TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת שוק לפני הפתיחה

null, 2/3/23
שלום לכולם,

החוזים העתידיים אדומים צפויה פתיחה שלילית זאת לאחר נתוני אבטלה של 190 אלף לעומת צפי של 195 אלף

מדדי המניות העיקריים התחילו את החודש החדש עם בסיס לא יציב, כשהמשקיעים חוששים שהריבית צפויה להישאר ברמה גבוהה יותר מהצפוי בעבר, ועלולה לפגוע בפעילות הכלכלית.
ההתמקדות כעת היא בכמה גבוהות הריבית עשויה לעלות בארה"ב ובגוש האירו, כאשר שוקי ההחלפות מתמחרים כעת שיא ריבית הפד של 5.5% בספטמבר, וחלקם אף מהמרים על 6%. התשואה לשנתיים הגיעה למעל 4.9%, הגבוהה ביותר מאז 2007.

שוק העבודה נשאר בריא, ובכך מספק מקום לפד להדק עוד יותר את המדיניות המוניטרית. יש לשים לב שבניגוד להיסוריה הפעם הקיצוצים במשרות הן בעיקר בחלק העליון של המשכורות, בכירים ובהייטק, כאשר בעבר העובדים "הפשוטים" יותר היו הראשונים לסבול מגל פיטורים.הנפט בעלייה בת שלושה ימים כאשר הסוחרים שקלו את התחייה הפוטנציאלית בביקוש הסיני.

בוושינגטון, הסנאט העביר זה עתה צעד אנטי-ESG שיבטל חוק של משרד העבודה המאפשר למנהלי קרנות ותוכניות פרישה להתחשב בגורמי ESG (סביבה, חברה וממשל) בעת קבלת החלטות השקעה.
הנשיא ביידן אמר שהוא יבטל את הצעת החוק החדשה אם תגיע לשולחנו - מסמן את הווטו הראשון לנשיאותו - אך ההתפתחויות עשויות לאותת על שינויים נוספים באסטרטגיות הקצאת נכסים. כשטריליוני דולרים זורמים לתחום ה-ESG, מתפתח מאבק על נרטיב השוק, כמו גם על יחסי הציבור והמיצוב שמנהלים מבקשים לנצל בעת שיווק הכספים שלהם.
מי שרוצה להשקיע נגד ESG יכול לקנות את תעודת הסל (YALL), שעלתה ב-16% מאז השקתה באוקטובר 2022.

סיילספורס (CRM) עלתה ב-15% לפני השוק לאחר שקבוצת התוכנה פרסמה תוצאות טובות מהצפוי לרבעון הרביעי, כאשר המנכ"ל מארק בניוף שואף להגביר את הרווחים תחת לחץ של משקיעים אקטיביסטים.

סילברגייט קפיטל (SI) צנחה ביותר מ-34% לאחר שהחברה המתמחה בשוק המטבעות הקריפטוגרפיים, הזהירה ואמרה כי ייתכן שהיא לא תשרוד כעסק חי.

טסלה (TSLA) יורדות ב-5% בלילה לאחר שהציגה הוצאות גבוהה יותר למהלך 5 השנים הבאות, בכנס המשקיעים שלה. כמו כן חשפה שהיא פרצה דרך במפעל בית זיקוק של ליתיום בטקסס עם תפוקה צפויה בתוך 10 חודשים.

מייסי'ס (M) עלתה ביותר מ-6% לאחר שרשת חנויות הכלבו דיווחה על תוצאות טובות מהצפוי ברבעון הרביעי וחזתה רווח אופטימי.

אוקטה (OKTA) זינקה ב-15% לאחר שחברת תוכנת הזהות דיווחה על תוצאות רבעוניות טובות מהצפוי והנחיה אופטימית, שכן יישומים הקשורים לאבטחה רואים ביקוש.

ניו (NIO) בניגוד לשאר המניות הסיניות ירדו ב-3.8% לאחר שג'י פי מורגן הורידו את עמדתם לגבי יצרנית הרכב החשמלי הסינית ל"ניטרלית" מ"עודף משקל", אמרה שיהיה קשה יותר ויותר עבור החברה לעמוד בציפיות הגבוהות.

פולסטאר (PSNY) עלתה ב-4.1% לאחר שיצרנית הרכבים החשמליים רשמה הפסד רבעוני קטן יותר ושמרה על תחזית הייצור שלה לשנת 2023, בנוסף אמרה כי לא תתערב במלחמות מחירים.

בסט ביי (BBY) ירדה ב-2.8% לאחר שקמעונאית האלקטרוניקה פרסמה תחזית זהירה לרווחים השנתיים, תוך ציון התחזית הכלכלית הבלתי ודאית של ארה"ב.

בוקס (BOX) ירדה ב-10.6% לאחר שחברת האחסון בענן ניצחה את הרווחים הרבעוניים ואת ציפיות ההכנסות, אך הציעה הנחיה חלשה לרבעון הראשון.

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il