TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת שוק לפני הפתיחה

null, 8/3/23
שלום לכולם,

החוזים העתידיים ירוקים מעט, כאשר המשקיעים עיכלו הערות ניציות של יו"ר הפדרל ריזרב ג'רום פאוול, שגרמו למכירה בוול סטריט אתמול ושמו דגש חד על נתוני שוק העבודה הקרובים.
המשקיעים יצפו מקרוב במספרי השכר הפרטיים של פברואר ונתוני משרות פנויות לינואר מאוחר יותר היום, כדי לקבל רמזים על מצב שוק העבודה, לאחר שנתוני משרות חזקים באופן מפתיע של ינואר העלו את החששות שהפד עשוי לשמור על ריבית גבוהה יותר לתקופה ממושכת. דוח ה-ADP צפוי להראות שמעסיקים פרטיים שכרו 200,000 עובדים בפברואר לאחר שהוסיפו 106,000 משרות בינואר.

מדדי המניות העיקריים ירדו ביותר מ-1%, לאחר שפאוול אמר למחוקקים בארה"ב שהפד יצטרך ככל הנראה להעלות את הריבית יותר מהצפוי מכיוון שהוא שואף לבלום את האינפלציה .
הסוחרים בחוזים הגדילו באופן דרסטי את ההימור שלהם על כך שהבנק המרכזי בארה"ב יעלה את הריבית בחצי אחוז בהמשך החודש, כאשר הסיכוי כעת של 64.1% למהלך כזה. הסוחרים רואים כעת את שער קרנות הפד מגיע לשיא של 5.64% עד ספטמבר.

עקום התשואות (כאשר תשואה לטווח קצר עולה על התשואה לטווח ארוך) ראה ביום שלישי את ההיפוך העמוק ביותר שלו זה יותר מ-40 שנה. היפוך כזה נתפס כאינדיקטור מיתון אמין.

"אנחנו צופים כעת שלוש עליות ריבית והציפייה גם גוברת שיכולה להיות עלייה של חצי אחוז בפגישת מרץ", אמרה סוזנה סטריטר, אנליסטית בכירה להשקעות ושווקים.
"זה יפעיל לחץ נוסף על חברות וצרכנים והחששות שהכלכלה האמריקאית תיקלע למיתון".

מנהל ההשקעות הראשי של BlackRock, ריק רידר, אמר שהפד יכול להעלות את הריבית ל-6% ולהשאיר אותם שם לתקופה ממושכת כדי להילחם באינפלציה
פאוול יעיד שוב בפני ועדת השירותים הפיננסיים של בית הנבחרים מאוחר יותר היום.

מחירי הנפט ירדו לראשונה מזה שישה ימים, כאשר ה-WTI ירד מכמעט 81 דולר לכמעט 76 דולר בתוך יומי, כאשר נפגע מנתוני יבוא חלשים מהצפוי מסין וחשש שהעלאות הריבית יפגעו בביקוש.

טסלה (TSLA) ירדה ב-1% בטרום המסחר לאחר שנתונים הראו שמכירות רכבים פרטיים בסין ירדו ב-20% בחודשיים הראשונים של השנה.
אוקסידנטל פטרוליום (OXY) עלתה ב-2.5% לאחר שברקשייר האת'ווי של וורן באפט (BRKB) הגדילה את חלקה בחברת הנפט לכ-22.2% בשווי של 12.2 מיליארד דולר
וויוורק (WE) טיפסה ב-7.0% לאחר שהניו יורק טיימס דיווח שספקית חללי העבודה הגמישה מנהלת מגעים לארגון מחדש של החוב העומד על יותר מ-3 מיליארד דולר ולגיוס מזומנים נוספים.
קראודסטרייק (CRWD) ההכנסות ברבעון הרביעי של 637.4 מיליון דולר מעל להערכות של 624.8 מיליון דולר. הרווח המתואם של 47 סנט למניה של חברת אבטחת הסייבר הגיע גם מעל לציפיות של 43 סנט בוול סטריט. המניות עלו ביותר מ-6% במסחר המאוחר.
סאנפצ'ט (SNAP) הוסיפה 0.5% ונראתה אמורה להמשיך בעליות היום שכן הבית הלבן תמך בחקיקה שתעניק לממשל סמכויות חדשות לאסור על אפליקציית הווידאו TikTok בבעלות סינית.

מי שנכנס לשורט יונילבר UL לקדם סטופ ל 49.7$ להבטחת רווח מינימלי.

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il