TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

קניה: K + עדכון שוק

null, 21/2/23
שלום לכולם

קניה: K
Kellogg Company
טווח קניה: עד 69$
סטופלוס: 66$
יעד רווח: 75$
סיכון: C
יחס: רווח הפסד 2

מדדי וול סטריט בירידות כאשר הריבית והאינפלציה ממשיכים ללחוץ על סנטימנט השוק, ודיווחי הרווחים הקמעונאיים העלו דאגה לגבי מצב הצרכן.

הום ​​דיפו HD ירדה ב-5% לאחר שהקמעונאית לשיפוץ הבית רשמה הכנסות חלשות מהצפוי ברבעון הרביעי.
וול מארט WMT גם פתחה בירידות חזקות אך מתקנת מעלה וכבר ירוקה ומטפסת.
אפל AAPL מדוווחת על שיפור משמעותי במכירות דצמבר בסין, מה שמשאיר את שפל שרשרת האספקה מאחורינו בשלב זה.

תשואת האוצר ל-10 שנים טיפסה ל-3.9%, בעוד שהריבית לשנתיים עלתה ל-4.69%. מהלכים אלה מבוססים על העליות בשבוע שעבר בתשואות, שעלו כאשר הסוחרים התמודדו עם נתוני אינפלציה חמים מהצפוי.
הסוחרים חוששים שאינפלציה עיקשת תוביל את הפדרל ריזרב לשמור על ריבית גבוהה יותר למשך זמן רב יותר - מה שעלול להטות את הכלכלה למיתון.

הפד אמור לפרסם מחר את הפרוטוקולים מפגישתו ב-31 בינואר וב-1 בפברואר בה העלה את הריבית ב 0.25%, ייתכן ונקבל רמזים למהלכים נוספים.

מכירות הבתים הקיימים בארה"ב ירדו ב-0.7% ל-4 מיליון יחידות מנוכי עונתיות בינואר, והגיעו לרמה הנמוכה ביותר מזה יותר מ-12 שנים.
עם זאת, "מכירות בתים מגיעות לתחתית", אמר הכלכלן הראשי של איגוד המתווכים הלאומי לורנס יון. "המחירים משתנים בהתאם למחיר הסביר של השוק, כאשר אזורים במחירים נמוכים יותר עדים לצמיחה מתונה ואזורים יקרים יותר חווים ירידות".

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il