TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת שוק לפני הפתיחה

null, 26/1/23
שלום לכולם,

החוזים העתידיים ירוקים, צפויה פתיחה חיובית.

התאוששות במניות אתמול לאחר פתיחה אדומה חזקה, היום כבר ניראה ירוק בהובלת העליות בנאסד"ק עם מניות טסלה בעקבות הרווחים והתחזיות.
המדדים התהפכו אתמול ברמות הטכניות העיקריות (S&P בתמיכת הממוצע הנע 200 יום)

היום דו"חות האינפלציה תמ"ג הזמנות מוצרים מכירות בתים ותביעות אבטלה, בתקווה להאטה נוספת לקראת פגישת המדיניות של FOMC בשבוע הבא.
הפד ממשיך לומר שהם לא יורידו את הריבית השנה. השוק לא מסכים ומכפיל את ההימור על הורדת הריבית עד ספטמבר. דוחות הרווחים, מצב הסחורות, הכלכלה העולמית, נראה ששום דבר לא משנה פרט למסלול הריבית והפד, והמעניין ששוק האג"ח עדיין מספר סיפור שונה לגמרי ממה שהפד מספר.

נתוני התמ"ג: אנליסטים צופים כי הצמיחה תאט לקצב שנתי של 2.6% מ-3.2% ברבעון השלישי, שכן אינפלציה משתוללת ועלויות מימון גבוהות יותר פגעו בהוצאות הצרכנים ובהכנסה הפנויה.
יש לשים לב שהייצור התעשייתי ירד במשך שלושה חודשים וניצול הקיבולת ירד במשך שמונה חודשים, סימנים לכך שמיתון כבר כאן או קרוב מאוד.

טסלה (TSLA) עלתה ב-7% במסחר לפני השוק, לאחר שאלון מאסק אמר כי הורדת המחירים החזירה את הביקוש לרכבים החשמליים שלה, והעמידה אותה במסלול לשנה של צמיחה יציבה - אם כי מעט איטית יותר - במכירות וברווחים.
תחזיות הקונצנזוס לגבי ההכנסות והרווחים של טסלה ברבעון הרביעי כבר תוקנו עם ירידה חדה לאור שיבושי ייצור ולוגיסטיקה בסין בסוף 2022, מה שאומר שהכנסות של 24.3 מיליארד דולר בקושי עלו לעומת הרבעון הקודם. הרווח של 3.7 מיליארד דולר היה הגבוה ביותר של החברה אי פעם, אך נמוך במידה חלקית מתחזיות השוק המתוקנות.
ההערות של מאסק בשיחת ועידה לאחר התוצאות הציעו משלוחים של 1.8 מיליון מכוניות השנה, מה שייצג צמיחה של כ-37% מ-2022 - מתחת ליעד ה-50% של החברה.


איי בי אם (IBM) לם ריסרץ' (LRCX) יורדות לאחר שהחמיצו תחזיות, היום המשך דוחות רווחים כבדים כאשר במרכז:
ויזה V, מאסטרקארד MA, אינטל INTC, ולרו אנרג'י VLO, וכן מספר חברות תעופה בראשן AAL.

עוד במוקד מניית באזפיד (BZFD), שעלתה ב-30% בעקבות דיווחים לפיהם מטה (META) תשלם לחברה סכום לא מוגדר, אבל כנראה גדול, כדי לעזור לה לחזק את התוכן במדיה החברתית שלה.
מטה גם הייתה בכותרות על כך שהיא תחזיר את עמוד הפייסבוק של הנשיא לשעבר דונלד טראמפ, אותו השעתה לאחר ההתקפה על הקפיטול ב-6 בינואר 2021.

מחיר הנפט הגולמי התגבש, נתקל בהתנגדות לאחר עלייה של 10% בשלושת השבועות האחרונים.

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il