TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת שוק לפני הנתונים

null, 16/2/23
שלום לכולם,

לאחר זינוק מאוחר אתמול וסגירה חיובית בשיא יומי, החוזים העתידיים אדומים מעט בעוד השווקים ממתינים למבול נתונים כלכליים בשעה 15:30 אצלנו, זה יקבע את הטון להיום ומחר. כמו כן נשיא הפד בולארד מאוחר יותר היום.
עד היום העליות של 2023 מדד אד אנד פי 500 8.4%, נאסדק 15% וראסל +11%.

מדד המחירים לצרכן של ינואר התחזק מהצפוי, ואילץ את המשקיעים לחשוב מחדש על דרכו של הפדרל ריזרב. כעת הם מצפים שהפד ימשיך להעלות את הריבית עד יוני ולא רואים עוד בהורדת הריבית הימור בטוח השנה
דוחות רווחים מקמעונאים גדולים מרבעון החגים אמורים לזרום בשבוע הבא, וזה יכול לתת למשקיעים משהו לחשוב עליו בכל הנוגע לבריאותו של הצרכן האמריקאי.
מכירות קמעונאיות בארה"ב עלו הכי הרבה זה כמעט שנתיים בינואר, על פי נתונים שפורסמו ביום רביעי, וסיפקו למשקיעים אמון רב יותר בתחזית הכלכלית, גם כאשר הפדרל ריזרב ממשיך בהידוק המוניטרי האגרסיבי שלו.
זה גרם למשקיעים לחשוב שהחוסן של כלכלת ארה"ב עשוי עדיין לגרום לנחיתה רכה, עם צמיחה יציבה ואבטלה נמוכה המתקיימים במקביל עם האטה באינפלציה ושיעורי ריבית גבוהים יותר.
תיאוריה זו תעמוד למבחן היום לאחר פרסומי הנתונים הכלכליים המתוכננים.

סין הזהירה מפני תגמול על הפלת בלון מוקדם יותר החודש, אבל המלחמה האחרונה ביחסי ארה"ב-סין עתירי המתיחות מגיעה בגלל מכירת נשק לטייוואן.
בייג'ין הטילה סנקציות על לוקהיד מרטין (LMT) וחברת בת של רייתיאון טכנולוגיות (RTX) על ידי הוספתן למה שנקרא "רשימת ישויות לא מהימנות" שמטרתה להעניש חברות שמסכנות את ביטחונה הלאומי.
זה מגיע בנוסף לקנסות המבוססים על שווי החוזה של מכירת הנשק שלהם לטייוואן, שהמפלגה הקומוניסטית הסינית רואה כחלק משטחה הריבוני.
לוקהיד וריית'און ייאסר לייבא סחורות לסין, או לבצע השקעות חדשות במדינה, אבל הצעדים צפויים להיות סמליים בהתחשב בכך שלשתי החברות יש מעט חשיפה ישירה לאומה. עם זאת, זה יכול להשפיע על העסקים האזרחיים שלהם בתעופה וחלל ובשווקים אחרים, כמו גם לבטל ולאסור היתרי כניסה לסין למנהלים.
החיכוך בין שתי הכלכלות הגדולות בעולם מתמשך גם באזורים כמו סחר, טכנולוגיה והמוליכים למחצה.
הפנטגון בוחן כעת את מצבורי הנשק שלו לאחר שראה באיזו מהירות התרוקנה התחמושת במהלך המלחמה באוקראינה. גנרל מארק מיילי, יו"ר ראשי המטות המשולבים, אמר כי הניתוח עשוי להביא לגידול בתקציב השנתי של צבא ארה"ב של 817 מיליארד דולר - במיוחד כאשר החששות גדלים סביב הסביבה הביטחונית אם תפרוץ מלחמה נוספת במצר טייוואן.
מוקדם יותר השבוע, הודיע מזכ"ל נאט"ו, ינס סטולטנברג, עוד כי "אוקראינה צורכת כמות עצומה של אמצעי לחימה ומדללת את מאגרי בעלות הברית. זה גבוה פי כמה מקצב הייצור הנוכחי שלנו", הזהיר.

אל מול השקעות בנשק, עומד החוב כאשר משרד האוצר האמריקני צפוי להיות בלתי מסוגל לשלם במלואו את החשבונות שלו מתישהו בין יולי לספטמבר. זה נותן למחוקקים רק שישה חודשים להגיע לעסקה להסרת מגבלת החוב של 31.4T דולר ובסופו של דבר להימנע מחדל בהתחייבויותיה (צעדים יוצאי דופן כבר קיימים).
יחס החוב הציבורי לתוצר, מדד שהמשקיע האגדי וורן באפט סימן שוב ושוב בשנים האחרונות, צפוי להגיע גם הוא ל-118% עד 2033, שתהיה הרמה הגבוהה ביותר שנרשמה אי פעם בארה"ב. "החוב ימשיך לגדול מעבר לשנת 2033 אם החוקים הנוכחיים יישארו ללא שינוי", הזהיר ה-CBO בדו"ח.

רוקו (ROKU)תהיה באור הזרקורים לאחר שמניית חברת מכשירי הסטרימינג זינקה לפני השוק וגברה על הציפיות הרבעוניות
שופיפיי (SHOP) ירדה לאחר שחברת המסחר האלקטרוני איכזבה בתחזית שלה לרבעון הנוכחי.

עדכונים נוספים בהמשך

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il