TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת שוק (חופשת יום הנשיא)

null, 20/2/23
שלום לכולם,

מדדי המניות סגרו שבוע מעורב לאחר שבוע של קריאות אינפלציה "חמות" שנרשמוו מעל הצפיות, הסוחרים מצפים לפחות לעוד שתי העלאות ריבית נוספות ורואים את הריבית של הפד מגיע לשיא של 5.3% עד יולי (ללא הורדות ריבית עד סוף השנה).

שניים מראשי הפד סימנו שהם עשויים להעדיף חזרה להעלאות ריבית גדולות יותר של חצי אחוז בעתיד, באירופה חברת מועצת המנהלים של הבנק המרכזי איזבל שנבל, הזהירה גם היא כי השווקים עשויים לזלזל באינפלציה, והסיכון שהבנקים המרכזיים "ייתכן שיצטרכו לפעול בעוצמה רבה יותר" נגדה.

מטה (META), חברת האם של פייסבוק ואינסטגרם, אמרה בסוף השבוע שהיא משיקה שירות מנוי בתשלום שיציע הטבות כמו אימות חשבונות, צעד שלדבריה יגן על יוצרי תוכן. המהלך - שיעלה לראשונה באוסטרליה ובניו זילנד - הוא תגובה נגד הספאם ותרמיות פישינג.
זה יעלה 11.99 דולר לחודש אם המנויים מגיעים דרך דפדפן אינטרנט, אבל בנגיחה באפל (AAPL) ואלפבית (GOOGL), זה יעלה עוד 3 $ לחודש אם יוזמן דרך ה-App Store של אפל או Google Play , המשקף את העמלות ששתי ענקיות הפלטפורמה גובות.

סיטי יוזמת סיקור על תעשיית המשקאות ומוצרי הבית וטיפוח אישי בארה"ב עם דירוגי קנייה למניות: EL, PG, STZ כחברות באיכות גבוהה שנפלו בחששות זמניים עם הזדמנויות להרחבת רווח גולמי, כאשר מחירי הסחורות יורדים.

דוחות דראפטקינג DKNG עם הפסד של (-$0.53) למניה לעומת הפסד משוער של (-$0.59). מנויים משלמים גדלו ל-2.6 מיליון וההכנסה הממוצעת למנוי הייתה 109 דולר, עלייה של 42% בהשוואה לשנה. החברה העלתה את תחזית ההכנסות שלה לשנת 2023 לטווח של 2.85-3.05 מיליארד דולר, המשתווה לצמיחה של 27%-36%.

קרן הגידור Galois הופכת לנפגע FTX האחרון, לקרן שניהלה 200 מיליון דולר בזמן קריסת FTX, עדיין יש מחצית מהנכסים האלה כלואים בפלטפורמת הבורסה. על פי דיווחים שונים, ג'ואו החליטה כעת לסגור את הקרן, תוך החזרת 90% מנכסיה הלא משועבדים למשקיעים. 10% הנותרים יעוכבו "זמנית".
הפייננשל טיימס דיווח שהחברה מכרה את תביעותיה על FTX (נכון לעכשיו בפשיטת רגל של פרק 11 בארה"ב) תמורת 16c על הדולר.

מחירי הנפט הגולמי בעליות לאחר שדיווחים הצביעו על עיכובים נוספים בהסרת הסנקציות של ארה"ב על איראן. מפקחי האו"ם זיהו נוכחות של אורניום מועשר עד מתחת לרמה הדרושה לייצור פצצה גרעינית (מעבר לרמה הדרושה לייצור דלק לכורים, שלדברי איראן היא המטרה היחידה של תוכנית הגרעין שלה). הגילויים יסבכו כל ניסיון להסיר את הסנקציות האמריקניות על יצוא הנפט האיראני.
זרזים אפשריים לירידות המחיר הם העלאות הריבית שפוגעות בביקוש וכן אופק+ אשר מתחייבים על אספקה סדירה.

נשיא ארה"ב ג'ו ביידן ערך ביקור פתע בבירת אוקראינה קייב, בתחילת שבוע שיציין את יום השנה לפלישת רוסיה. ביידן אמר כי ביקורו נועד "לאשר מחדש את המחויבות הבלתי מעורערת והבלתי פוסקת שלנו לדמוקרטיה, לריבונות ולשלמות הטריטוריאלית של אוקראינה". שני הצדדים בסכסוך עסוקים כעת במאבק חימוש לתגבור מצבורי התחמושת המדולדלים.  שר החוץ האמריקני, אנתוני בלינקן, אמר בסוף השבוע כי סין שוקלת לספק לרוסיה סיוע צבאי והזהיר כי כל מהלך לעשות זאת "יגרום לבעיה רצינית עבורנו ובמערכת היחסים שלנו". נשיא רוסיה פוטין אמור לשאת מחר נאום שצפוי להתמקד במלחמה.

מדווחות עיקריות השבוע:
מחר: הום דיפו HD, וולמארט WMT, פאלו אלטו PANW
רביעי: אנבידיה NVDA, איביי EBAY, לוסיד LCID
חמישי:  אינטואיט INTU, מודרנה MRNA, אמריקן טאואר AMT

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il