TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סיכום שבוע בוול סטריט

null, 5/3/23
שלום לכולם,

מדדי המניות עלו בשישי לאחר שבוע תנודתי
התשואות של משרד האוצר בארה"ב נסוגו מהשיאים האחרונים והנתונים הכלכליים עזרו לתקוות המשקיעים שהפד ימשיך במדיניות מגבילה יחסית.
התשואה ל-10 שנים ירדה חזרה מתחת ל-4%, והתשואה לשנתיים ירדה בחמש נקודות בסיס ל-4.86%. נזכיר שכל עוד השנתיים גבוה מעל ה-10 שנים זה לא מצב רגיל שמצביע על חשש ממיתון.
הנתונים הכלכליים של ארה"ב שפורסמו ביום שישי הראו ביקוש טוב מהצפוי לשירותים בפברואר, ההזמנות החדשות עלו לרמה הגבוהה ביותר מזה יותר משנה, וגיוס העובדים עלה.
שלושת המדדים הגדולים בבורסה עלו במהלך השבוע, כאשר הדאו ג'ונס עלה 1.7% אחרי רצף ירידות של ארבעה שבועות. מדד S&P500 נסגר בעליות של 1.9% והנאסד"ק עלה ב-2.6% כאשר שני האחרונים נתמכים על ממוצע 200.

"הממלכה התאגידית סוף סוף מגיעה לקיצה", הכריז ביום שני מושל פלורידה רון דה-סנטיס, לאחר שחתם על הצעת חוק המעניקה למדינה שליטה על מחוז השלטון העצמי של דיסני וורלד (DIS).
המהלך עוקב אחר ההתגוששות בין דיסני לבית המחוקקים של פלורידה בשנה שעברה. דה-סנטיס יוכל למנות ועדה של חמישה חברים שתהיה לה פיקוח חיצוני על המחוז שיש לו רשות מס ואג"ח משלו, והוא לא יהיה עוד פטור מקודים ותקנות מסוימות של המדינה.

סופיי טכנולוגיות (SOFI) עלתה ב-4% בעקבות דיווחים לפיהם שופטים שמרנים מפקפקים בספקנות בתוכניתו של הנשיא ביידן לוותר על מיליארדי דולרים של חובות סטודנטים.
סופיי היא שחקנית ידועה במימון מחדש של הלוואות סטודנטים, הצמיחה בזרוע ההלוואות שלה אמורה להאיץ שוב כאשר תוקף ההקפאה של הלוואות סטודנטים יפוג במחצית השניה של השנה.

טסלה TSLA מחזירה לטיפול (ריקול) 3,470 כלי רכב מדגם Y בעקבות בעיית ברגים רופפים.

התפתחויות חיוביות באירופה לגבי האינפלציה, כאשר ה-PPI של גוש האירו בינואר חרג מהציפיות בוול סטריט.

מחירי הנפט מסיימים את גבוה יותר ביום רביעי ברציפות לעלייה של 4.4% בשבוע. כתבה בוול סטריט ג'ורנל על כך שהנהגת איחוד האמירויות שבמשך שנים דנה על עזיבה של אופ"ק, לאור חילוקי דעות אחרונים עם סעודיה הציתו מחדש את הרעיון. מחירי הנפט שהגיבו בשלילה לכתבה התאוששו כשעה לאחר הופעת הסיפור.

מחירי הביטקוין ירדו ביותר מ-4% לשפל של שבועיים בסביבות 22,300 דולר.

השבוע במוקד הנתונים הכלכליים נאום של יו"ר הפד ג'רום פאוול בשלישי, מדד התעסוקה ברביעי ונתוני אבטלה בחמישי ושישי.

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il