TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

עדכון מסחר

null, 13/3/23
שלום לכולם,

מדדי המניות בארה"ב בהתאוששות מהשפל מוקדם יותר זאת בעקבות עליית הציפיות שהפד יעשה "פחות" בשבוע הבא בפגישת המדיניות שלהם בנוגע להעלאות ריבית לאחר שלוש כישלונות בנקים במהלך השבוע האחרון.
המשקיעים חזרו בעיקר לביטחון של איגרות חוב ממשלתיות וזהב לאחר שהרגולטורים בסוף השבוע אמרו שיפעלו כדי להגביל את ההשפעה של קריסת בנק עמק הסיליקון, בימים האחרונים היינו עדים לכשלים השניים והשלישיים בגודלם של הבנקים בהיסטוריה של ארה"ב, כאשר SIVB (היו בערך 200 מיליארד דולר בנכסים בזמן הכישלון) נסגרו על ידי ה-FDIC וסיגנצ'ר בנק SBNY (בערך 118 מיליארד דולר בנכסים בזמן הכישלון) ) נסגר על ידי רשויות המדינה ביום ראשון.
תשואות משרד האוצר צנחו כאשר שטר האוצר של ארה"ב ל-10 שנים ירד ל-3.49%, מ-3.694% ביום שישי והתשואות לטווח קצר יותר לשנתיים ירדו כמעט בחצי אחוז ל-4.11% לאחר שהגיעו לשפל של 3.99% (וירידה של כמעט אחוז מול השיא בשבוע שעבר של 5.07%).
מדד הפחד VIX זינק לשיא של חמישה חודשים

מניות של בנקים/ברוקרים אזוריים נלחצו הבוקר, עם הפסדים גדולים מוקדם עבור כמו FRC, WAL, PACW, SCHW, BOH, TFC ועוד רבים אחרים.
הסוחרים התעלמו משתי עסקאות מיזוגים ורכישות במגזר הבריאות (SNY רכשה את PRVB ו-PFE רוכשת את SGEN)

בעוד שכל עיניהם מכוונות למחיר הצרכן של מחר (CPI) בפברואר. נסיגה באינפלציה עשויה לסייע בהקלה על חששות השוק, ולתת לפד מקום מספיק להתעכב עם העלאות ריבית קדימה, בעוד שקריאה "חמה יותר" תעלה שאלות רציניות עבור הפד במאבק המתמשך שלהם להאטת האינפלציה, בעוד שהוא עומד כעת בפני מערכה חדשה.

לפני פרוץ משבר הבנקים בסוף השבוע, היו הציפיות שהפד יעלה את הריבית בחצי אחוז או ברבע אחוז. כעת, סוחרים בחוזים עתידיים מציבים סיכוי של 76% ללא העלאת ריבית.

המשקיעים מעכלים את ההשלכות של כישלונות בנקים אזוריים ומאמצי הרגולטורים לייצב את המערכת הפיננסית. משרד האוצר, הפדרל ריזרב והחברה לביטוח פיקדונות הפדרלית ערבו לכל הפיקדונות של SVB, שקרסו לאחר שניסיון לגייס הון הוביל לריצה בנקאית. הרגולטורים גם אמרו שהם השתלטו על בנק Signature, המשרת חברות רבות של מטבעות קריפטוגרפיים. נראה כי המהלכים מצליחים לחזק את האמון המעורער במערכת הבנקאות האמריקאית.

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il