TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת שוק לפני הפתיחה

null, 6/3/23
שלום לכולם,

החוזים העתדיים די שטוחים, וללא זרז ברור שיכול להשפיע על יום המסחר באופן חריג.

בהמשך השבוע נתונים כלכליים מרכזיים וכותרות מהפד, העדות החצי שנתית של יו"ר הפדרל ריזרב ג'רום פאוול ונתוני השכר של פברואר בארה"ב יהיו במוקד. פאוול יעיד על הכלכלה והמדיניות המוניטרית ביום שלישי ורביעי, ימים ספורים בלבד לפני דו"ח השכר, שעשוי להעלות את תשואות משרד האוצר האמריקאי ואת הדולר אם הרווחים הממוצעים ינצחו את התחזיות, שכן זה עלול לגרום לעלייה נוספת בציפיות לעליית הריבית של הפד.

בסוף השבוע סין מציבה את יעד הצמיחה הנמוך ביותר שלה מזה למעלה מ-30 שנה יעד צמיחת תוצר של כ-5%, נמוך מהציפיות בשוק, ושואפת לשמור על שיעור האבטלה ~ 5.5%. חוזה הנפט WTI לאפריל נסחר בירידה של 1.5% ל-78.49 דולר לחבית בעקבות יעדי צמיחת התמ"ג הצנועים של סין שסופקו בסוף השבוע.
המניות הנסחרות בארה"ב של החברות הסיניות עליבאבא (BABA) ו-PDD ירדו ב-0.9% ו-1.2%, בהתאמה


טסלה (TSLA) מורידה את מחיריה שוב, בכ4 עד 5 אחוזים זאת פחות מחודשיים לאחר סבב ההוזלות האחרון שלה.

בוט בארן (BOOT) הוזכר באופן חיובי בבארונ'ס אשר כינה אותה כמובילה הבלתי מעורערת בשוק אופנת הבוקרים וכאחד השמות האטרקטיביים ביותר בקמעונאות.

רכבת שנייה של נורפוק סאות'רן (NSC) ירדה מהפסים בספרינגפילד, אוהיו במהלך סוף השבוע, אם כי לא היו נפגעים בתאונת הרכבת בעלת 21 הקרונות.

סילברגייט קפיטל (SI) עצרה את רשת התשלומים ששימשה כמרכז חיוני למשקיעים בתעשיית מטבעות הקריפטו, ימים לאחר שהחברה העלתה שאלות לגבי יכולת הקיום שלה.
וודבוש מורידה את דירוג (SI) למתחת ביצועי השוק ומורידה את יעד המחיר ל-$4. המניה צונחת בטרום כ 6%-

אספיריון (ESPR) צונחת כ 25%- בטרום המסחר לאחר שהכריזה על התוצאות המלאות מניסוי CLEAR Outcomes, מחקר עולמי של כמעט 14,000 חולים עם או בסיכון למחלות לב וכלי דם שלא הצליחו למקסם או לסבול סטטין.
המחקר הראה שנקסלטול הפחית משמעותית את הסיכון ל-MACE-4 ו-MACE-3 קשה ב-13% ו-15%, בהתאמה, והפחית באופן משמעותי את הסיכון להתקף לב ולרה-וסקולריזציה כלילית ב-23% ו-19%, בהתאמה.
למרות זאת נידהם שומרת על קנייה ב ESPR ואף מעלה את יעד המחיר ל-$16

אפל (AAPL) מופיעה בהמלצת רכישה חדשה בגולדמן זאקס עם יעד של 199 דולר, אמרה שבסיס המשתמשים ההולך וגדל של יצרנית האייפון עומד בבסיס ההזדמנות לעבור מטכנולוגיה ומכירות מכשירים ל"אפל כשירות".

תשואות המגזרים מתחילת השנה:

תקשורת (+11.7%)
שיקול דעת צרכני (+12.9%)
מוצרי יסוד לצרכן (-3%)
אנרגיה (-1.2%)
פיננסיים (+4.8%)
שירותי בריאות (-5.2%)
תעשיות (+5.2%)
טכנולוגיית מידע (+12.4%)
חומרים (+8.7%)
נדל"ן (+4.7%)
שירותים (+6.6%)

בברכה,
צווץ אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il