TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

עדכון מסחר

null, 16/3/23
שלום לכולם,

המסחר ממשיך להתנהל שלילי


פירסט רפבליק בנק (FRC) צנחה ב-29% מחשש למשבר בנקאי מתרחב. בלומברג דיווחה שהחברה בוחנת מכירה לאחר קריסת בנק סיליקון ואלי והלחץ על קרדיט סוויס.

מה שמסבך את המאמצים לחזות את המהלך הבא של הפד, תביעות האבטלה הראשוניות ירדו ל-192,000 והיו נמוכות מה-205,000 הצפוי.  הם גם ירדו בהשוואה לשבוע הקודם, אינדיקציה לשוק העבודה עדיין חזק למרות הסימנים שהאינפלציה מתמעטת במקצת.

חברות מדיה חברתית אמריקאיות עלו על ידיעה שממשל ביידן עשוי לנסות לאסור את TikTok בארה"ב. סנאפצ'ט (SNAP), בעלייה של 7.5%.

הנפט ממשיך בירידות. החוזים העתידיים ירדו ב-1%

ולדמן זאקס (GS) ממשיכה בהשמעת פעמוני האזעקה הכלכליים כאשר משבר בנקאי חדש מתגלגל בשווקים ובכלכלה. הכלכלן הראשי של בנק ההשקעות, יאן האציוס, אמר ביום חמישי שהוא רואה כעת סיכוי של 35% למיתון בארה"ב ב-12 החודשים הקרובים, לעומת 25% קודם לכן. העלייה בסיכויים משקפת "אי-ודאות מוגברת בטווח הקרוב" סביב ההשפעות הכלכליות של לחץ בבנקים קטנים.
יום קודם לכן חתך האציוס את תחזית התמ"ג שלו לשנת 2023 ב-0.3 נקודות אחוז ל-1.2% בהודעה חדשה שיצא ביום רביעי אחר הצהריים. הכלכלן האציוס עומד לבדו בוול סטריט בתיקון תחזיות כלפי מטה עבור התמ"ג, ובמקביל מעלה את הסיכויים למיתון על רקע המהומה הבנקאית.

מדדי S&P500 + Russell 2000 מציגים ביצועים נמוכים יותר עקב חשיפה באנרגיה ובפיננסים, היורדות הגדולות במגזרים, בעוד שהנאסד"ק שטוח, מובל על ידי חוזק בטכנולוגיה (GOOGL, AMZN, AMD, NVDA, INTC). קרנות ריט גם מגזר חלש נוסף, נופל ביותר מ-1%.

הנתונים הכלכליים ממשיכים להראות כלכלת ארה"ב חזקה כאשר התחלות הבנייה בארה"ב צמחו יותר מהצפוי בפברואר, ועלו ב-9.8% בפברואר, סימן שהאמון בקרב בוני בתים למגורים הולך וגדל. למרות תחזית מאופקת למגזר הדיור.

התשואה ל-10 שנים יורדת לשפל מתחת ל-3.4%

בלוק SQ עולה באחוז לאחר שידרוג לקנייה מנייטרלי ב-Mizuho שהעלה את מחיר היעד ל-$93 מ-$80.

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il