TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת מסחר

null, 7/12/22
שלום לכולם,

המניות בארה"ב במגמה מעורבת כאשר החששות מפני מיתון אפשרי התגברו על החדשות הטובות על כך שסין מרפה את מגבלות הקורונה.
המשקיעים במדדי ארה"ב עומדים בפני פגישה בשבוע הבא של הפדרל ריזרב שצפוי להעלות שוב את הריבית בזמן שהוא מנסה לאלף את האינפלציה.
הדאגה העיקרית היא כי ההידוק יוביל בסופו של דבר את ארה"ב למיתון, והחשש הזה התחזק על ידי הערות ביום שלישי של בכירים בוול סטריט.
מנכ"ל ג'יי.פי מורגן, ג'יימי דיימון, אמר כי האינפלציה והריבית יפחיתו את החיסכון שנצברו במהלך השנים האחרונות ויפעילו לחץ על הכלכלה, עם אפשרות למיתון בשנה הבאה.
רבים צופים שהפד יעלה את הריבית בקצב מעט יותר איטי ממה שהיה בכל אחת מארבע הפגישות האחרונות שלו. הערות אחרונות של גורמים רשמיים בפד מצביעים על כך שהריביות יישארו גבוהות למשך זמן רב יותר ממה שצפו.

מניית קמפבל סופ קומפני (CPB) עלתה ב-4.8% לאחר שהביסה את ההערכות לרווח.
טול בראדרס (TOL) עלתה ביותר מ-5%, גם היא לאחר דוחות כספיים

מלאי הנפט הגולמי בארה"ב ירדו ביותר מהצפוי בשבוע שעבר, אמר מינהל המידע לאנרגיה, כאשר מלאי הנפט ירד ב-5.187 מיליון חביות, לעומת הצפי למשיכה של 3.305 מיליון חביות.

משרד המסחר האמריקני אמר ביום רביעי שהוא מוסיף 24 חברות וגופים לרשימת בקרת יצוא מחשש לתמיכה בבסיס התעשייתי הצבאי הביטחוני של רוסיה או בפעילות הגרעינית הבלתי מאובטחת של פקיסטן.
הגופים נמצאים בלטביה, פקיסטן, רוסיה, סינגפור ושווייץ. המחלקה ציינה חששות לביטחון הלאומי של ארה"ב ומדיניות החוץ של ארה"ב.

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il