TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת מסחר ומניה לשורט

null, 25/1/23
שלום לכולם,

המניות בארה"ב יורדות לאחר תוצאות חסרות ברק של מיקרוסופט ובואינג שעוררו שוב את החששות לגבי מיתון.
מדד הדאו ג'ונס ירד ב 0.8%-, מדד S&P500 ירד 1.3%- והנאסדק בירידות של 2%-

מיקרוסופט (MSFT) ירדה סביב 4%- לאחר שהזהירה על האטה בהכנסות משירותי הענן שלה. כמו כן מדווחת על צמיחת ההכנסות האיטית ביותר מזה שש שנים
זה גם הכביד על המניות של ספקי ענן אחרים כולל אמזון (AMZN), שירדה 3.9%-.
מניית בואינג (BA) ירדה גם היא ב-1.3% לאחר הפסד מפתיע ברבעון הרביעי שיוחס בעיקר לעיכובים בייצור עם ה-777-9 שלה. ענקית התעופה מנסה להימנע מחזרה של בעיית האישורים ל-737 MAX.
גוגל (GOOG, GOOGL) נתבעה רשמית על ידי משרד המשפטים האמריקני על הפרת הגבלים עסקיים בפרסום מקוון, יורדת כ 3%-

לפי חוזי הפד השוק עדיין צופה העלאת ריבית של רבע אחוז בפגישת ה FOMC בשבוע הבא.

ביום חמישי תביעות אבטלה ראשוניות כאשר אנליסטים צופים 205,000, שזה יהיה יותר מהשבוע הקודם, אך עדיין מצביע על שוק עבודה הדוק.
קריאה על התוצר המקומי הגולמי ברבעון הרביעי אמורה לצאת גם היא בבוקר ביום חמישי, כאשר אנליסטים צופים עלייה של 2.6% מהרבעון השלישי.

המלחמה באוקראינה מתקרבת לשנה, ואין סוף ללחימה באופק. בתקווה להגביר את הצלחתה בשדה הקרב, קייב לוחצת על המערב במשך חודשים לספק את הטנקים המודרניים ביותר שלה. ארה"ב לא ששה למלא את הבקשה - תוך ציון צריכת דלק, אימונים ותחזוקה - ואספקת נשק התקפי ישיר חזק בסכסוך נראה קו אדום... עד עכשיו.
ממשל ביידן עומד לספק לאוקראינה כמה עשרות מטנקי הקרב העיקריים שלו, בניסיון לשבור סכסוך דיפלומטי עם גרמניה, בהיפוך מדיניות גדול. ברלין אמרה שהיא תשלח את טנקי ה-Leopard 2 מתוצרת מקומית רק אם ארה"ב תשלח תחילה את הטנקים שלה מסוג אברמס M1, בעוד שבריטניה ופולין הכריזו על תוכניות למשלוח טנקים משלהן. העברת הטנקים לאוקראינה עשויה להימשך חודשים, ואפילו שנה.
ה-M1 Abrams נמצא בשירות מאז שנות ה-80, ומיוצר על ידי ג'נרל דינאמיקס (GD) חברה עם צבר ההזמנות חזק. למי שמחפש מניית דיבידנד לטווח ארוך ג'נרל דינאמיקס היא אופציה טובה, החברה העלתה את תשלום הדיבידנד שלה מדי שנה באופן קבוע מזה שנים ארוכות.
התגובה הרוסית: "משלוחים של נשק התקפי למשטר קייב יובילו לאסון עולמי", אמר ויאצ'סלב וולודין "אם וושינגטון ומדינות נאט"ו יספקו נשק שישמש לפגיעה בערים אזרחיות וינסו לכבוש את השטחים שלנו, כפי שהם מאיימים, הדבר יוביל לאמצעי תגמול תוך שימוש בנשק חזק יותר".

עודכן תיק האיתותים כאשר יצאו CROX עם רווח של 19% וBRO עם הפסד של 4%-
שאר המניות לשמור על סטופ כפי שעודכן

למי שמחפש יותר עסקאות איתות לא רשמי:
שורט HAL
Halliburton Company

בסטופ 41$ עם יעד 34$, כרגע נסחרת סביב 39$
סיכון גבוה D

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il