבעון הרביעי

סונוקו (SON) מעלה את תחזית הרווחים לרבעון הראשון ל-$1.30-$1.40, מעל הצפייה הקודמת של $1.15-$1.25
לדבריה החברה צופה שהתוצאות יהיו טובות מהצפוי קודם לכן בשל שיפור הפריון, עלויות תשומה נמוכות מהצפוי וביקוש גבוה מהתחזית במוצרים מסוימים.

נייט סוויפט (KNX) שודרגה לביצועי יתר בעקבות צמיחה בעסקאות

מרוול טכנולוגיות (MRVL) מצמצמת כ-320 משרות, שהם 4% מכוח העבודה שלה, לדבריה תגובה להאטה בתעשייה

ספוטיפיי (SPOT) וורנר מיוזיק (WMG) שודרגו לקנייה מנייטרלי בגוגנהיים.

מניית ASML הודיעה על רכישה חוזרת שנעשתה בשבוע שעבר, מה שמחזיר אותה אחורה למחירים אלו, לא דרמטי מאוד אבל מי שמעוניין לצאת מהעסקה ייתכן שהיא תהיה ארוכה מהצפוי. התנגדות טכנית ב 655$

מניית COIN ממשיכה בעליות, אם יש מי שעדיין מחזיק לשים לב להתנגדות טכנית ב 90$ ולא לרדת איתה מתחת ל-77$

נמתין להודעת הריבית לפני פתיחת פוזיציות חדשות

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il