TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת שוק לפני הפתיחה

null, 23/2/23
שלום לכולם,

החוזים העתידיים מצביעים על פתיחה גבוהה יותר, בעיקר נאסד"ק לאחר שיצרנית השבבים אנבידיה NVDA פרסמה תוצאות ומניותיה עלו ביותר מ- 7%.
המדדים נסגרו מעורבים כאשר מדד S&P500 ירד יום רביעי ברציפות והדאו הסתיים נמוך יותר, אך מדד נאסד"ק ו-SmallCap600 עלו לאחר פרסום הפרוטוקולים מהפגישה האחרונה של הפדרל ריזרב.
בהמשך, יום עמוס בנתונים עם תוצר ברבעון 4 (הערכה +2.9%), PCE, תביעות אבטלה (הערכה של 200K) כולם צפויים היום, נתוני אינפלציה חשובים ביום שישי כאשר מד האינפלציה המועדף על הפד מגיע (מדד מחירי הליבה PCE צפוי לעלות +0.5% מהחודש הקודם) כמו גם הכנסה/הוצאה אישית חודשית, ומכירות בתים חדשים.
בעוד שהפרוטוקולים וההערות של בכירי הפד, כולל ג'יימס בולארד, חזרו על העדפה מתמשכת להעלאות ריבית, הם לא אמרו שום דבר שלא נלקח בחשבון מהתמחור האגרסיבי של השוק של הימורי הפד בשבועות האחרונים.
הסוחרים מתמחרים כעת שיעור שיא של 5.55% עד יולי, לעומת 4.90% שעליהם הימרו בתחילת השנה
הדולר האמריקאי DXY על 104.60 התשואה של ארה"ב ל-10 שנים עלתה ל-3.95%.

חברת המסחר האלקטרוני איביי EBAY חזתה הכנסות ברבעון הראשון מעל להערכות בוול סטריט עם תקווה שהקונים ימשכו לקטגוריית המוצרים המשומשים והמשופצים שלה לנוכח המיתון הממשמש ובא.
מניות החברה עלו בכמעט 2% במסחר לאחר הפעמון.
החדשנות של איביי, הכוללת מעבר לקטגוריות מורחבות של פריטי אספנות, מוצרים מחודשים כמו גם מוצרי יוקרה כמו שעונים, תיקים ונעלי ספורט עוזרת לה להניע מכירות בתקופה שבה אי הוודאות הכלכלית מכבידה על רוב העסקים.
החברה גם שידרגה את עצמה על ידי השקעה בחלקי מנועים ואביזרים.
איביי רשמה הכנסות של 2.51 מיליארד דולר, בהשוואה להערכת אנליסטים של 2.47 מיליארד דולר.
החברה צפתה להכנסות ברבעון הנוכחי בין 2.46 מיליארד דולר ל-2.50 מיליארד דולר מעל להערכות האנליסטים שצופים 2.37 מיליארד דולר.

המכירות של אנבידיה NVDA ברבעון האחרון שלה הסתכמו ב-6.05 מיליארד דולר, מעל ציפיות האנליסטים בוול סטריט 6.01 מיליארד דולר.
תחזית ההכנסות של יצרנית השבבים לרבעון הראשון של 6.5 מיליארד דולר, פלוס מינוס 2%, גם היא מעל הציפיות בוול סטריט.
מאז תחילת 2023 מניית אנבידיה עלתה ב-41% על רקע עלייה כללית והעניין הנפיץ בבינה מלאכותית (AI). יצרנית השבבים אמרה ביום רביעי שהיא תציע כעת A.I. כשירות ענן.
המניות עלו בכמעט 10% במסחר לפני השוק. Nvidia נתפסת כמובילה ב-A.I. מקום מכיוון שהכרטיסים הגרפיים שלו מסוגלים להתמודד עם כמויות גדולות של כוח עיבוד הדרוש עבור A.I.

ההכנסות של חברת אפליקציית ההיכרויות באמבל BMBL ברבעון הרביעי צמחו ב-16% משנה לשנה ל-241.6 מיליון דולר לעומת הערכות של 235.8 מיליון דולר.
סך המשתמשים המשלמים של Bumble גדל ב-15% משנה לשנה ל-3.4 מיליון, לעומת ציפיות של 3 מיליון בוול סטריט.
דיווחה הפסד מתואם למניה של 85 סנט, רחב יותר מההפסד של 3 סנט למניה שציפתה לוול סטריט, יחד עם זאת המניה מגיבה בחיוב להגדלת ההכנסות והמניה עולה כ-5% בטרום המסחר.

נטאפ NTAP דיווחה על רווח למניה ברבעון השלישי של $1.37, $0.06 טוב יותר מהערכת האנליסטים של $1.31. ההכנסות ברבעון הגיעו ל-1.53 מיליארד דולר לעומת הקונצנזוס של 1.61 מיליארד דולר.
כמו כן תחזיות החברה ל 2023 מתחת להערכות אנליסטים, המניה יורדת כ -4%- בטרום המסחר.

אטסי ETSY הכנסות ברבעון הרביעי בשיא של 807.2 מיליון דולר עלו על הציפיות בוול סטריט של 753.7 מיליון דולר, בעוד שהרווח למניה הגיע ל-77 סנט לעומת ציפיות של 78 סנט.
"עכשיו אנחנו כמעט פי שלושה מהגודל שהיינו לפני המגפה, והקפדנו על האופן שבו הגדלנו את בסיס העלויות שלנו כדי להדביק את גודל העסק - ניכר בצמיחה הרווחית המתמשכת שלנו ובתזרים המזומנים החופשי החזק שלנו ", אמרה סמנכ"לית הכספים של Etsy, רייצ'ל גלייזר, בפרסום הרווחים של החברה.
תחזיות החברה לרבעון הראשון הגיעו מעט מתחת לקונצנזוס. המניות עלו בכמעט 6% במסחר לפני השוק.

פרטים נוספים בהמשך לאחר פרסום הנתונים

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il