TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

לקראת שבוע המסחר

null, 22/1/23
שלום לכולם,

דוחות הרווחים ישלטו השבוע עם טסלה (TSLA) מיקרוסופט (MSFT) ויזה (V) מאסטרקארד (MA) ג'ונסון אנד ג'ונסון (JNJ) ובואינג (BA) חלק מהשמות הכבדים בראש הרשימה.

מיקרוסופט (MSFT) תדווח על רווחים ביום שלישי לאחר הסגירה.
קונצנזוס האנליסטים מעריך שענקית הטכנולוגיה תדווח על הכנסות של 53.2 מיליארד דולר ורווח למניה של 2.34 דולר.
מניית מיקרוסופט ירדה ב-19% YTD, כאשר החמצה של Azure כבר באה לידי ביטוי במניות.
לקראת הדו"ח, מורגן סטנלי חושב שהפוטנציאל להאצת צמיחת הרווח למניה בטווח של שנתיים קדימה עדיין לא בא לידי ביטוי במחיר המניה.
"למרות שלא קשה למצוא אינדיקטורים לכך שמיקרוסופט אינה חסינה מסביבת הוצאות ה-IT החלשה יותר, רוב הראיות בעבודת הסקר שלנו מצביעות על מגמות קונסולידציה חיוביות בטווח הקרוב ושיפור נוסף במיצוב לטווח ארוך יותר מול יוזמות ליבה של צמיחה" עדכן האנליסט קית' וייס.
מיקרוסופט צפויה להמשיך להוציא באופן אסטרטגי על ענן, מיזוגים ורכישות (Activision), הימורי חדשנות מרכזיים (ChatGPT), ולהישאר בנתיב החדשנות תוך חיתוך תחומים לא אסטרטגיים כמו חומרה.

טסלה (TSLA) תדווח על רווחים כשהמשקיעים מחפשים את התחזית של יצרנית הרכב החשמלי לגבי משלוחים ומרווחי רכב.
אופנהיימר ציין כי הציפיות מטסלה משתנות במהירות בעקבות ירידות המחירים בכמה דגמים מרכזיים.
אומדן המשלוחים בקונצנזוס ירד ל-1.9 מיליון כלי רכב לשנה לאחר שישבו על 2.0 מיליון רק לפני מספר שבועות. דוח הרווחים של טסלה הוביל לעתים קרובות למהלכים דומים בתחום הרכב החשמלי כמה מניות רכב שמתואמות מאוד כוללות את ריביאן (RIVN), ניקולה (NKLA), לוסיד (LCID), לורדסטאון (RIDE), סונו גרופ (SEV) קאנו (GOEV).

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il