TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת שוק ומניות מובילות

null, 29/11/22
שלום לכולם,

החוזים העתידיים מעורבים בטווח מסחר צר לקראת כמה ימים גדולים של נתונים כלכליים ודוחות רווחים.

התסיסה בסין על רקע הגבלות נגיף הקורונה פחתה, והגבירה את הסנטימנט לנכסים מסוכנים יותר, בעוד בייג'ין הבטיחה להגביר את החיסון בקרב אזרחיה הוותיקים, מהלך שנחשב חיוני לסיום הסגרים הקשים. בורסות המניות הסיניות עלו ב-4% בעוד היואן עלה ב-1%.

אילון מאסק גרר את אפל (AAPL) למלחמת תרבות הבחירה שלו, והאשים אותה בצנזורה וניצול לרעה של מעמדה הדומיננטי בשוק.
אפל עומדת לגבות חלק גדול מדמי המנוי החודשיים שמאסק מתכנן לגבות ממשתמשים מאומתים. העמלות הגבוהות הידוע לשמצה עבור הכנסות שהושגו דרך חנות האפליקציות שלה כבר עוררו תביעות הגבלים עסקיים מאת Epic, המוציאה לאור של משחקי הווידאו Fortnite ואחרים.
ההתפרצות של מאסק מגיעה בתקופה שבה מספר גדל והולך של מפרסמים תאגידיים עצרו את ההוצאות שלהם בטוויטר,
מאסק, שמגדיר את עצמו "תומך אבסולוטיסטי של חופש הביטוי", הכריז בשבוע שעבר על חנינה כללית לחשבונות שהושעו, לאחר שפיטר את צוות ניהול התוכן של החברה מיד לאחר שהשתלט עליה.

המניות שצפויות להיות במוקד מאוחר יותר כוללות את המניות הסיניות, במיוחד ממוקדות צרכנים, לאור תקוות לפתיחה מחדש של החיים הציבוריים.
פינדודו (PDD) תהיה בפוקוס כפול לאחר שהביסה את ציפיות השוק עם הדוחות הרבעוניים שלה.
אפל (AAPL) התאוששה על רקע אופטימיות בסין לגבי הגבלות הקורונה
הייבט ספורט (HIBB) ירדה ב-5.8% לאחר שקמעונאית מוצרי הספורט החמיצה הערכות רבעוניות, מכיוון שהוצאות גבוהות יותר חתכו את שולי הרווח שלה.
כמאורס (CC) ירדה ב-6% לאחר שיצרנית הכימיקלים אמרה שהרווחים שלה לשנה כולה צפויים לרדת מתחת לקצה הנמוך של טווח ההנחיות הקודמות שלה.
יו פי אס (UPS) עלתה ב-1.4% לאחר שדויטשה בנק שדרג את עמדתו לגבי ענקית המשלוחים ל"קנייה" מ"החזקה", ואמר כי כל חששות המאקרו הקשורים מתומחרים כעת במניה.
רוקו (ROKU) ירדה ב-3.1% לאחר ש-KeyBanc הורידה את דירוג יצרנית מכשירי הזרמת הווידאו ל'משקל שווה' מ'עודף משקל', ואמרה שהיא עומדת בפני דרך מאתגרת לרווחיות.
מניית דארדן מסעדות (DRI) ירדה ב-0.4% לאחר שבירד הורידה את דירוג מפעילת המסעדות הרב-מותגית ל"ניטרלי" מ"עודף משקל", ואמרה שסיכוני המאקרו נותרו.
ביליבילי (BILI) עלתה ביותר מ-10% לאחר שאתר שיתוף הווידאו הסיני דיווח על מספרים רבעוניים חזקים, כאשר המשתמשים הפעילים היומיים והחודשיים של החברה גדלו ב-25% לעומת שנה קודמת.
הייץ' אס בי סי (HSBC) עלו ב-5.1% לאחר שהבנק שבסיסו בבריטניה הודיע ​​כי ימכור את עסקיו הקנדיים לרויאל בנק אוף קנדה (RY), המהלך האחרון במאמץ לשפר את הרווחיות.

המשך הצרות בקריפטו: מלווה המטבעות הקריפטוגרפיים BlockFi הגיש בקשה להגנה על פשיטת רגל של פרק 11 בארה"ב במאמץ לייצב ולבנות מחדש את עסקיה בעקבות הנפילה הפתאומית של בורסת הקריפטו FTX.

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il