TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת שוק ומניות לפני הפתיחה

null, 22/2/23
שלום לכולם,

החוזים העתידיים עוברים מאדום לירוק מעט, צפויה פתיחה חיובית.

הפדרל ריזרב יפרסם את הפרוטוקולים של פגישת המדיניות האחרונה שלו מאוחר יותר היום לשוק מעורער יותר ויותר בגלל החשש שהאינפלציה מתגלה כ"דביקה" מהצפוי, מה שמאלץ את הפד לשמור על ריבית גבוהה יותר במשך ארוך יותר. אג"ח לשנתיים הגיע ביום שלישי לשיא של שלושה חודשים של 4.75%.
גם מושל הפד של ניו יורק, ג'ון וויליאמס, אמור לנאום מאוחר יותר, אך הערותיו יבואו לאחר סגירת השוק..

צוותים בגולדמן זאקס ובבנק אוף אמריקה אמרו בשבוע שעבר שהם מעריכים שלוש העלאות ריבית נוספות השנה.

וולמארט (WMT) ירדה בתחילה 4% לאחר שקבעה תחזית רווח זהירה לשנה הקרובה, אך המניות סיימו את היום בירוק, כאשר המשקיעים התמקדו ברווחים הגבוהים שלה, במכירות חזקות להשוואה ובגידול דיבידנד בתקופה הנוכחית.
גם הום דיפו (HD) צנחה בתחילה, אך ללא התאוששות ובסופו של דבר נסגרה ביום שלישי בירידה של 7%. בעוד שהרווחים מעל הערכות הקונצנזוס, המכירות בחסרון, ותחזית מאכזבת לשנת הכספים 2023 לא הספיקה כדי להתמודד עם העלאת דיבידנד.

היום במרכז דוחות אנבידיה (NVDA), פיוניר משאבי טבע (PXD), איביי (EBAY), לוסיד (LCID) אטסי (ETSY) כולם לאחר הסגירה.

קוין בייס (COIN) ההכנסות ברבעון הרביעי של 629.1 מיליון דולר של בורסת הקריפטו הגיעו מעל הציפיות של וול סטריט של 581.1 מיליון דולר.
הרף נקבע נמוך יחסית עבור קוין בייס על רקע ירידה חדה במחזורי המסחר ברבעון האחרון בעקבות ירידה במחירי הקריפטו, קריסת FTX.com והגברת הביקורת הרגולטורית.
קוין בייס קיצצה כ-20% מהצוות שלה בינואר. החברה אומרת שהיא צופה ירידה בהוצאות של יותר מ-30% בהתחשב במספר העובדים המופחת שלה.
מניות COIN איבדו 80%- משיא בנובמבר 2021, עלו מאז תחילת 2023 עלייה של כ-80% (כיום 62$ לעומת שיא של 342$)
העלייה מגיעה על רקע עלייה מחודשת במחיר הביטקוין (BTC-USD) אל מעל 24,000 דולר.

עובדי אמזון AMZN במחאה נגד מדיניות החזרה לעבודה במשרד, כאשר גויסו כבר מעל 5000 חתימות נגד המנכ"ל אנדי ג'סי.
בעוד שמדיניות החזרה למשרד של אמזון אינה מוצאת חן בקרב כוח העבודה, היא עשויה להוות דחיפה לשוקי הנדל"ן העסקיים והמסחריים המקומיים שנמצאים כרגע במיתון.

אלקואה (AA) עלתה ב-2.4% לאחר שסיטיגרופ שדרגה את עמדתה כלפי יצרנית האלומיניום ל"קנייה" מ"נייטרלית", ואמרה שהיא צריכה לקבל דחיפה מהפתיחה המחודשת של סין, הכלכלה השנייה בגודלה בעולם.

פאלו אלטו (PANW) עלתה ב-9.4% לאחר שחברת אבטחת הסייבר סיפקה תוצאות טובות מהצפוי ברבעון השני, והעלתה את תחזית הרווחים שלה לשנה.

אינטל (INTC) ירדה ב-1%- לאחר שיצרנית חומרת המחשבים אמרה שהיא תוריד את הדיבידנד הרבעוני שלה כחלק מהאסטרטגיה שלה לשפר את ההון בתקופות אי-ודאות.

ביידו (BIDU) עלתה ביותר מ-6% בטרום המסחר לאחר שענקית החיפוש הסינית הודיעה על רכישה חוזרת של 5 מיליארד דולר ותחזית טובה לשנת 2023.

ריו טינטו (RIO) ירדו ב-1.6%- לאחר שהמכרה האנגלו-אוסטרלי רשם ירידה חדה ברווח שלו ב-2022, שנפגע בעיקר מהתכווצות המרווחים על ייצור עפרות הברזל שלה, כאשר הביקוש החלש בסין פגע במחירי עפרות הברזל.

סטלנטיס (STLA) עלתה ב-2.6% לאחר שיצרנית הרכב, המחזיקה במותגי הג'יפ, פיג'ו (OTC:PUGOY), אופל ופיאט, הודיעה כי תרכוש בחזרה מניות של 1.6 מיליארד דולר ותחלק דיבידנדים של 4.5 מיליארד דולר לאחר שההכנסות והרווח הנקי התאוששו בחדות ב-2022.

קזחסטן הודיעה כי בכוונתה לשלוח ממוצע של 25,000 חביות נפט גולמי ביום לגרמניה דרך מערכת הצינורות של רוסיה השנה, מה שמעלה את הסבירות לחלחול נפט רוסי לשוק האירופי למרות הסנקציות בשנה שעברה.

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il