TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת שוק לפני הפתיחה

null, 13/12/22
שלום לכולם,

החוזים העתידיים ירוקים לפני נתוני מדד המחירים לצרכן ב 15:30.

המניות בארה"ב זינקו בסוף היום אתמול, ונסגרו בשיא כשהמשקיעים מתכוננים לנתוני המחירים לצרכן והאירוע המרכזי, סיום פגישת ה-FOMC, ביום רביעי, שם הפד צפוי להעלות את הריבית בחצי אחוז נוסף.
עדיין סיכוי של 25% לעלייה נוספת של 0.75% מתומחר, לפי CME Group.

הכל קשור למדד המחירים לצרכן (CPI) של נובמבר מאוחר יותר הבוקר (בינתיים – עד לפגישת FOMC מחר), שכן הנתונים צפויים להראות שהמחירים עלו ב-7.3% בנובמבר על בסיס שנתי, תוך ירידה מהעלייה של 7.7% במדד המחירים לצרכן של נובמבר.
בעקבות נתוני המדד - כל העיניים יפנו במהירות לפגישת הריבית של FOMC ביום רביעי.

אנליסטים של JPMorgan אמרו שהשוק יכול לעלות ב-10% אם המדד ייפול מתחת ל-7%, שלדבריהם תהיה ירידה גדולה מספיק כדי להשפיע על החשיבה של הפד ל-2023.

נתוני הציפיות לאינפלציה מהפד של ניו יורק היו נמוכים מהצפוי, 5.2% לעומת 5.9%. האינפלציה הצפויה רשמה ירידה מחודש לחודש בנובמבר.

הרווחים של אורקל (ORCL) היו טובים מהצפוי 1.21 דולר למניה מתואמת לעומת 1.18 דולר למניה ובהכנסות 12.28 מיליארד דולר מול 12.05 מיליארד דולר).
הרווח הנקי עמד על 1.74 מיליארד דולר לעומת הפסד של 1.25 מיליארד דולר ברבעון המקביל אשתקד. אורקל נסחרה בעלייה של 2% במסחר המאוחר.

טסלה (TSLA), אתמול בירידה של 6.27%- נגעה בשפל חדש של שנתיים על רקע החשש שדעתו של המנכ"ל אילון מאסק מוסחת יותר ויותר על ידי מלחמות התרבות שעורר עם רכישתו של טוויטר.

בעולם הקריפטו, ה-SEC מאשימה את סמואל בנמן-פריד בהונאת משקיעים בפלטפורמת המסחר בקריפטו FTX. לפי ההצהרה, "בנקמן-פריד תזמר הונאה מסיבית ארוכת שנים, והסיט מיליארדי דולרים מכספי הלקוחות של פלטפורמת המסחר לטובתו האישית וכדי לעזור להצמיח את אימפריית הקריפטו שלו".
עוד בתחום, בורסת המטבעות הקריפטוגרפיים הגדולה בעולם, Binance, נמצאת תחת בדיקה לאחר שפרסמה דוח מעט 'מוטל בספק' לגבי הרזרבות וההתחייבויות שלה. ישנם גם דיווחים שחלק מהמשתמשים מתקשים למשוך מטבעות stablecoin מביינאנס.
מחירי הביטקוין עלו ב-2.7% מכיוון שחלק מהמשקיעים חיפשו את הבטיחות היחסית של המטבע הקריפטוגרפי שעדיין נראה כ"זהב דיגיטלי".

בברכה
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il