TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת שוק לפני הפתיחה ועדכון מניות

null, 21/3/23
שלום לכולם,

החוזים העתידיים חיוביים בעקבות הקלה על מגזר הבנקים.

הפדרל ריזרב מתחיל בפגישה בת היומיים שבה הוא יצטרך להחליט אם סיכוני היציבות הפיננסית גברו על סיכוני האינפלציה.
הפד עומד בפני דילמה של יציבות מחירים מול יציבות פיננסית כאשר נפתחת פגישת המדיניות כשהשווקים תנודתיים מאוד לאחר שלושה שבועות של חוסר יציבות פיננסית חמורה יותר ויותר בארה"ב ואירופה.
חלק מהאנליסטים, כמו גולדמן זאקס, מאמינים כי קריסת שלושה בנקים בארה"ב וסימני לחץ מתגברים בשוק ניירות הערך מגובי המשכנתאות יאלצו את הפד להשהות את הידוק המדיניות שלו, בעוד שאחרים מזהירים כי האינפלציה ושוק העבודה הם עדיין "חמים" מדי כדי לאפשר זאת.

הלחץ על בנקים אזוריים בינוניים נרגע מעט ביום שני, כאשר רוב המניות עלו.
החריגה העיקרית והסיבה לדאגה נותרה בנק פירסט רפובליק (FRC), שירד ב-47% נוספים לאחר שדירוג האשראי שלו הורד על ידי מודי'ס ו-S&P על רקע הסיכון להמשך יציאות פיקדונות.
מניות הבנקים חיוביות בטרום המסחר לאחר שהשווקים העולמיים התאוששו מההלם של המיזוג המהירשל קרדיט סוויס CS ל-UBS בסוף השבוע.
מניות הבנקים באירופה ההתאוששו לאחר שהרגולטורים הצהירו בבירור שהם לא יעתיקו את הגישה השוויצרית של הטלת הפסדים על הון רובד 1 נוסף בפני בעלי המניות.
המהלך השוויצרי - בעודו חוקי - נתפס כהפר את רוח הרפורמות הבנקאיות של באזל III והבטיח כי מחזיקי האג"ח נוטים יותר לתמוך באתגרים משפטיים לעסקה מסיבות אחרות.
ממשלת שוויץ כתבה בחיפזון חקיקה חדשה כדי למנוע מבעלי המניות של שני הבנקים להטיל וטו על עסקה שהיא ראתה חיונית לאינטרסים הלאומיים.

היום לאחר המסחר דוחות נייקי NKE החשובים

חברת הבת קרוז של ג'נרל מוטורס (GM) מתקדמת במירוץ לנהיגה עצמית לאחר שהגישה בקשה לאישור בדיקת כלי הרכב האוטונומיים שלה ברחבי קליפורניה.
רק לפני שנה השיקה קרוז את השירות המסחרי הראשון ללא נהג בעיר גדולה בארה"ב לאחר שקיבלה את האישורים המתאימים בסן פרנסיסקו. עד כה, קרוז רשמה יותר ממיליון מייל ללא נהג, 833 אלף נסיעות על פני גשר שער הזהב ו-994 נסיעות בכביש באזורי בדיקה אחרים כמו פיניקס ואוסטין.
מבחינת הצי שלה, לקרוז יש כיום 300 כלי רכב בנהיגה עצמית בשירות, כאשר GM מוציאה כ-2 מיליארד דולר בשנה כדי להגדיל את חברת הבת האוטונומית שלה כחלק מהתוכנית של המנכ"לית מרי בארה להכפיל את הכנסות יצרנית הרכב עד 2030

הארלי-דיווידסון (HOG) השתדרגה להמלצת עודף משקל ממשקל שווה במורגן סטנלי, עולה מעל 4% בטרום המסחר

סמפרה (SRE) אמרה כי חברת הבת שלה (בבעלות 70%), הגיעה להחלטת השקעה סופית חיובית לפיתוח, הקמה ותפעול של פרויקט Port Arthur LNG Phase 1 במחוז ג'פרסון, טקסס.

וולס פארגו יוזמת סיקור על ביוטכנולוגיה בארה"ב, והקצתה דירוגי ביצועים טובים יותר ל-ורטקס (VRTX), אלנילם (ALNY) אינטליה (NTLA); ביצועים נמוכים על ביומרין (BMRN) איוניס (IONS)

מטה (META) שודרגה לעודף משקל ממשקל שווה במורגן סטנלי מחיר היעד הועלה ל-$250 מ-$190, תוך ציון ציר מבני המתמקד ביעילות ו-ROIC, שיפור מגמות ההכנסות וההתקשרויות, הגדלת המונטיזציה של סרטוני רילס (REELS) ו-3 אפשרויות נוספות להכנסות.

גוגל (GOOGL) השעתה את אפליקציית הקניות הסינית הראשית Pinduoduo של פי די די (PDD) לאחר שגילתה תוכנות זדוניות בגרסאות לא מאושרות של התוכנה, והביאה מכה לאחד הקמעונאים המקוונים הגדולים במדינה. PDD צנחה כ 14% אתמול וממשיכה בירידות בטרום המסחר

פוט לוקח (FL) אתמול ירדה 5%- לאחר הדוחות למרות עליה על ציפיות האנליסטים, כאשר המכירות בירידה. היום בטרום המסחר עלתה ב-4% לאחר שסיטיגרופ שדרגה את קמעונאית בגדי הספורט ל"קנייה" מ"נייטרלית", ואמרה שהמנכ"לית החדשה מרי דילון היא "המנהיגה הנכונה לרגע זה".

אמזון AMZN עולה 0.6% בטרום המסחר לאחר הודעה על פיטורים נוספים של 9000 עובדים.

קרניבל קרוז (CCL) עלתה ב-3% בטרום המסחר לאחר שדויטשה בנק אמר כי מניית מפעיל השייט מצדיקה "קנייה" לטווח קצר לפני דו"ח הרווחים שלה, גם כשהבנק שומר על דירוג "החזקה" לטווח ארוך יותר.

בתיק האחזקות:
אתמול יצאה ברווח של 15%-18% מניית COIN
שורט UL  עפ"י קידום הסטופ יצאה ברווח מינימלי. מי שעוד מחזק אפשר לצאת
קניה אתמול של ASML התקדמה יפה, צפויה לפתוח חיובית היום, אפשר להרים סטופ למחיר קניה לצאת מסיכון בעסקה.
אחזקת SH כביטוח על עסקאות הלונג, בהתאם להודעת הפד מחר ככל שתתמוך בחיוביות השוק.

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il