TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת מסחר

null, 24/1/23
שלום לכולם

המדדים פותחיםם את היום בירידה ומתקנים מעלה כאשר בשלב זה נסחרים ללא שינוי מהותי.

המדדים ביום פרוע כאשר בורסת NYSE חוו תקלות טכניות והפסקת מסחר שהובילו לכמה מהלכים בשמות הגדולים, מדד S&P 500 נלחם ברמת 4,000 בשעה הראשונה לאחר עליות בשני ימי המסחר האחרונים.
עם זאת, דוחות הרווחים הבוקר לא היו מדהימים בשום פנים ואופן, כאשר MMM רשמו החמצה חדה, ענקית הפארמה ג'ונסון אנד ג'ונסון JNJ מדווחת על רווח למניה מעל המצופה אך המניה לא מגיבה בחיוב בשלב זה.
הערב מיקרוסופט MSFT תהיה חברת התוכנה הגדולה הראשונה שתדווח תוצאות שיגיעו במהלך תקופה של שינויים בולטים בחברה. ראשית, מיקרוסופט חשפה זה עתה תוכניות לפטר 10,000 עובדים (יחד עם תשלום קשור של 1.2 מיליארד דולר), ואתמול, החברה - שחוללה מהפכה בתעשיית המחשוב - אישרה שתבצע השקעה של "מיליארדים" במפתח ChatGPT OpenAI.

אנליסטים רואים כעת שהרווחים ברבעון הרביעי של חברות S&P 500 ירדו ב-2.9% משנה לשנה, כמעט פי שניים מהירידה השנתית של 1.6% שנראתה בתחילת השנה, לפי נתוני Refinitiv.
הנתונים הראו כי הפעילות העסקית בארה"ב התכווצה בחודש השביעי ברציפות בינואר, אך האמון העסקי התחזק עם תחילת השנה החדשה.
האם השווקים יכולים להחזיק את הראלי האחרון שלהם מעל רמות טכניות מרכזיות, האם דוחות הרווחים יקדמו את השווקים לגבהים שלא ראינו זמן רב? אלה נותרו חלק מהשאלות לטווח הקצר.

עונת הרווחים של הרבעון הרביעי נצפית בקפידה כאשר החברות צפויות להרגיש את ההשפעה המלאה של מסע העלאת הריבית של הפדרל ריזרב אשר גם צפוי להעלות את הריבית בעוד רבע נקודת אחוז בשבוע הבא.

ג'נרל אלקטריק (GE ירדה 1.1%- על רקע תחזית רווח מאכזבת לשנה, למרות העלאת הערכות הרווח הרבעוניות.
מניות צמיחה מרכזיות אחרות ירדו אף הן, כאשר אלפבית (GOOGL) ירדה גם היא 1.1%- על רקע דיווח שמשרד המשפטים האמריקאי מוכן לתבוע את גוגל בנוגע לדומיננטיות שלה בשוק הפרסום הדיגיטלי.

בראון אנד בראון (BRO) דיווחו על רווח למניה ברבעון הרביעי של $0.50, מעל הערכות אנליסטים של 0.45$ למניה. ההכנסות ברבעון הגיעו ל-901.4 מיליון דולר לעומת אומדן הקונצנזוס של 897.07 מיליון דולר. המניה לא מגיבה בהתאם ונופלת בסטופ קצר, מי שלא יצא אפשר לחכות לסגירה מתחת ל 59$ בנתיים נסחרת מעט מעל.

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il