TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת מסחר

null, 8/12/22
שלום לכולם,

המדדים בוול סטריט נפתחים חיובי

התביעות הראשוניות לדמי אבטלה עלו ל-230,000, בהתאם לציפיות הכלכלנים, כך הראה דו"ח משרד העבודה ביום חמישי. יותר אנשים מגישים תביעות אבטלה, מה שמראה שכוח העבודה נחלש מעט.
"זו רק נקודת נתונים אחת שמובילה את הפד לצנן את העלאות הריבית האגרסיביות שלהם, אבל זה לא משנה את חצי האחוז העלאה של דצמבר. המפתח יהיה הנתונים בין דצמבר לפברואר לגבי מה שהם עושים הלאה. המשקיעים רואים סיכוי של 91% שהבנק המרכזי של ארה"ב יעלה את הריבית המרכזית ל-4.25%-4.50%, כשהשיעורים יגיעו לשיא במאי 2023.

מנהלים בכירים במוסדות פיננסיים גדולים בארה"ב כולל ג'יפי מורגן (JPM), בלקרוק (BLK) וסיטי חזו מיתון כלכלי ב-2023. בנוסף עקום התשואות בין האג"ח לשנתיים ל-10 שנים התרחב גם הוא בימים האחרונים.

רוב מניות ענקיות הטכנולוגיה כגון אלפבית (GOOGL) אפל (AAPL), מטה (META) אמזון (AMZN) עלו בין 0.5% ל-1.2%.
טסלה TSLA ירדה ב-1.3% בעקבות דיווח בתקשורת על תוכניותיה של יצרנית המכוניות החשמליות לקצר את המשמרות במפעל שלה בשנחאי כבר ביום שני, ודחתה את הצטרפותם של צוות חדש למפעל.
סיילספורס (CRM) ירדה ב-0.6% לאחר שביירד הורידה את המלצתה על מניית חברת התוכנה ל"ניטרלית",

ערב הסעודית פורסת את השטיח האדום לנשיא סין שי ג'ינפינג, שהגיע למדינה לביקור בן ארבעה ימים. מבחינת ערב הסעודית, סין עלתה בהרבה על ארה"ב כשותפת הסחר הגדולה ביותר שלה מאז 2016, תעשיית הפצלים האמריקאית ביטלה את הצורך בהרבה נפט מהמזרח התיכון, בעוד שסין הפכה לאחר מכן ללקוח המוביל של סעודיה. צפויים להיחתם הסכמים בשווי 30 מיליארד דולר, כולל עסקאות אנרגיה ותשתיות.

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il