TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת מסחר

null, 15/3/23
שלום לכולם,

מדדי וול סטריט בירידות חדות, כאשר שני נתונים הראו האטה בפברואר, יחד עם מהומה חדשה בקרדיט סוויס (CS) שמכבידה על הסנטימנט. מדד S&P500 יורד כ-1.6%-והנאסד"ק סביב כ-1.3%-

גם תשואות האג"ח ירדו. התשואה על שטר האוצר האמריקאי ל-10 שנים ירדה ל-3.4% התשואות לשנתיים ירדו ל-3.8% לאחר שיא סביב 5.09% בשבוע שעבר, מה שגם מאוד מצמצם את היפוך עקום התשואות.
הנפט ירד לשפל שנתי חדש כאשר ה-WTI ירד ביותר מ-4% אל מתחת ל-70 דולר לחבית.

וחרי החוזים עתידיים חלוקים כעת בשאלה מה יהיה הצעד הבא של הפד. כמחצית מהמרים שלא יהיה מהלך ריבית בשבוע הבא, בעוד שמחציתם מאמינים שהבנק המרכזי יעלה את הריבית ברבע אחוז.
כמו כן התמחור כעת כבר מנבא ירידת ריבית לפני סוף השנה, הבדל חד מלפני שבועיים אז הימרו על המשך עליית הריבית עד סוף השנה עד שיעורים של מעל 5.5%.

צרות טריות בקרדיט סוויס הזריקו עוד עצבנות לשווקים כאשר מניית הבנק האירופי ירדה ביותר מ-20%, וצנחה לשפל לאחר שהתומך הגדול ביותר שלו (הבנק הלאומי הסעודי) אמר שהוא לא יכול לספק יותר סיוע.
קרדיט סוויס חשפה ביום שלישי בדו"ח כי זיהתה "חולשות מהותיות" בבקרה על דיווח כספי.
החולשה בקרדיט סוויס גוררת את מניות הבנקים בארה"ב מוקדם, מה שמעלה את החשש ממשבר בנקאי חדש.
מניות סקטור הבנקים בירידות חזקות לאחר התיקון העולה של אתמול והקריסה שלשום.

במרכז היום אדובי (ADBE) לפני דיווח הרווחים של קבוצת תוכנות הענן לאחר פעמון הסגירה.
אנליסטים צופים שהקבוצה תציג שורה תחתונה מתואמת של 3.68 דולר למניה, בהתאם לתחזית החברה עצמה, עם הכנסות של 4.623 מיליארד דולר.
סביר להניח שהמשקיעים יתמקדו יותר בגורל עסקת רכישת הסטארט-אפ העיצובי Figma בשווי 20 מיליארד דולר, שנחשפה בספטמבר האחרון, וצפויה להיסגר השנה.
בלומברג דיווח מוקדם יותר השבוע כי משרד המשפטים האמריקני עשוי לערער על ההשתלטות, תוך ציון חששות להגבלת החלוקה, מתישהו החודש.
"אנחנו מעורבים בדיונים בונים ומשתפים פעולה עם רגולטורים בארה"ב, בריטניה והאיחוד האירופי, בין היתר", אמרה אדובי. "אנחנו ממשיכים לצפות לסגור את העסקה ב-2023.

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il