TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת מניות ומדד המחירים לצרכן

null, 14/2/23
שלום לכולם,

החוזים עברו לאדום\שטוח לאחר פסום המדד.

מדד המחירים לצרכן 6.4%, גבוה 0.2% מעל הצפי של 6.2%. לחודש ינואר המדד על עליית מחירים של 0.5%. המשמעות היא שהאינפלציה עדיין כאן (לא חיובי לשוק), וכרגע הפד לא יוכל להקל על מסלול העלאות הריבית (צפי לעליה נוספת של 0.25% במרץ)
המסחר לאחר ההודעה תנודתי מאוד,.

איירובוט (IRBT) יזמה תוכנית ארגון מחדש שצפויה לספק חיסכון שנתי נטו של כ-14 מיליון דולר, תוך צמצום של 7% מכוח העבודה. החברה דיווחה על רווח למניה של 1.52$ והכנסות של $357.9M. לעומת צפי אנליסטים של רווח למניה $2.02 והכנסות של $299.38M.

מנכ"ל אמזון (AMZN) אנדי ג'סי מתכנן להכפיל את עסקי ההמכולת הפיזית הנאבקים של החברה, כאשר המותג הקמעונאי מאשים את מגיפת הקורונה בחוסר ההצלחה. אמזון עדיין לא גרפה את מגזר המכולת מאז שרכשה את "הול פודס" תמורת 13.7 מיליארד דולר ב-2017.
טכנולוגיית "Just Walk Out" של חנויות המכולת והנוחות של אמזון חוותה גם היא משיכת צרכנים מוגבלת והמיקומים נסגרו. חיובים בגין ירידת ערך הקשורים בסך 720 מיליון דולר נרשמו בתוצאות הרבעון הרביעי.

קוקה-קולה (KO) עלתה ב-1% לאחר שדיווחה על צמיחה חזקה בהכנסות ברבעון הרביעי וחזתה רווח לשנת 2023 מעל הערכות האנליסטים, תוך הימור על ביקוש עמיד למשקאות המוגזים שלה למרות העלאות מחירים מרובות כדי להתמודד עם העלויות העולות.

רסטורנט ברנדס (QSR) ירדה ב-3.3% למרות שהצליחו להכות את הערכות ההכנסות הרבעוניות, שהועצמו על ידי ביקוש חזק בשלוש מרשתות המסעדות המרכזיות שלה. הבעלים של בורגר קינג מינה את מנהל התפעול הותיק ג'ושוע קובזה כמנכ"ל החדש שלה.

פורד (F) עלתה ב-0.3% לאחר שענקית הרכב הכריזה על תוכניות לקצץ 3,800 משרות באירופה בשלוש השנים הקרובות.

אוקסידנטל פטרוליום (OXY) עלתה ב-1.2% לאחר שגולדמן זאקס שדרגה את עמדתה כלפי חברת האנרגיה ל"קנייה" מ"נייטרלית", ואמרה שהביצועים הנמוכים שלה לאחרונה הופכים אותה לזולה.
פאלו אלטו נטוורקס (PANW) עלתה ב-1.1% לאחר שגולדמן זאקס יזמה סיקור של חברת אבטחת הסייבר עם דירוג 'קנייה', תוך ציון הגיוון של החברה.

פירסט סולאר (FSLR) ירדה ב-2.4% לאחר ש"אברקור" הורידה את עמדתה כלפי החברה ל"ביצועי שוק" מ"ביצועי יתר", ואמרה כי ייתכן שהרוחות הגביות שהחברה נהנית מהן כבר מתומחרות.

מי שלא מחזיק בתעודת שורט אפשר להצטרף ל SH או PSQ, או בסכום נמוך יותר תעודה ממונפת פי שתיים SDS

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il