TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת שוק ומניות לפני הפתיחה

null, 9/3/23
שלום לכולם,

החוזים העתידיים על ארה"ב שטוחים ומעט מתחזקים, כאשר S&P שומר סביב הממוצע הנע ל-50 יום.
שהמשקיעים ממתינים לעוד רמזים לגבי קצב העלאות הריבית נוספות על ידי הפד בעוד שבועיים ובהמשך .
נתוני שכר פרטיים ונתוני JOLT ביום רביעי הראו חוזק מתמשך בשוק העבודה, היום 211K תביעות חדשות לדמי אבטלה מעל הצפי של 195K
דוח השכר מחוץ למשק בפברואר מחר בבוקר. בשבוע הבא, נתוני האינפלציה של מדד המחירים לצרכן ו-PPI של פברואר יהיו הנתונים המרכזיים האחרונים לפני הצבעת הפד בשבוע הבא.

אסאנה (ASAN) מזנקת ב-24% בטרום המסחר כאשר חברת התוכנה מדווחת ואומרת שהדרך לרווחיות משתפרת.
ספקית התוכנה לניהול פרויקטים - שהמנכ"ל שלה הוא מייסד שותף של META (פייסבוק) - חזתה מכירות ברבעון הראשון של 150 מיליון דולר עד 151 מיליון דולר, עם הפסד נקי מתואם של בין 18 סנט ו-19 סנט למניה. טוב יותר מהתחזיות להפסד של 23 סנט למניה עם הכנסות של 150.4 מיליון דולר.
לשנה כולה, אסאנה אמרה שהיא צופה הכנסות של בין 638 מיליון דולר ל-648 מיליון דולר, עם הפסד נקי מתואם של 55 סנט עד 59 סנט. אנליסטים שנשאלו ציפו להפסד של 79 סנט למניה, על מכירות של 645.8 מיליון דולר.

סילברגייט (SI) קורסת 44% לאחר הודעת פירוק מרצון, זאת לאחר הערת עסק חי בשבוע שעבר
הבנק הושק כאיגוד לחיסכון והלוואות בסוף שנות ה-80, התארגן מחדש לבנק קהילתי באמצע שנות ה-90, והפך לבנק למטבעות קריפטוגרפיים לפני עשור.
באותה תקופה, אף בנק מיינסטרים לא חשב אפילו על קריפטו, ונכסיו המשיכו לגדול במהירות, במיוחד לאחר השקת "רשת Silvergate Exchange". פלטפורמת התשלום המיידי.
ההייפ סביב הקריפטו גרם לסילברגייט לצאת להנפקה בנובמבר 2019 במחיר מניה של 13 דולר, ותוך שנתיים המחיר עלה במעל 1,500% והגיע לשיא של 219 דולר. בשנת 2021, סילברגייט גם ניסתה להשיק stablecoin משלה על ידי רכישת טכנולוגיית Diem של Meta (META), אך הדברים החלו להחמיר בתעשייה.
"חורף הקריפטו" החל, ואחרי כמעט שנה של תנאים קפואים, סילברגייט ספגה מכה קשה כאשר לקוחות הנכס הדיגיטלי שלה משכו פיקדונות בעקבות קריסת בורסת FTX. קולות ברשת הזהירו מפני האבדון הממשמש ובא במשך חודשים, במיוחד לאור החשיפה לאימפריית הקריפטו קצרת-הימים של סם בנמן-פריד FTX.
מספר דגלים אדומים הופיעו בנובמבר, כולל משבר נזילות קיומי לאחר בדיקת המאזן. מאוחר יותר בינואר, סילברגייט אמרה שהיא תייעל את סל המוצרים שלה, תצמצם את מספר העובדים ותעריך מחדש את קשרי הלקוחות, אבל זה לא מספיק כדי לעצור את הנזק.
ההתראה האדומה האחרונה הגיעה בשבוע שעבר כאשר היא הפסיקה את רשת Silvergate Exchange עם הערת עסק חי.
בעקבות קריסת סילברגייט ירידות בשוק הקריפטו ובמניות הקשורות, עם עדויות על משיכות קריפטו כבדות.

ג'נרל אלקטריק (GE) עולה בטרום המסחר 2.6% לאחר שאמרה שהיא רואה צמיחה דו-ספרתית נמוכה ב-GE Aerospace ב-2025 במהלך הצגת המשקיעים.
ג'יי.פי מורגן ( JPM), תובע את ראש הבנק הפרטי לשעבר, ג'ס סטיילי, על כל נזק שייגרם לו מקשרים עם סוחר המין שנפטר ג'פרי אפשטיין. ג'יי.פי מורגן מבקש 80 מיליון דולר מסטאלי, כל הפיצויים שלו בין השנים 2006-2013.
ברקליס (BCS), שם סטאלי היה מנכ"ל עד נובמבר 2021, ירדו במסחר לפני השוק 2.5%-.
ג'יי די (JD) ירדה ב-5.9%- לאחר שחברת המסחר האלקטרוני הסינית החמיצה את ציפיות ההכנסות ברבעון הרביעי, כאשר סגרי הקורונה פגעו בחברה.
אובר (UBER) עלתה ב-1.9% לאחר שבלומברג דיווחה כי חברת הנסיעות שוקלת אפשרויות לסלק את עסקי הלוגיסטיקה שלה במכירה או כחברה ציבורית נפרדת.
טסלה (TSLA) ירדה ב-2.1%- לאחר שגורמים רשמיים בארה"ב הודיעו על תוכניות לפתוח בחקירה חדשה על תאונה קטלנית בפברואר בה הייתה מעורבת דגם S שבה נחשד כי נעשה שימוש במערכת סיוע מתקדמת לנהג.
אטסי (ETSY) ירדה ב-5.1%- לאחר שג'פריס הורידה את עמדתה בשוק האמנות המקוון עד ל"ביצועים נמוכים" מ"קנייה", תוך ציון האטה בהוצאות הצרכנים.
מונגו דיבי (MDB) ירדה ב-10.8%- לאחר שחברת התוכנה הציעה תחזית רווחים נמוכה מהצפוי, שהאפילה על תוצאות טובות ברבעון הרביעי.
קרדיט סוויס (CS) ירדה ב-4.8%- לאחר שהמלווה השוויצרי עיכב את פרסום הדו"ח השנתי שלו לאחר שיחה ברגע האחרון מה-SEC, מה שהעלה שאלות לגבי הדוחות הכספיים הקודמים שלה.
הילטון (HLT) עלתה ב-0.6% לאחר שברקליס שדרגה את רשת המלונות ל'עודף משקל' מ'שווי שוק', ואמרה שהיא יכולה להתמודד עם אתגרי המאקרו טוב יותר מהמתחרות.
אס וי בי פייננשל (SIVB) ירדה ב-28.9%- לאחר שהבנק המסחרי הודיע כי בכוונתו להציע 1.25 מיליארד דולר ממניותיו הרגילות ו-500 מיליון דולר ממניות פיקדון.

אורקל (ORCL), אולטה ביוטי (ULTA), דוקוסיין (DOCU) גאפ (GPS) מדווחות על רווחים לאחר הסגירה.

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il