TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת שוק לפני פתיחת השבוע

null, 13/3/23
שלום לכולם,

החוזים העתדיים מעורבים ותנדותיים, כאשר ביידן נואם לפני מספר דקות ומרגיע את הרוחות לגבי משיכות כספים, וכן אומר שזה לא יבוא על חשבון משלם המיסים האמריקאי אלא מכספי המשקיעים בבנק, שלקחו סיכון תמורת הסיכוי לרווח ועליהם לא ניתן להגן.

מדד הפחד VIX מזנק לרמת 30.
לאחר הפסדים מסיביים בחמישי ושישי, מדד S&P500 ירד ב-4.55% בשבוע שעבר
האם מדד S&P500 יכול לפרוץ מטווח של 7 חודשים?
תגובה שלילית אפשרית למדד המחירים לצרכן, כמובן אם עוד בנקים יתחילו להיכשל והריבית תמשיך לעלות. שימו לב שהשפל של אוקטובר עומד על סביב 3,500

פרסומים כלכליים ישלטו בשיח השבוע, כאשר הפגישה הבאה של הפדרל ריזרב מתקרבת במהירות.
הכותרת הראשית תהיה דוח מדד המחירים לצרכן לפברואר עם התמתנות קלה בשיעור האינפלציה משנה לשנה ל-+5.5% עד +5.6%.
מחירי היצרנים צפויים לרדת לעלייה של 0.3% מחודש לחודש מ-0.7% בינואר.
עדכונים על סקר הייצור והמכירות הקמעונאיות האחרונות צפויות להראות האטה כלכלית, בעוד שהייצור התעשייתי צפוי לעלות והתחזית העסקית של הפד של פילדלפיה נראה משתפר.
התוצאה היא שדו"חות ביחד צריכים להיות גורם התנופה בשאלה האם הפדרל ריזרב מתכנן להעלות את הריבית ברבע אחוז או חצי אחוז בפגישת FOMC ב-21-22 במרץ.

פדקס (FDX) הוא דוח הרווחים הגדול של השבוע עם המשקל הכבד, דוחות רווחים מרכזיים נוספים שיצאו במהלך השבוע יכללו עדכונים מאת:
אדובי(ADBE), דולר ג'נרל (DG), לנר(LEN) אוטלי (OTLY)

אירוע של מיקרוסופט (MSFT) בנושא בינה מלאכותית ימשוך קצת תשומת לב. בעוד שהשילוב של בינה מלאכותית דמוית ChatGPT באפליקציות Office כמו Teams, Word ו-Outlook תיצור קצת באז, לא מספיק להניע משהו מהותי במניה מעבר לתגובה קצרת טווח.

בשבוע הקרוב תמשך דרמת בנק סיליקון ואלי וההשלכות על מגזר הבנקאות ועל מערכת ההון סיכון (בנוסף לקריסת בנק הקריפטו סילברגייט SI וסגירת סיגנצ'ר בנק SBNY אתמול בארה"ב
הרגולטורים בארה"ב מיהרו למזער את ההשפעה של קריסת בנק סיליקון ואלי (SIVB), למפקידים של הבנק הסגור תהיה גישה לכל הכספים שלהם היום, אמרו הרגולטורים. בנוסף, הפדרל ריזרב אמר אתמול כי יעמיד מימון נוסף לרשות מוסדות פיקדון זכאים כדי למנוע פגיעה בבנקים.
(HSBC)  בנקHSBC UK Bank רכשה את היחידה הבריטית של SVB תמורת £1. הרגולטור הפיננסי של גרמניה הורה הקפאה על סניף SVB בפרנקפורט, תוך ציון סיכונים למילוי התחייבויות לנושים.

מניות הבנקים ירדו בחדות על רקע דאגות המגזר, וולס פארגו (WFC) ירדה ב-3.3%, ג'יפי מורגן (JPM) ירדה ב-1.2% וסיטיגרופ (C) ירדה ב-2.2%.
הבנקים האזוריים נפגעו יותר, פירסט רפבליק בנק (FRC) ירד ביותר מ-65%, פקווסט (PACW) ירדה ב-35% ווסטרן אליאנס (WAL) צנחה ביותר מ-55%.
קרדיט סוויס (CS) הגיעה ביום שני בבוקר לשפל חדש על רקע החששות מהיכולת של הבנקים האירופיים תלויים בפיקדונות על רקע קריסת המלווה האמריקאי SVB.

קוין בייס (COIN) עלתה ב-2%, כאשר פלטפורמת בורסת המטבעות הקריפטוגרפיים תוגברה על ידי הזינוק במטבעות דיגיטליים.

סיגן (SGEN) עלתה ב-18% לאחר שפייזר (PFE), הודיעה על תוכניות לרכוש את חברת הביוטק בעסקה המוערכת ב-43 מיליארד דולר כולל חוב להרחבת תיק טיפולי הסרטן שלה.

בואינג (:BA) עלתה ב-0.7% לאחר שאווה איירווייס הטייוואנית הודיעה כי תרכוש חמישה ממטוסי ה-787 רחבי-גוף של יצרנית המטוסים בשווי של 1.78 מיליארד דולר במחירי מחירון.

קוואלקום (QCOM) עלתה ב-0.9%, כאשר יצרנית השבבים הולכת לבית המשפט העליון השני באירופה ומבקשת לבטל קנס של 242 מיליון אירו של האיחוד האירופי להגבלים עסקיים.

אכדיה פארמסוטיקלס (ACAD) מסרה שה-FDA אישר את "דייבו" לטיפול בתסמונת רט בחולים מבוגרים וילדים מגיל שנתיים ומעלה.

יונילבר UL מודיעה על מינוי מנכ"ל חדש והמניה מגיבה בחיוב, לשמור על הסטופ במחיר קניה או רווח מינימלי

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il