TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת שוק ומניות לפני הפתיחה

null, 7/3/23
שלום לכולם,

החוזים העתידיים שטוחים או מעט ירוקים, השוק בהמתנה לעדות פאוול.

יו"ר הפדרל ריזרב, ג'רום פאוול, בקפיטול מאוחר יותר היום לעדותו החצי שנתית לקונגרס, בתקופה שבה ציפיות השוק למדיניות הפד חורגות יותר ויותר מההנחיות הרשמיות של הפד.
השוק מצפה כעת לריבית של כ-5.5% בעוד ש'עלילת הנקודות' של הפד צופה שהריבית מגיעה לשיא של 5.25%. מספר בכירים בפד ציינו כי הם חושבים שהשוק צודק, ולכן ההתמקדות תהיה בשאלה האם פאוול מאשש את הדעה הזו.
בעוד שהפד הקל את מסע העלאת הריבית האגרסיבי שלו, נתונים עדכניים עשויים להצביע על חזרה להעלאות ריבית גדולות יותר כדי לרסן את האינפלציה הגבוהה בעקשנות.
השווקים צופים במידה רבה העלאת ריבית של 0.25% בפגישת הפד של ה-21-22 במרץ, ותמחרו את ההסתברות לריביות 'גבוהות יותר לזמן ארוך יותר'
המשקיעים גם ממתינים לדוח המשרות של יום שישי כדי לראות אם שוק העבודה מתחיל להתקרר.

הרגולטורים מחפשים לחסום את המיזוג הפוטנציאלי בין ג'טבלו (JBLU) ספיריט (SAVE), וגרמו למניות של ספיריט לרדת בכמעט 9%.
גם משרד התחבורה וגם משרד המשפטים מחפשים לעצור את העסקה בטענה שהמיזוג יהיה מונע תחרות. מנהלים משתי הספקים נפגשו עם משרד המשפטים בסוף החודש שעבר בפגישת "טקסים אחרונים" כדי להרגיע את החששות לגבי המיזוג, אך נראה שהמאמצים הללו כשלו.

סנאפצ'ט (SNAP) עלתה אתמול ביותר מ-9% ועלתה עוד 1.7% בטרום המסחר כאשר בלומברג ייחס את העלייה לאופטימיות בקרב המשקיעים על איסור TikTok בארה"ב. הצעת חוק דו-מפלגתית של הסנאט שתעניק לנשיא את הסמכות להגיב לאיומים שמציבים TikTok וחברות דומות, תיחשף היום, כך דווח ב-CNBC
חברת אבטחת הסייבר קראודסטרייק (CRWD) השם הגדול ביותר שמדווח לאחר הסגירה.
מטה (META) עלתה ב-1.8% לאחר שבלומברג דיווחה כי חברת האם של פייסבוק מתכננת עוד אלפי פיטורים בניסיון להחזיר את הרווחיות, עם הודעה שתגיע כבר השבוע.
דיקס ספורטינג גודס (DKS) עלתה ב-5.9% לאחר דיווח על מכירות חזקות מהצפוי במהלך רבעון החגים, כאשר הלקוחות נשארו נאמנים גם במחירים גבוהים יותר. החברה הציעה תחזית רווח למניה לשנה כולה שהגיעה ליותר מדולר למניה מעל לציפיות. דיק'ס מצפה להרוויח 12.90-13.80 דולר למניה בשנת 2023, לעומת 12.04 דולר שהרוויחה החברה בשנה שעברה.
שומרי משקל (WW) עלתה ב-17.5% לאחר שהחברה הודיעה על תוכניות לרכוש את Sequence, פלטפורמת המנויים לתכנית בריאות טלפונית.
ריביאן (RIVN) ירדה ב-5.5% לאחר שיצרנית הרכב החשמלי חשפה תוכניות למכירת אג"ח בשווי 1.3 מיליארד דולר.
ג'ובי (JOBY) ירדה ב-4.2% לאחר שדויטשה בנק הוריד את עמדתו כלפי חברת התעופה ל'מכירה' מ'החזקה', ואמר כי מתעלמים מהסיכונים למניות המטוסים החשמליים.
אמברק (EMBK) ירדה ב-5.5%, בהמשך להפסדים כבדים אתמול לאחר שיצרנית המשאיות האוטונומיות הודיעה כי תפטר 70% מעובדיה ועלול לסיים את העסק.
אטלסיאן (TEAM) עלתה 1.8% לאחר שהודיעה שהיא מצמצמת 500 עובדים במשרה מלאה בערך 5% מעובדי החברה

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il